magister 03.07.2008 22:29:10 | |
---|
Minulle kävi taas niin, että Slayer ei ole levyiltä oikein auennut. Olen ihmetellyt, että soittaako ne kitarat ihan eri taimissa kuin rummut, ja soolot on kuulostaneet satunnaisilta. Mutta kun näin Tuskassa livenä, niin ymmärsin. Oli siellä muitakin hyviä kitarabändejä, mutta Slayeriltä jäi eniten juttuja, joista ajattelin, että "ai juma, tuo juttu täytyy opetella soittamaan". Ostin paidankin. Itse olen täysijärkinen, mutta mielikuvitusystäväni ovat sekopäitä. |
Jokku 04.07.2008 17:20:09 | |
---|
Naurattanut nyt vähän ku ihmiset on itkenyt, että ei ole välispiikkejä..sehän on se slayerin tyyli, ei ne tarvitse semmosia..pelkkä arayan hymy riittää, ei muuta..toimii näin hyvin...tosin se pitää sanoa että kyllä toi tuska keikka jotenkin tylsähkö oli, varmaan väsymyksestäkin johtu, että ei vaan jaksanut innostaa.. Toisaalta taas on niitäkin, jotka sanois aivan samaa välispiikkejen puutteesta, jos kyseessä olis toinen bändi... mutta kun slayer on niin super, niin se kuuluu vaan niiden tyyliin ja on helvetin hienoa :p Mutta niin. |
Deranged 04.07.2008 20:27:35 (muokattu 04.07.2008 20:28:41) | |
---|
Volumet olivat päälavalla yleisesti aivan liian hiljaiset. Niin olivat, paitsi Behemothilla ja Killswitchillä. Kaikilla muilla tuntui soundi menevän ihme muminaksi ja kuminaksi osittain liian pienen äänenpaineen, osittain tuulen ja osittain kummallisen miksauksen + erinäisten teknisten ongelmien takia. Pari kertaa ihmettelin että olenko tullut osittain/hetkellisesti kuuroksi kun esim. Dimmulla hävisi välillä toinen kitara lähes kuulumattomiin. Hevissä pitää olla kunnolla volaa ja kitarat on pakko saada esille sieltä muun jyminän seasta. Voisivat järjestää seuraavan Turskan vaikka Oulunkylässä, jos vaikka meluluvan saisi helpommin. |
7THSON 04.07.2008 22:22:37 | |
---|
Niin olivat, paitsi Behemothilla ja Killswitchillä. Etenkin Killswitchillä jyrisi kitarat tosiaan hienosti kauemmaksikin. Todella kristallinkirkas mutta munakas soundi. Slayerin kitarat oli ihmeellistä puuroa ja Kreatorin keikan alussa meinasin jo tippua perseelleni kun volyymitaso oli naurettavaa luokkaa. |
Deranged 05.07.2008 13:51:16 (muokattu 05.07.2008 13:55:00) | |
---|
Kreatorin keikan alussa meinasin jo tippua perseelleni kun volyymitaso oli naurettavaa luokkaa. Odottelin Kreatoria ihan mikserikopin edessä. Kun keikka alkoi, minua alkoi tuo volyymitaso vituttaa niin rankasti että menin kolmannen biisin jälkeen kaljatelttaan ja vedin kitusiini kaljaa kaksin käsin. Ei saatana heviä tuolla tavalla miksata. Odotin Kreatorilta paljon ja mitään en saanut paitsi vittumaisen darran ja huonon muiston. |
Ben_D 05.07.2008 14:25:56 | |
---|
Odottelin Kreatoria ihan mikserikopin edessä. Kun keikka alkoi, minua alkoi tuo volyymitaso vituttaa niin rankasti että menin kolmannen biisin jälkeen kaljatelttaan ja vedin kitusiini kaljaa kaksin käsin. Ei saatana heviä tuolla tavalla miksata. Odotin Kreatorilta paljon ja mitään en saanut paitsi vittumaisen darran ja huonon muiston. Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin ens vuonna? Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!! |
apua-mies 05.07.2008 14:28:52 (muokattu 05.07.2008 14:31:28) | |
---|
Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin ens vuonna? suuttuiko kreator- fanipoika? jos miksaus on paska, niin se on paska. vittu, vaikka bändi olis normaalisti kuinka hyvä tahansa, koko kuuntelu/festarikokemus voidaan pilata surkeilla soundeilla, joista a) ei saa mitään selvää tai b) jotka ovat niin kovalla, että veri tirskuu korvista. mieti nyt vaikka jotain manowaria tai motörheadiakin. voihan se bändi paukutella henkseleitä että mepä soitetaan näin lujaa, mutta mikä on hyöty jos sitä ei pysty kuuntelemaan? |
Ben_D 05.07.2008 15:03:03 | |
---|
suuttuiko kreator- fanipoika? Mikäs vitun poika mä sulle olen? Se on Internetin keskustelupalstoilla helppo huudella anonyymina. jos miksaus on paska, niin se on paska. vittu, vaikka bändi olis normaalisti kuinka hyvä tahansa, koko kuuntelu/festarikokemus voidaan pilata surkeilla soundeilla, joista a) ei saa mitään selvää tai b) jotka ovat niin kovalla, että veri tirskuu korvista. mieti nyt vaikka jotain manowaria tai motörheadiakin. voihan se bändi paukutella henkseleitä että mepä soitetaan näin lujaa, mutta mikä on hyöty jos sitä ei pysty kuuntelemaan? Motörhead on Kaapelilla vetänyt niin, että vaikut lentää korvista, mutta mitä vittua sitten....toimii!!!! Mun korviin Kreator kuten kaikki muutkin näkemäni artistit kuulostivat helvetin hyviltä. Tapahtumana Tuska parasta A-ryhmää.....kukaan ei vittuile kenellekkään ja järjestelyt toimivat....sijainti loistava....artistikattaus loistava. Ei valittamista. Vittu piste. Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!! |
Deino 05.07.2008 15:06:52 | |
---|
Ben_D, always so angry. Get used to it people. |
Ben_D 05.07.2008 15:13:36 (muokattu 05.07.2008 15:17:43) | |
---|
Ben_D, always so angry. Get used to it people. Hehheh....En suinkaan...tervetuloa jutteleen kasvotusten niin huomaat ettei ollenkaan angry. EDIT: Jos paskoista soundeista puhutaan niin Slayer Nummirockissa....huhhuh....ne kuulostivat todella paskoilta, vaikka päässä oli 3,5 promillee. Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!! |
apua-mies 05.07.2008 16:11:15 | |
---|
Mikäs vitun poika mä sulle olen? Se on Internetin keskustelupalstoilla helppo huudella anonyymina. mitä helvetin merkitystä sillä on, kirjoitteleeko tänne anonyyminä vai ei? onhan sullakin nimimerkki. no, mika jäppinen kiuruvedeltä tässä moi, tuu kylään niin tarjoan sulle kahvit. |
apua-mies 05.07.2008 16:12:04 | |
---|
EDIT: Jos paskoista soundeista puhutaan niin Slayer Nummirockissa....huhhuh....ne kuulostivat todella paskoilta, vaikka päässä oli 3,5 promillee. Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin? |
Guitaristi 05.07.2008 16:30:40 | |
---|
Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin? Noniin, eiköhän tämä nyt jo riitä. Jatkakaa vaikka pikaviestein, älkää pilatko ketjua. Lukkoa tähän tulee jos älämölö jatkuu. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Ben_D 05.07.2008 16:52:38 (muokattu 05.07.2008 16:53:45) | |
---|
Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin? Ei oikein enään onnistu kun Slayer oli Nummirockissa 10 vuotta sitten. Nooh...lisää Sleijeriä sitten marraskuussa. Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!! |
Deranged 05.07.2008 20:26:48 | |
---|
Voi voi...pitäisköhän sun jäädä kotiin ens vuonna? Pitäisköhän sun kasvaa ihmisenä? tai alkaa diggailemaan Lauri Tähkää, jos et hevisoundeista ymmärrä. |
Ben_D 05.07.2008 21:32:56 (muokattu 05.07.2008 21:37:13) | |
---|
Pitäisköhän sun kasvaa ihmisenä? tai alkaa diggailemaan Lauri Tähkää, jos et hevisoundeista ymmärrä. Ota banaani? Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!! |
Backlet 05.07.2008 22:24:00 | |
---|
No lopettakaa nyt jo tuo kiukuttelunne! :D |
Snapo 05.07.2008 23:24:22 | |
---|
elekee oloko äkäsiä |
Ronsto 05.07.2008 23:39:52 | |
---|
Tappelu! Tappelu! Anna mennä! Annamennäää! Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me! |
MV 06.07.2008 05:08:54 | |
---|
Ja runkkarin elämä hymyilee. |