Aihe: Ghost
1 2 3 4 564 65 66 67 68106 107 108 109 110
Super-Jari
28.04.2018 20:31:41
Itse pidän makeista munkeista ja siitä kun sarkasmitutka ei toimi.
Wradlin
28.04.2018 21:22:45
Regalis Apertura: Juu normipäivä m.netissä. Etenkin silloin kun argumentit piikuhiljalleen alkaa loppua niin vedetään taas se kulunut/väsynyt "NW/Wembley-kortti" esiin... Ja tietysti muualla kuin Nightwish-topikissa.

En ole kyllä osallistunut yhtään mihinkään argumentointiin.
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Welho-77
28.04.2018 21:43:11
Onko toi intro queensrycheltä ripattu?
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
Regalis Apertura
28.04.2018 23:12:36 (muokattu 29.04.2018 09:44:45)
Kommentoisin vielä viimeisen kerran ihan näin rautalangasta vääntäen että Varpiokin saattaisi tajuta pointin (mitä epäilen). Okei argumentointi liittyy yleensä väittelyyn mutta mulle se tarkoittaa myös sitä sinänsä asiapitoisen ja hyvin perustellun Ghost- keskustelun muuttumista ihan muuksi kuin asialliseksi näiden tiettyjen aasinsiltojen (esim. kasetti vs cd-vääntö, Nightwishin ja Wembleyn vetäminen ihan ykskaks mukaan) kautta. Eli aletaan puhumaan ihan puuta heinää kun ei enää sitä varsinaista Ghost-aiheista asiaa löydykään. Tulee vähän väkisinkin mieleen sellainen trollausmentaliteetti. Ilmeisesti olen taas väärässä jälleen kerran kun kukaan muukaan tätä ei ole huomannut (tai halunnut mainita täällä) ja olenkin itse se pahin trolli;)... Pyydän vielä varmuudeksi anteeksi arvon lautalaisilta jos olen jonkun mielestä liian kärkäs tässä asiassa. Yritän vain kiinnittää huomiota keskustelun sinänsä hyvään tasoon. En vaan mahda itselleni mitään kun alkoi vaan mitta täyttyä;).
Tympee Huttunen
29.04.2018 05:41:10
Welho-77: Onko toi intro queensrycheltä ripattu?

On se sikäli aika geneerinen hardrock-riffi, että löytynee varmaan sieltä sun täältä. Mahtava alku, kun rummut paukuttelee ihan täysillä. Sitä olisi pidempäänkin kuunnellut ja ottanut vaikka referenssiksi.
Super-Jari
29.04.2018 15:03:48
Regalis Apertura: Kommentoisin vielä viimeisen kerran ihan näin rautalangasta vääntäen että Varpiokin saattaisi tajuta pointin (mitä epäilen). Okei argumentointi liittyy yleensä väittelyyn mutta mulle se tarkoittaa myös sitä sinänsä asiapitoisen ja hyvin perustellun Ghost- keskustelun muuttumista ihan muuksi kuin asialliseksi näiden tiettyjen aasinsiltojen (esim. kasetti vs cd-vääntö, Nightwishin ja Wembleyn vetäminen ihan ykskaks mukaan) kautta. Eli aletaan puhumaan ihan puuta heinää kun ei enää sitä varsinaista Ghost-aiheista asiaa löydykään. Tulee vähän väkisinkin mieleen sellainen trollausmentaliteetti. Ilmeisesti olen taas väärässä jälleen kerran kun kukaan muukaan tätä ei ole huomannut (tai halunnut mainita täällä) ja olenkin itse se pahin trolli;)... Pyydän vielä varmuudeksi anteeksi arvon lautalaisilta jos olen jonkun mielestä liian kärkäs tässä asiassa. Yritän vain kiinnittää huomiota keskustelun sinänsä hyvään tasoon. En vaan mahda itselleni mitään kun alkoi vaan mitta täyttyä;).

Meikän silmiin tässä ketjussa on ollu vähä normia enemmän LÄPPÄ LÄPPÄ fiilistä. En usko että Varpio on sen kummemmin yrittäny VETÄÄ HUOMIOTA POIS ITSE ASIASTA vaan heittänyt foorumille tuttuja läppiä sekaan sillä olen aivan varma että surroundedin soittivat.
Cardinal
30.04.2018 18:54:02
Uutta videota pukkaa: https://www.youtube.com/watch?v=7tm6bhXE5mQ

Kohdassa 0:30 soi hetken aikaa ilmeisesti joku uusista ralleista ja kohdassa 1:23 sitten uutta slovaria pidemmänkin matkaa.
Topiello
02.05.2018 00:31:44
Cardinal: Uutta videota pukkaa: https://www.youtube.com/watch?v=7tm6bhXE5mQ

Kohdassa 0:30 soi hetken aikaa ilmeisesti joku uusista ralleista ja kohdassa 1:23 sitten uutta slovaria pidemmänkin matkaa.

Tämä jälkimmäinen He is 2 vaikuttaa oikein hyvälle biisille.
Youtube-basismisisti.
Super-Jari
02.05.2018 11:42:39
Topiello: Tämä jälkimmäinen He is 2 vaikuttaa oikein hyvälle biisille.

Hyviltä kuuostaa biisit, mutta en kyllä ihan suoriltaan lähtis sanomaan He is kakkoseksi. He is on sentään AIVAN VITUN HYVÄ BIISI kun tuo taas vaikuttaa vaan tosi hyvältä.
Regalis Apertura
03.05.2018 14:15:37 (muokattu 03.05.2018 20:08:44)
Mun mielestä taas tuo He Is 2/whatever ei hirveästi vakuuttanut. Ikään kuin ideat olisi lopussa ja kierrätettäisiin vielä kerran epätoivoisesti tuota Abba-sapluunaa/70-luvun singer-songwriter (tjsp.) fiilistelyä... Rats antoi sentään vähän toivoa että tulevalla levyllä olisi iskevämpääkin matskua kuin tämä. Saas kuulla sitten aikanaan miten kävi. Ja sekin tuli mieleen että voisiko sitä Luciferia alkaa pikku hiljaa vähentämään ja keskittyä vähän toisenlaisiinkin lyriikoihin?
bedlam
03.05.2018 19:59:27 (muokattu 03.05.2018 20:00:55)

Minusta tuo rauhallisempi biisi kuulosti muuten tosi hyvälle, mutta ne sanat otti hieman aivoon kun niissä kuoltiin niin kovasti.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
slowdive
04.05.2018 08:44:14
Regalis Apertura: Ja sekin tuli mieleen että voisiko sitä Luciferia alkaa pikku hiljaa vähentämään ja keskittyä vähän toisenlaisiinkin lyriikoihin?

Varmaan vois, mutta voi sitä purnauksen määrää siinä(kin) tapauksessa.
"one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley)
Regalis Apertura
04.05.2018 09:34:57
Ainahan musabisneksessä tulee arvostelua teki bändi niin tai näin. Mutta hieman ihmettelen eikö äijiä itseäänkin ala puuduttamaan tuo ikuinen devil/lucifer-aihepiiri (vaikka eivät ihan tosissaan niitä otakaan)? En tietysti tarkoita että pitäisi alkaa tehdä gospel-lyriikoita mutta edes jotenkin laajentaa aihepiiriään...
Welho-77
04.05.2018 09:39:03
Just siistiä Ghostissa, että tollaset lyricsit. Iso osa sitä kokonaisuushyvyyttä orkesterissa.
Long live the King of Mercy. Leukoja vedetty tänä vuonna: 0 kpl
Tympee Huttunen
04.05.2018 09:56:47
Welho-77: Just siistiä Ghostissa, että tollaset lyricsit. Iso osa sitä kokonaisuushyvyyttä orkesterissa.

Voishan se olla, nauratti vaan kun heti ekana "Lucifer". Toki tossa varmasti kovalla sykkeellä noita biisejä pukataan pihalle. Toi hidas biisi oli kyllä ihan jonninjoutava.
carnation
04.05.2018 09:58:39
Regalis Apertura: Ainahan musabisneksessä tulee arvostelua teki bändi niin tai näin. Mutta hieman ihmettelen eikö äijiä itseäänkin ala puuduttamaan tuo ikuinen devil/lucifer-aihepiiri (vaikka eivät ihan tosissaan niitä otakaan)? En tietysti tarkoita että pitäisi alkaa tehdä gospel-lyriikoita mutta edes jotenkin laajentaa aihepiiriään...

Sanoituksethan ovat erottamaton osa Ghostin konseptia ja muodostavat levystä toiseen eräänlaisen jatkumon, joten en tiedä miksi niitä pitäisi muuttaa sen erityisemmin.

Seuraavan Ghost-levyn kappalelista:

Going Home
Get It On (Yeah)
Believe
Love
Hey You!
Hold On
Stars
Everybody
True Feelings
Alone in the Rain
Goodbye (My Love)
Forever
Alive
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
aivokuolio
04.05.2018 10:13:16
AC/DC:n jätkät on laulaneet 45 vuotta nussimisesta ja rokkaamisesta ja se on ok.
Regalis Apertura
04.05.2018 10:23:00
Nojoo kolmen soinnun rokissa se heille suotakoon;) Sehän kuuluu ikäänkuin asiaan... Ghostin kaltaisessa nyanssejakin sisältävässä pop(?)hevissä sanoitukset särähtää jostakin syystä "paremmin" korviin kuin esim. ACDC:n tapauksessa. Saa paremmin selvääkin niistä:P
Huurteisen ystävä
04.05.2018 12:07:27
Kappas, Kummitukselta uutta lättyä tuloillaan. Toiveissa on jospa uuden kapellimestarin myötä saataisiin nautiskella entistäkin raskaammasta Kummituksesta.
To Live is To Die.
Unmasked
04.05.2018 14:37:42 (muokattu 04.05.2018 14:37:51)
Welho-77: Just siistiä Ghostissa, että tollaset lyricsit. Iso osa sitä kokonaisuushyvyyttä orkesterissa.
Mun mielestä pelkästään Year Zero on aivan loistava. Onhan se saatanan kivaa laulaa mukana ja huutaa tälläisessä musiikissa Hail Satania kertsissä, vai mitä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)