Aihe: Mokoma
1 2 3 4 563 64 65 66 6792 93 94 95 96
JamesHetfield
29.12.2007 14:17:36 (muokattu 29.12.2007 14:18:17)

ei kukaan sattunu kattomaan wintteriä tänään? :D Oli vähän lastenohjelman juontajat pihalla kysymystensä kanssa kun Santtu ja Janne istu siinä vieressä pelottavan asiallisina. :D

E:typoja...
Kovaa mättöä: http://www.mikseri.net/artists/?id=67300 1.3.2007 Lahden Finlandia-klubilla NIGHT BEYOUND CHAOS : Amoral / Profane Omen / Tyranus . Liput 15€. Ole siellä!
VeeKoo
29.12.2007 23:11:42

ei kukaan sattunu kattomaan wintteriä tänään? :D Oli vähän lastenohjelman juontajat pihalla kysymystensä kanssa kun Santtu ja Janne istu siinä vieressä pelottavan asiallisina. :D

E:typoja...

Tuli paikoittan kyl myötähäpeäntunteita..
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
Räbbänä
30.12.2007 00:55:23
Nyt ei voi sanoa muuta uin että voi vitun vittu.

Mokoma @ Club Teatria 1.3.2008

Mokomaa lämmittelevät Maple Cross sekä Rytmihäiriö.

Ikäraja tapahtumaan on K-18.

Ovet avataan klo 21.00.

Lippujen hinnat ovat ennakkoon 13 euroa ja ovelta 15 euroa.
Lippuja myyvät Lippupalvelu, Tiketti ja Levykauppa Äx.

Juuri 13 päivää ennen meikäläisen 18-vuotissynttäreitä.
"Nyt kävi näin."
ltg
30.12.2007 18:26:12
Lähteekö ketkään Juvalle kattomaan?

Milloinkas on keikka? Eipä ollut tietoakaan, että Mokoma eksyisi taas Juvemmalle. Tottakai sinne siis.
Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
Lauri0
30.12.2007 18:57:05

Milloinkas on keikka? Eipä ollut tietoakaan, että Mokoma eksyisi taas Juvemmalle. Tottakai sinne siis.

26.01. Juva, Hotelli Juva
Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi. "Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto "Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen. "Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki
Morris on acid
30.12.2007 19:37:05
Mokoma on rankassa mätössä todella mainio orkesteri, mutta nyt jää minun osalta kaupan hyllyyn tuo uusin levy. Tietynlainen kyllästyminen tässä vuosien varrella tapahtunut lähinnä tuohon löysempään osastoon. Ei vaan jaksa kuunnella kaikenlaista tilitystä siitä, että kuinka haavat paranee ja anteeksi kaikesta mitä tein ja anteeksi ku oon olemassa.
aivokuolio
30.12.2007 19:56:39
Mokoma on rankassa mätössä todella mainio orkesteri, mutta nyt jää minun osalta kaupan hyllyyn tuo uusin levy. Tietynlainen kyllästyminen tässä vuosien varrella tapahtunut lähinnä tuohon löysempään osastoon. Ei vaan jaksa kuunnella kaikenlaista tilitystä siitä, että kuinka haavat paranee ja anteeksi kaikesta mitä tein ja anteeksi ku oon olemassa.

Otahan plussaa viimeisestä lauseesta.

Itsekin olen kyllä vähän ihmetellyt että kun bändi itsensä ilmeisesti heviaktiksi kokee niin miksi näitä perhanan valitusvirsiä pitää puskea pihalle, ja nämä ovat vielä juuri niitä biisejä joista tehdään videot ja lähetetään radioille promot.

Kaippa syynä tähän kalasteluun on sitten se että bändillä on omat rahat kiinni jokaisessa julkaisussa. Itse nauttisin bändistä huomattavasti enemmän kun se keskittyi tarkaan ruhjontaan eikä vollottaisi anteeksipyynnön perään.

Ja ei, tässä ei nyt ole kyse siitä että kun ei ole tarpeeksi true ja plaaplaa. Löysät pois vaan.
VIISIKKO.
ötzi
30.12.2007 21:39:26
Siis meinattiinko tässä nyt sitä että ne kevyemmät biisit/osiot on perseestä vaiko että kun lauletaan haavojen parantamisesta, anteeksiannosta ja olemassaolosta, että se on perseestä?

Mokomassa juuri parasta on se monipuolisuus, ei mennä koko ajan ärrinmurrin mutta se on kumminkin vahvasti läsnä.

Ja Annalan sanoituksethan on loistavia, ei ole aina sitä kuolema/veri/tappo/kliseehevijuttuja vaan vähän syvempääkin.

Uusi levy on aika avara paketti ja minua ei vaivaa kun muutamat asiat koko paketissa. Nujerra ihminen -biisissä se pesukonevirveli alussa ja se atari-kitarasoolo. Entistä Ehompi on kuitenkin levyn heikoin biisi. Paras biisi imo on Sarvipää tai Turvaa selusta
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
DieGr
31.12.2007 11:38:50 (muokattu 31.12.2007 11:40:40)
Nyt ei voi sanoa muuta uin että voi vitun vittu.

Juuri 13 päivää ennen meikäläisen 18-vuotissynttäreitä.

Ei siä mitää kysellä! Meet tiukalla hevanderimiesilmeellä sisään ja taskutarkastuksessa heität järkkärille jonkun paskan känniläpän...
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
Räbbänä
31.12.2007 12:21:24
Ei siä mitää kysellä! Meet tiukalla hevanderimiesilmeellä sisään ja taskutarkastuksessa heität järkkärille jonkun paskan känniläpän...

Pittää lopettaa viiksien ajo niin on sitten komiat mursuviikset paikalle mennessä Maaliskuussa.
"Nyt kävi näin."
Stone91
06.01.2008 15:12:34
Nyt kannattaa tilata Sakara Tour 06 DVD:tä, koska sitä saa HeavyStoresta hintaan 9.90 €. Tuo hinta on tarjous, ja alkuperäinen hinta ruhtinaalliset 19.90 €

Linkki:
http://www.heavystore.fi/epages/TP. … ps/19022007-1709123/Products/MOK001
aivokuolio
06.01.2008 18:16:51
Nyt kannattaa tilata Sakara Tour 06 DVD:tä, koska sitä saa HeavyStoresta hintaan 9.90 €. Tuo hinta on tarjous, ja alkuperäinen hinta ruhtinaalliset 19.90 €

Linkki:
http://www.heavystore.fi/epages/TP. … ps/19022007-1709123/Products/MOK001

Oonko muuten ainoa kelle tuo nimenomainen DVD oli pettymys? Sakara Tourilla oli perskeleen kivaa, hyviä keikkoja ja mainiota meininkiä mutta jostain syystä sama tunnelma ei välittynyt ruudun välityksellä. Materiaalin oli ihmeen vähän, esimerkiksi tätä lavan ulkopuolista toimintaa (enkä nyt meinaa pelkkää ryypiskelyä) olisi voinut olla huomattavasti enemmän ja livebiisienkin suhteen matsku tuntui loppuvan ikäänkuin kesken.

Harmi, sillä Mokoman oma DVD on parhaita - ellei paras - kotimainen musiikki-DVD:tä mitä olen kattellut.
arppah8
06.01.2008 18:22:11

Oonko muuten ainoa kelle tuo nimenomainen DVD oli pettymys? Sakara Tourilla oli perskeleen kivaa, hyviä keikkoja ja mainiota meininkiä mutta jostain syystä sama tunnelma ei välittynyt ruudun välityksellä. Materiaalin oli ihmeen vähän, esimerkiksi tätä lavan ulkopuolista toimintaa (enkä nyt meinaa pelkkää ryypiskelyä) olisi voinut olla huomattavasti enemmän ja livebiisienkin suhteen matsku tuntui loppuvan ikäänkuin kesken.

Harmi, sillä Mokoman oma DVD on parhaita - ellei paras - kotimainen musiikki-DVD:tä mitä olen kattellut.

Vähän samat fiilikset jäi, etenkin tuon meiningin välittymisen osalta. Mua ärsytti lisäksi se hurjalle särölle masteroitu äänipuoli, kyl vähän vähempi olisi riittänyt.

Plussaa kuitennii siitä, että vilahdan ruudulla.
I rather be a jerk than being hip like you.
stam!na
06.01.2008 18:24:32
omasta mielestä sakara tour dvd oli varsinainen suksee. siinä kyllä olen samoilla linjoilla että tämä "off stage"-materiaali oli jäänyt liian vähiin
jos tekee yhden virheen se on virhe, jos tekee kaksi virhettä se on jazzia ja jos tekee kolme virhettä se on jo vahvaa tulkintaa
DieGr
06.01.2008 20:32:29 (muokattu 06.01.2008 20:33:29)
Mutta onko tänä DVD nyt edes sen kympin arvoinen? Kai nyt sentää? Kun on kyl pitäny ja pitäny toi poistaa monet kerrat mutta mutta...
ötzi
06.01.2008 20:59:39
Mutta onko tänä DVD nyt edes sen kympin arvoinen? Kai nyt sentää? Kun on kyl pitäny ja pitäny toi poistaa monet kerrat mutta mutta...

On se nyt ainakin sen arvoinen. Motiivi-tv on loisto pätkä
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
arppah8
06.01.2008 21:12:56

Eihän toi DVD varsinaisesti huono ole, mutta paikan päällä olleelle ei ihan parhaalla mahdollisella tavalla välity se meininki. Vaikka eihän se toisaalta koskaan.

Eli osta pois, kyl se ainakin ton hinnan väärti on.
I rather be a jerk than being hip like you.
DieGr
06.01.2008 21:27:31
HAHAA! Heavystore.fi:stä pienin mahdollinen tilaus oltava 10€ arvoinen. Kauheaa harhaan johtamista:D Joudun ostaa varmaa jonkun Negative-hihamerkin saadakseni ton DVD.
Väinämöinen
07.01.2008 04:05:33
Itsekin olen kyllä vähän ihmetellyt että kun bändi itsensä ilmeisesti heviaktiksi kokee niin miksi näitä perhanan valitusvirsiä pitää puskea pihalle, ja nämä ovat vielä juuri niitä biisejä joista tehdään videot ja lähetetään radioille promot.

Ehkäpä tämä johtuu siitä, että mister Annalan päästä nyt vain sattuu kumpuamaan tällaista musiikkia. Semmoista musiikkiahan sitä tehdään, mitä luovuus milloinkin tuottaa. Mokoman kaikilta levyiltä löytyy tätä radiohittitunnelmointia, ehkäpä tämä jotain tarkoittaa.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Sahtimies666
07.01.2008 09:02:25

Taitaa olla kyllä etupäässä fanit jotka yrittää Mokomaa tähän etenkin Thrash-metallin lokeroon survoa. Onhan se Mokoma metallia, mutta itse en pidä bändiä kovinkaan raskaana sellaisena.

En muista onko tästä ollu puhetta aikasemmin tässä topicissa, mutta Annalahan Soundin haastattelussa sano että tuo thrash-metal homman mainitseminen aikoinaan oli lähinnä mainoskikka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)