Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 564 65 66 67 6899 100 101 102 103
Rattata
30.11.2005 22:00:54
On todellakin, koska kyseessä on selvästi levyn heikoin biisi.

Niin tästäkin tietysti voi olla montaa mieltä. Minusta myös biisi on, ei ehkä heikoin, mutta heikoimpia. Ja olisi levyltä löytynyt paaaaaljon parempiakin ehdokkaita ekaksi sinkuksi. Että siinä mielessä epäkaupallinen veto. Toisin kuin BYOB, joka oli niin sinkku kun vaan voi olla.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Vasenniplaaja
30.11.2005 22:10:29
Kumpikaan ei mikään kaksinen laulaja ole...

Siis mitä helvettiä? Serj Tankianhan nyt vaan käyttää ääntään ihan helvetin taitavasti. Väitätkö, että se äijä ei tiedä koko ajan mitä laulaa?
Minä: "Voi vittu, meidän kaikki biisit menee C:stä!" Rumpalimme: "Mut eihän se haittaa kun meillä on vasta kaks biisiä."
Super-Jari
30.11.2005 22:15:03
Taitavahan se nimenomaan on. Ääni onkin sitten selkeästi makuasia.

Tapelkaa, saatte tupakkia.
Cathi777
30.11.2005 23:10:58

Siis mitä helvettiä? Serj Tankianhan nyt vaan käyttää ääntään ihan helvetin taitavasti. Väitätkö, että se äijä ei tiedä koko ajan mitä laulaa?

En mä sitä etteikö se osais taitavasti ääntään käyttää, koska kyllähän se osaa. Mutta ei kovin kaksinen laulaja ole, siinä on ero laulamisessa ja äänen käytössä. Hienoja ääniä se kyllä tekee, mutta lauluääni ei mikään paraatimainen ole, mutta se ei menoa mitenkään haittaa.
Only pop music can break my heart...
pitk
01.12.2005 00:53:07

Ja oikeasti, kun miettii niin ei hirveän oleellista tässä bändissä tuo laulutaito ole. Kumpikaan ei mikään kaksinen laulaja ole, mutta pääasia on se, että se toimii. Myös molempien laulamana hommaa toimii. Vaikka nykyään itsestäni on tullut todella tarkka, jostain syystä, noiden laulujen kanssa niin tämän bändin kohdalla ei kauheasti haittaa, vaikka metsään laulettaisiinkin. Joihinkin juttuihin se sopii ja jossain vaaditaan sitten oikeasti taitavaa laulua. Se on harmillista, että monen hyvän bändin pilaa huono laulaja. Tähän pitäisi monen bändin kiinnittää huomiota.

Hmmm... mitähän se "hyvä lauluataito" mahtaa pitää sisällään? Yksi System of a Downin vahvuuksia on kaksi loistavaa riittävästi toistensa kaltaista, mutta kuitenkin riittävän erilaista voimakkaasti persoonallista leadlaulajaa. Kaksi leadia päällekkäin on ajoittain aikamoista juhlaa. Voidaan tässä nyt alkaa jeesustelemaan jollain absoluuttisella vireellä tai taimilla, mutta ei sellaisia ole olemassakaan.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
ten
01.12.2005 00:54:53
mutta lauluääni ei mikään paraatimainen ole, mutta se ei menoa mitenkään haittaa.

Paraatimainenhan se nimenomaan on. Kovin teatraalinenkin jopa.

Ja kun tuossa oli puhetta noista dualdisceistä yms. niin minulle tuli sellainen levy missä on CD ja DVD erikseen. DVD on siis siellä kansivihkosen kanssa samassa lokerossa. Hyvä näin, vaikka olisinkin toivonut hieman informatiivisempaa pakettia. Että niin!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Jehu
01.12.2005 10:32:52
teatraalinenkin

Aivan, juuri, ja nimenomaan!

Tankianin ääni on System Of A Downin sielu.
Bring me my kebab.
nikomati
01.12.2005 10:44:01

ykköseksi pojat menivät jälleen USA:ssa!
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
meitu
01.12.2005 11:09:44

ykköseksi pojat menivät jälleen USA:ssa!

Hitsi, nyt mä en voi enää kuunnella niitä kun ne on niin kaupallisia (hymiö)

Paitsi että Toxicity ja Mezmerize menivät myöskin molemman aikoinaan Billboardin ykköseksi.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Rattata
01.12.2005 11:13:00
Hitsi, nyt mä en voi enää kuunnella niitä kun ne on niin kaupallisia (hymiö)

Paitsi että Toxicity ja Mezmerize menivät myöskin molemman aikoinaan Billboardin ykköseksi.

Toxicitykin? Tuo oli pienoinen yllätys. Mutta hyvä että siellä usassakin osataan vielä kuunnella hyvä musiikkia. Paitsi tietysti itse joudun nyt bändin jättämään...perkele. Kolmas levy putkeen ykköseks, tää on jo liikaa! Nyt jos menee vielä suomen ykköseks, niin se olis piste iin päälle.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
pitk
01.12.2005 11:24:42

Toxicitykin? Tuo oli pienoinen yllätys. Mutta hyvä että siellä usassakin osataan vielä kuunnella hyvä musiikkia. Paitsi tietysti itse joudun nyt bändin jättämään...perkele. Kolmas levy putkeen ykköseks, tää on jo liikaa! Nyt jos menee vielä suomen ykköseks, niin se olis piste iin päälle.

Juu, nyt ne on myyneet itsensä...
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
MV
01.12.2005 12:21:41
Muuten, hiukan offaria nyt...Tuleeko lauantaina top-40? Viime viikolla kun ei tainnut tulla...
Rattata
01.12.2005 12:33:25
Muuten, hiukan offaria nyt...Tuleeko lauantaina top-40? Viime viikolla kun ei tainnut tulla...

Näyttäis tulevan.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
hanhjelm
01.12.2005 12:41:09

Kyllä tulee. Systemi taitaa mennä ykköseksi! Oliko muuten mezmerize ykkösenä ollenkaan?
"Kaikkeen tottuu, paitsi jääpuikkoon perseessä, koska se sulaa just kun siihen alkaa tottua" -Big Brotherin Perttu Romantikkoitkijät #46
Rattata
01.12.2005 12:52:47
Kyllä tulee. Systemi taitaa mennä ykköseksi! Oliko muuten mezmerize ykkösenä ollenkaan?

Ei. Kakkoseks meni muistaakseni ekalla viikolla.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Flow
01.12.2005 13:32:16
Tik tak = 1
SoaD = 2

Siinä listaveikkaukseni.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
Kapane
01.12.2005 13:46:34

1. Antti Tuisku
2. SoaD
3. Tik tak

1098. Levottomat 3 - soundtrack

Siinä listaveikkaukseni.
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Rattata
01.12.2005 13:49:00
1. Madonna
2. SOAD
3. TikTak

Tuisku oli jo viime listalla kolmosena. Tuskin ainakaan nousee.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Kapane
01.12.2005 14:35:39

1. Madonna
2. SOAD
3. TikTak

Tuisku oli jo viime listalla kolmosena. Tuskin ainakaan nousee.

Hmm. Ei madonna kyllä ykkönen ole. Koska se edes on viimeksi ollut ykkönen tässä maassa?
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Rattata
01.12.2005 14:37:30
Hmm. Ei madonna kyllä ykkönen ole. Koska se edes on viimeksi ollut ykkönen tässä maassa?

Viime viikolla. :)
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)