Aihe: Metallica
1 2 3 4 563 64 65 66 67497 498 499 500 501
ps3t
24.10.2011 10:57:56

allupatukka: Niin, sinä olet oikeassa ja kaikki muut väärässä, koska tuo on taidetta ja jos siitä ei tykkää, on vain liian tyhmä. Pointti selvä.

Tä? Toihan oli Hemmetin asiallinen ja hyvä kirjoitus Vesihiideltä. Kukakohan se tässä ei pysty hyväksymään toisen mielipidettä...
no sense makes sense
ps3t
24.10.2011 11:04:33 (muokattu 24.10.2011 11:05:49)

Jos elämässäsi kaikki mättää, eikä mikään onnistu, tule metallica-ketjuun purkamaan pahaa oloasi. Täällä on jo kaikki! tule sinäkin!
no sense makes sense
J.Nikkanen
24.10.2011 11:23:54
Vartija.: Jos elämässäsi kaikki mättää, eikä mikään onnistu, tule metallica-ketjuun purkamaan pahaa oloasi. Täällä on jo kaikki! tule sinäkin!

Mä usein hauskuutan itseäni juomalla juomaa ja provosoimalla mnet kansaa metallica-ketjussa. Joskus olen vissiin juonut sitä juomaa vähän liikaakin, ainakin siltä tuntuu kun seuraavana päivänä on naama punaisena omia kommenttejaan lukenut. Hehe!
allupatukka
24.10.2011 11:34:34

Vartija.: Tä? Toihan oli Hemmetin asiallinen ja hyvä kirjoitus Vesihiideltä. Kukakohan se tässä ei pysty hyväksymään toisen mielipidettä...

Öö, asiallinen, jossa lokeroidaan kaikki, jotka eivät tykkää levystä yhden äärimmäisen mustavalkoisen stereotypian alle? Kun ihmiset puhuvat asiallisesti tai edes asiattomasti musiikista, on asiallista tulla haukkumaan ihmiset ja todeta musiikki hyväksi? Tuo edellinen nyt oli vain vastaveto siihen, ottamatta kantaa itse levyyn, josta en pidä. Saa pitää, en ole tietääkseni missään vaiheessa sanonut niin, muotoilin vain kommentin sisällön ytimekkäästi. Ad hominemit ovat aina asiallisia ja kivoja. :)

Pointti: levyä voi pitää paskana vaikkei ole yhtä palikkamainen kuin tuossa tekstissä kuvattu katkera metallica-fani. Täällä on annettu fiksuja perusteluita mielipiteille, mutta silti joku kuittaa kaiken vain "itkemiseksi". Olo on kuin yrittäisi opettaa koiraa puhumaan, vastaus kaikkeen on aina wuh, täällä taas kaikki kritiikki on itkemistä.
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää."
Vesihiisi
24.10.2011 14:47:24 (muokattu 24.10.2011 15:19:06)
allupatukka: Öö, asiallinen, jossa lokeroidaan kaikki, jotka eivät tykkää levystä yhden äärimmäisen mustavalkoisen stereotypian alle? Kun ihmiset puhuvat asiallisesti tai edes asiattomasti musiikista, on asiallista tulla haukkumaan ihmiset ja todeta musiikki hyväksi? Tuo edellinen nyt oli vain vastaveto siihen, ottamatta kantaa itse levyyn, josta en pidä. Saa pitää, en ole tietääkseni missään vaiheessa sanonut niin, muotoilin vain kommentin sisällön ytimekkäästi. Ad hominemit ovat aina asiallisia ja kivoja. :)

Pointti: levyä voi pitää paskana vaikkei ole yhtä palikkamainen kuin tuossa tekstissä kuvattu katkera metallica-fani. Täällä on annettu fiksuja perusteluita mielipiteille, mutta silti joku kuittaa kaiken vain "itkemiseksi". Olo on kuin yrittäisi opettaa koiraa puhumaan, vastaus kaikkeen on aina wuh, täällä taas kaikki kritiikki on itkemistä.

Kyllähän minä tuossa toki provosoin, huomaa kuitenkin että mukana oli myös täky. Viittasin moneen tosifaniin, en kaikkiin. Nimitin näitä tosifaneja tuossa toisessa kappaleessa jonneiksi, joista saa kirjoituksessa palikkamaisen kuvan. Syy provolle oli se että jostain syystä olen perin kyllästynyt valittaviin kirjoittajiin jotka eivät voi hyväksyä Metallican tekemisiä. Tässä ketjussa valtaosa kommenteista bändistä on negatiivisia, ja usein kirjoituksissa on viittauksia vanhoihin hyviin aikoihin jolloin Metallica teki sitä thrashia.

Tuo "the view" on karsea biisi, en minä sitä kiellä. Suosittelen kuuntelemaan tuon koko paketin ennen tuomion antamista. Koko levy on kuunneltavissa täällä: http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php

Tuosta ad hominemista, kyllä tässä oli ihan sitä itseään, koska kyseessä oli provo jonka tarkoituksena mahdollisesti oli saada jonne huomaamaan oma rajoittuneisuutensa. Jos se johtaisi siihen että hän suostuisi antamaan levylle tilaisuuden ennakkoluulotta, rölöni palvelisi jotain tarkoitusta jonka koen hyväksi.
Guitaristi
24.10.2011 14:56:20

Kyllä tämä uusi tuotos hämmentää ja kovasti. En oikein tiedä miten suhtautua tähän. Hetfieldin laulu on levyllä todella huonon kuuloista, mikähän mieheen on mennyt? Vielä DM:llä laulu oli ihan kelpoa mutta tällä lätyllä aika väkinäisen kuuloista. Kaikki Loadien aikainen lämpö on miehen äänestä kadonnut täysin.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Arkka
24.10.2011 15:46:11 (muokattu 24.10.2011 15:51:09)

Guitaristi: Kyllä tämä uusi tuotos hämmentää ja kovasti. En oikein tiedä miten suhtautua tähän. Hetfieldin laulu on levyllä todella huonon kuuloista, mikähän mieheen on mennyt? Vielä DM:llä laulu oli ihan kelpoa mutta tällä lätyllä aika väkinäisen kuuloista. Kaikki Loadien aikainen lämpö on miehen äänestä kadonnut täysin.

Toisin kuin Metallica-levyt, tää on melko varmasti fiilistelty purkkiin livenä. Kuulostaa itse asiassa välillä ihan Metallican livevedoilta soiton puolesta. Laulua ei myöskää ole pahemmin tunetettu (tai no, osittain varmaan onkin nyt ku kuuntelin uudelleen). En ihmettelis vaikka Hetupappa olis vetäny laulunsakin kitaroinnin ohella suorilta sisään.

Nii ja ei myöskää ole Rockin Bob puikoissa. Se väänsi ysärillä aiva mahtavaa saundia imo.
LyraB
24.10.2011 16:25:50
Mitä hele... Tälläinen "Making of Garage inc" löytyi.

http://www.youtube.com/watch?v=MhpOmQFzKj0&feature=related

Ootteko te nähny tätä? Mielenkiintoinen.
C
24.10.2011 16:31:33 (muokattu 24.10.2011 16:32:14)
Guitaristi: Kyllä tämä uusi tuotos hämmentää ja kovasti. En oikein tiedä miten suhtautua tähän. Hetfieldin laulu on levyllä todella huonon kuuloista, mikähän mieheen on mennyt? Vielä DM:llä laulu oli ihan kelpoa mutta tällä lätyllä aika väkinäisen kuuloista. Kaikki Loadien aikainen lämpö on miehen äänestä kadonnut täysin.

Hämmentää kyllä. Eikä se ole Hetfield joka tässä eniten tökkii... Lou Reed kuulostaa kammottavalta.

Eikä mulla ole mitään ennakkosyytä olla pitämättä tästä levystä, päinvastoin. Noita rässittelyjähän kuuntelisi paikoin ihan mielellään, siihen asti kun Lou avaa suunsa.
Ronnie James Dio - Kiitos 1942-2010
Rhapa
24.10.2011 17:04:15
LyraB: Mitä hele... Tälläinen "Making of Garage inc" löytyi.

http://www.youtube.com/watch?v=MhpOmQFzKj0&feature=related

Ootteko te nähny tätä? Mielenkiintoinen.

Katopas vaan. Uutta ainakin meikäläiselle.

Hitto, kun homma näyttää toimivan vähän eri tavalla mitä nykyään. Bob oli aika iso tekijä varmaan tälläkin platalla. Jotenkin se vain osasi piestä kirkasta ja larsistakin ne parhaat puolet esiin.
aivokuolio
24.10.2011 19:32:09
Hieno meininki: jos diggaat levyä, olet fanipoika joka sulattaa kaiken bändiltä. Jos et diggaa, olet nuija joka ei vaan tajua. Ihan sama mitä tämä bändi tekee, jengi raivoaa ja mylvii puolesta ja vastaan. Näppikset rutisee.

Ja Larsia naurattaa: http://www.celebritygossip.com/publ … ity_pictures/lars_ulrich_2010_3.jpg
Quru
24.10.2011 20:37:13
"Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä. " - M4ss3 m/
aivokuolio
24.10.2011 21:03:01
Quru: http://img121.imageshack.us/img121/5939/mnet.jpg

Jaha tää oli vielä jossai tallessa :D Tein aikonaan enkä muista mihin tallensin...
Germaniac
25.10.2011 00:06:26

Quru: http://img121.imageshack.us/img121/5939/mnet.jpg

HOHO!! Repesi n:------D_:D

+Bulssa
Quru
25.10.2011 07:15:59
aivokuolio: Jaha tää oli vielä jossai tallessa :D Tein aikonaan enkä muista mihin tallensin...

Nyt kun alkuperäinen tekijä löytyi, lyökäähän Aivokuoliolle blussaam. Mulla on niitä tuon sarjakuvan johdosta jo roimasti, kun aikanaan Mnet-nostalgia-ketjussa joku tuota sarjakuvaa lämmöllä muisteli ja löysin sen arkistoistani.
"Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä. " - M4ss3 m/
Muovinen
25.10.2011 08:41:43

Tuo Simpsons-kansi oli aika täydellinen visuaalinen vastine tälle levylle.
MegaMan
25.10.2011 12:04:45
Ei vitsi! Ku kattelee tota Making of Garage inc-pätkää youtubesta, niin on kuin ihan totaalisen eri bändi ku nykyseen vertaa. Hulluja olivat ku päästivät Newstedin menee. Siinä kohtaa olis pitäny vaa ottaa pitkä tauko kehiin ja kaikkien hoidella hommia toisaalla pari-kolme vuotta.
Minä juon kossua!!!
Kukkis 77
25.10.2011 15:33:55

Tulipahan kuunneltua nyt kokonaisuudessaan tuo Lulu. Ei kyllä yhtään tiedä miten päin olla.

Mielestäni tuotos kuulostaa siltä kuin umpijurrinen Metallica ja vahvasti sienipäissään oleva Lou Reed jammailisivat reeniksellä baarin jälkeisillä jatkoilla kello 6 aamulla. Mukana jameissa oli myös litran kannabista juonut Timo Tolkki, joka keksi äänittää koko homman Dr. Albanilta perityllä kasiraiturilla.

No, ehkä tämä aukenee kymmenennellä kuuntelukerralla, tai sitten ei.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Jyrken
25.10.2011 15:46:35
Kukkis 77: Tulipahan kuunneltua nyt kokonaisuudessaan tuo Lulu. Ei kyllä yhtään tiedä miten päin olla.

Mielestäni tuotos kuulostaa siltä kuin umpijurrinen Metallica ja vahvasti sienipäissään oleva Lou Reed jammailisivat reeniksellä baarin jälkeisillä jatkoilla kello 6 aamulla. Mukana jameissa oli myös litran kannabista juonut Timo Tolkki, joka keksi äänittää koko homman Dr. Albanilta perityllä kasiraiturilla.

Hohoh sama vaikka tätä onkin vaikea kuunnella ilman ennakkoasenteita
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Arkka
25.10.2011 16:22:20

Kukkis 77: Tulipahan kuunneltua nyt kokonaisuudessaan tuo Lulu. Ei kyllä yhtään tiedä miten päin olla.

Itse asiassa ekana tuosta tuli mieleen juuri omat känniset treenisjaminauhat :)

Ite tykkään kyl ja ihan mielenkiintoista kuunneltavaa, mut en kyl tuosta maksaisi ku voi omiakin tehdä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)