StoRBa 03.04.2009 07:50:38 | |
---|
On sitä varmasti huonompiakin levyjä hommattu, joten kyllähän tuo pitää ostaa heti, kun ilmestyy. Onko tuo... Super Guss Cola?? |
lethus1 03.04.2009 12:42:38 | |
---|
Oonkohan mä jotenkin fammanen kun mun mielestä Ziltoid on helvetin hyvä levy. Jengi tuntuu aika paljon dissailevan sitä ja ymmärrän aika helposti miksi. Silti kun miettii sellaisia biisejä kuin By your command ja sen loppufiilistely, Ziltoidia Attaxx, Solar Winds, Hyperdrive, Colour your world (!) ja the Greys... Juu soundit on paskat, DFH on hirveetä lätkyttelyä. Vompatti |
Milkop 03.04.2009 12:46:21 | |
---|
lethus1: Oonkohan mä jotenkin fammanen kun mun mielestä Ziltoid on helvetin hyvä levy. Et. Minullekin uppoaa kympillä. Eihän tuo nyt mitenkään pärjää Terrialle tai Ocean Machinelle, mutta harva levy sen tekee muutenkaan. Hauska tarina ja hienoja biisejä. Hyperdrive on ihan mieletön ralli. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Estranged 03.04.2009 12:50:05 | |
---|
lethus1: Oonkohan mä jotenkin fammanen kun mun mielestä Ziltoid on helvetin hyvä levy. Jengi tuntuu aika paljon dissailevan sitä ja ymmärrän aika helposti miksi. Silti kun miettii sellaisia biisejä kuin By your command ja sen loppufiilistely, Ziltoidia Attaxx, Solar Winds, Hyperdrive, Colour your world (!) ja the Greys... Juu soundit on paskat, DFH on hirveetä lätkyttelyä. Helvetin hyvä levy se minustakin on. Onhan sitä vähän turha vertailla esim. Terriaan, ihan erilaista musiikkia, vaikka onhan siellä Ziltoidillakin rauhallisempia pätkiä, mutta kuitenkin. Color Your World on noussut ehkä kovimmaksi suosikiksi nyt viime aikoina tuolta levyltä, loppu on aivan mahtava, "We are all puppets!!". Tähän perään vielä The Greys ja levyn lopetus on aivan täydellinen. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
StoRBa 03.04.2009 13:08:47 | |
---|
Estranged: Helvetin hyvä levy se minustakin on. Onhan sitä vähän turha vertailla esim. Terriaan, ihan erilaista musiikkia, vaikka onhan siellä Ziltoidillakin rauhallisempia pätkiä, mutta kuitenkin. Color Your World on noussut ehkä kovimmaksi suosikiksi nyt viime aikoina tuolta levyltä, loppu on aivan mahtava, "We are all puppets!!". Tähän perään vielä The Greys ja levyn lopetus on aivan täydellinen. Ziltoidilla biisit on mun mielestä ihan kovaa luokkaa. Hieman turha kliinisyys soundeissa ainoana (pienenä) miinuksena. Tarinakin antaa lisäarvoa mun silmissä. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Onko tuo... Super Guss Cola?? |
Estranged 03.04.2009 13:15:37 | |
---|
StoRBa: Ziltoidilla biisit on mun mielestä ihan kovaa luokkaa. Hieman turha kliinisyys soundeissa ainoana (pienenä) miinuksena. Tarinakin antaa lisäarvoa mun silmissä. Ei pidä ottaa liian vakavasti. Biisit on kyllä todellakin kovia. Musiikillisesti ovat vaan niin erilaisia verrattuna esim. Terriaan, että ei sinänsä voi verrata. Kliiniset on soundit juum, mutta munsta ne kuitenkin myös sopivat tuohon avaruusmeininkiin. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
StoRBa 03.04.2009 13:21:03 | |
---|
Estranged: Biisit on kyllä todellakin kovia. Musiikillisesti ovat vaan niin erilaisia verrattuna esim. Terriaan, että ei sinänsä voi verrata. Kliiniset on soundit juum, mutta munsta ne kuitenkin myös sopivat tuohon avaruusmeininkiin. Sopii sopii, eivätkä missään nimessä huonot soundit ole. Tuohan on sellainen ainutlaatunen konsepti, ettei kauheasti voi vertailla minkään kanssa. Eipä tarvitsekaan, hyvää kamaa. Onko tuo... Super Guss Cola?? |
pehko 03.04.2009 13:30:29 | |
---|
Kyl meiti diggailee Ziltoidia. Ja Synchestraakin, siihenki ilmeisesti jotku ollu pettyneitä. Ei Devinin levyjä oikeen passaile vertailla keskenään kun kaikki ovat musiikiltaan ja tunnelmiltaan niin erilaisia. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
Estranged 03.04.2009 13:39:03 | |
---|
pehko: Kyl meiti diggailee Ziltoidia. Ja Synchestraakin, siihenki ilmeisesti jotku ollu pettyneitä. Ei Devinin levyjä oikeen passaile vertailla keskenään kun kaikki ovat musiikiltaan ja tunnelmiltaan niin erilaisia. Mitämitä? Synchestrahan on mitä mainioin levy. Aivan loistavaa kamaa. Phycisicst on ainoa joka ei ole ihan täysin auennut mulle vielä, mutta johtuu varmaan ihan vaan siitä, että sitä on tullut ylivoimaisesti vähiten Devyn levyistä kuunneltua. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
carnation 03.04.2009 13:44:19 | |
---|
pehko: Kyl meiti diggailee Ziltoidia. Ja Synchestraakin, siihenki ilmeisesti jotku ollu pettyneitä. Ei Devinin levyjä oikeen passaile vertailla keskenään kun kaikki ovat musiikiltaan ja tunnelmiltaan niin erilaisia. No kyseessä on kuitenkin yhden ja saman jannun tekemiä levyjä jotka kaikki erilaisuudestaan huolimatta kuulostavat tekijältään, joten totta helvetissä niitä passailee vertailla :P Synchestralla on aika ponneton rumpusoundi välillä ja loppupuolella pari tylsää biisiä. Vähän pettymys se kyllä ilmestyessään oli, mutta sittemmin tykkään siitä ihan ok. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
pehko 03.04.2009 13:45:18 | |
---|
Phycisicst on ainoa joka ei ole ihan täysin auennut mulle vielä, mutta johtuu varmaan ihan vaan siitä, että sitä on tullut ylivoimaisesti vähiten Devyn levyistä kuunneltua. meiti diggaa ihan sikana. just joku esim. Jupiter on vaan niin loistavinta. Ja Death on ehkä eniten kaaosta, hoh. Loistava levy. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
Zaphod 03.04.2009 14:06:24 | |
---|
lethus1: Oonkohan mä jotenkin fammanen kun mun mielestä Ziltoid on helvetin hyvä levy. Jengi tuntuu aika paljon dissailevan sitä ja ymmärrän aika helposti miksi. Silti kun miettii sellaisia biisejä kuin By your command ja sen loppufiilistely, Ziltoidia Attaxx, Solar Winds, Hyperdrive, Colour your world (!) ja the Greys... Juu soundit on paskat, DFH on hirveetä lätkyttelyä. Ei sussa mitään vikaa ole, minulle kolahtaa ihan kympillä tuo Ziltoid. IMHO parhaita koskaan kuulemiani levyjä. Devini on mielestäni siitä omituinen tyyppi, että sen koko tuotanto uppoaa meikäläiseen ihan täysillä. Melkeinpä kaikilla muilla artisteilla/bändeillä on joitain ihan sietämättömän paskoja levyjä/biisejä. Megatherium sanoi: "Tieto-ja miellekykyni, eli älyni olemattoman alhainen kvantitatiivisuus, mistään täysimääräisyydestä, saatikka ylijäämästä ei voida puhuakaan, sekä epämusikaalisuteni, ts. musiikillinen lahjattomuuteni, eivät riitä harmoniselta strukt |
StoRBa 03.04.2009 14:55:35 | |
---|
Estranged: Mitämitä? Synchestrahan on mitä mainioin levy. Aivan loistavaa kamaa. Phycisicst on ainoa joka ei ole ihan täysin auennut mulle vielä, mutta johtuu varmaan ihan vaan siitä, että sitä on tullut ylivoimaisesti vähiten Devyn levyistä kuunneltua. Synchestra on yksi lempilevyistä meikäläisellä. Phycisist uppoaa myös kympillä. Tykkäilen juuri tuollasesta Devinin keskitiepaahdosta. Ei ihan niin rankaa ja synkkää ko SYL muttei sieltä kevyimmästäkään päästä. Onko tuo... Super Guss Cola?? |
ramionparas 03.04.2009 15:13:11 | |
---|
Jos ei planetrain uppoa niin jo on kumma... Ziltoid on loistava lätty, sen vuoden parhaimpia.. Synchestra oli itselleni pieni pettymys, ehkä se bändiläisten yli hehkutus oli syy, että odotti jotain maailman parasta levyä..tosin kyllä tosta nykyään tykkää, mutta jos on pakko listata niin minulla menee viimeselle sijalle devinin levyis.. http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Burn 03.04.2009 16:40:25 | |
---|
Zaphod: Ei sussa mitään vikaa ole, minulle kolahtaa ihan kympillä tuo Ziltoid. IMHO parhaita koskaan kuulemiani levyjä. Devini on mielestäni siitä omituinen tyyppi, että sen koko tuotanto uppoaa meikäläiseen ihan täysillä. Melkeinpä kaikilla muilla artisteilla/bändeillä on joitain ihan sietämättömän paskoja levyjä/biisejä. Toden totta, ZTO on mainio pläjäys! Onhan se vähän erilainen, mutta kun tajuaa olla vertaamatta Terrioihin ja Synchestroihin niin nautinto on taattu. Vähän sama kun kuuntelee Loadia Loadina eikä Metallicana ;) Synestesian ilmainen nettisinkku julkaistu, testaa omasi! http://synestesia.net |
Torniojaws 06.04.2009 12:11:53 | |
---|
|
Estranged 06.04.2009 12:16:03 | |
---|
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
bedlam 06.04.2009 12:18:46 | |
---|
Joop, näkeehän tuon tuosta kuvastakin että punavihreillä laseilla katsotaan. Ei ole nyt ulottuvilla vaan, niin ei voi tesmata. |
Estranged 06.04.2009 13:27:03 | |
---|
bedlam: Joop, näkeehän tuon tuosta kuvastakin että punavihreillä laseilla katsotaan. Ei ole nyt ulottuvilla vaan, niin ei voi tesmata. Jotain puhetta tainnut olla että pikkuruiset lasit tulis levyn mukana, mutta empä mene lupailemaan mitään. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Estranged 08.04.2009 10:05:35 | |
---|
Seuraavankin levyn ketjun laittanut Dev käytiin jokin aika sitten: Songs so far: Addicted Waveform Universe In A Ball Godflesh Dinosaurs Only Human Mortal Combat (tentative titles, tentative project name...should be finished in 2 or 3 months...going out of town to do it. Will be in LA for a while, then elsewhere) This one has got lots of colors, purples, black, white, red, yellow...lots of fun. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |