Aihe: Judas Priest Suomeen Helmi-Maaliskuussa
1 2 3 4 5 6 7 8 911 12 13 14 15
Ben_D
15.12.2004 12:58:16

Minkäslainen paikka tuo Tampereen halli on? Paljonko mahtuu väkeä?

Lätkämatsiin menee sellanen pikkasen auki 8000 muistaakseni. Vähän samantyylinen kun Helsingin vanhahalli. Akustiikasta ei sitten ole mitään tietoa.
Lapis
15.12.2004 13:00:58
Lätkämatsiin menee sellanen pikkasen auki 8000 muistaakseni. Vähän samantyylinen kun Helsingin vanhahalli. Akustiikasta ei sitten ole mitään tietoa.

Akustiikka on noissa halleissa mitä on mutta ei haittaa. Whitesnake ainakin oli ok T:reella vaikka soittivatkin aivan liian lujaa ja diskanttisäröskitat täysillä. Otti korviin!
Aegis
15.12.2004 13:02:46
Lähimpään katsomoon menin, oisin kentällekin päässyt, mutta en oikein tykkää olla siellä. Eikä Priestillä ole edes pittiä. Juhlan paikka, oujee!
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
15.12.2004 13:11:03

Lähimpään katsomoon menin, oisin kentällekin päässyt, mutta en oikein tykkää olla siellä. Eikä Priestillä ole edes pittiä. Juhlan paikka, oujee!

Ei ton tyyliseen musiikkiin ihan ehkä pitti kuulu. Se on nyt sitä hevimetallia parhaimmillaan.
Helvetinpartaterä
15.12.2004 13:11:13

Jeah! Kentälle Hartwall Areenalle! Näin tämän pitääkin mennä perklee!
Elämä on kovaa,mutta ilman kovaa ei ole elämää.
J.Caven
15.12.2004 13:28:57

Tampereen halli ja Helsingin vanha halli on molemmat sellasen 8000 kiekkopeleissä porukkaa vetäviä tönöjä. Taitaa tällä hetkellä olla inasen isommaks ilmotettu Hakametsän yleisökapasiteetti, kuin Petoluolan. Akustiikasta pelkään pahoin, että... No, enpä ole siellä musaa koskaan käyny kattomassa. Kiekkopeleissä siellä on yleensä aika hiljaista, mutta katossa on helvetisti viirejä...
Epäselvä
Ben_D
15.12.2004 13:38:08 (muokattu 15.12.2004 13:38:23)

Tampereen halli ja Helsingin vanha halli on molemmat sellasen 8000 kiekkopeleissä porukkaa vetäviä tönöjä. Taitaa tällä hetkellä olla inasen isommaks ilmotettu Hakametsän yleisökapasiteetti, kuin Petoluolan. Akustiikasta pelkään pahoin, että... No, enpä ole siellä musaa koskaan käyny kattomassa. Kiekkopeleissä siellä on yleensä aika hiljaista, mutta katossa on helvetisti viirejä...

Hiljasta on johtuen siitä, ketkä siellä pelaavat. Eivät paljoa ilonaiheita tarjoile kotikatsomolle. Molemmissa halleissa olen muuten pelannut lätkää.

Nimimerkillä Hämeen Parasta Kiekkoa.
Pelsi
15.12.2004 13:50:42
Jeah, Tampereella kentälle. Siellä sitten.
"Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!" -Markus Kajo
Lapis
15.12.2004 14:03:30
Jeah, Tampereella kentälle. Siellä sitten.

Jos mä näen siellä ton Ben D:n avatarin näköisen miehen niin se on oluen...ei, kahden oluen paikka hälle! :)
D_Steele
15.12.2004 15:15:14

Voi saatanan saatana kun tänään aamulla mentiin klo 8.00 Sokokselle jonottamaan lippuja. Liput tulivat myyntiin yhdeksältä ja viimeinen kenttäpaikka meni juuri nenän edestä! No saan ehkä ostettua vielä kenttäliput, mutta onkos siitä asiasta tietoa, että jos nuo ostan nii voiko niitä katsomolippuja palauttaa? Kuitti on tallella.

Tuntuu vaan vähän kusetetulta kun menee tuntia aikaisemmin jonottamaan ja sitten jotkut saa liput istumalla koneen ääressä yhdeksältä. Perkele.
Perse ja hiukset
J.Caven
15.12.2004 15:21:35

Hiljasta on johtuen siitä, ketkä siellä pelaavat. Eivät paljoa ilonaiheita tarjoile kotikatsomolle. Molemmissa halleissa olen muuten pelannut lätkää.

Nimimerkillä Hämeen Parasta Kiekkoa.

Ei, kyllä hiljaista on johtuen siitä ketkä siellä katselevat. Katsojat siellä yleensä enemmän huutavat kuin pelaajat. Kyllähän homma on niin, että tuossa hallissa innostutaan vasta finaaleissa. Turha repiä itseään ennenaikojaan. Kun pytty on 5 vuotta samassa tuvassa, niin siinä vähän suurin into yksittäiseen runkosarjavoittoon karisee useammaksikin vuodeksi! Njäh njäh...

(Hämeenlinnaan Pronssia Korkeintaan)

No joo. Mutta ettei mene ihan täydeksi off topickaamiseksi, niin pari sekalaista asiaa.

No, ohi aiheen menee tämäkin, mutta siitä Hakametsän kesäkuun nimestä oli aikaisemmin tässäkin ketjussa puhetta. Se kuitenkin vissiin sitten piti olla se Mötley Crüe, joka kuitenkaan näillä näkymin ei toteudu. Eli tod. näk. kesäkuun alussa Tampereella ei ole ennakkotiedoista poiketen tätä suurta nimeä.

Kaikille Priest -keikoille näyttäis olevan vielä lippuja. Helsingissä on tehty näköjään niin, että Lippupalvelusta netistä ei voi varata lainkaan lippuja. Pitää maksaa heti. Tämä on ihan kannatettava systeemi sikäli, että helvetinmoista ylivaraamista usein tulee. Samaan hengenvetoon pitää lisätä, että olen ymmärtänyt, että käytettävissäni olis varaus 3:lle kenttälipulle Tampereelle. Varausnumeroa voi kysellä vaikka pikaviestillä.
Epäselvä
Ben_D
15.12.2004 15:25:51

Jos mä näen siellä ton Ben D:n avatarin näköisen miehen niin se on oluen...ei, kahden oluen paikka hälle! :)

Pitäisköhän ajaa nahkakuula ja piirrellä tussilla tatuointeja kaljuun niin sais ilmasta välikaljaa ;)
Lapis
15.12.2004 16:02:52
Pitäisköhän ajaa nahkakuula ja piirrellä tussilla tatuointeja kaljuun niin sais ilmasta välikaljaa ;)

Jos sen teet niin saat kyllä olutta. Monta! Mä voin pukeutua Hannemaniksi niin saadaan molemmat varmaan ilmaista bisseä!
Ben_D
15.12.2004 16:32:07

Jos sen teet niin saat kyllä olutta. Monta! Mä voin pukeutua Hannemaniksi niin saadaan molemmat varmaan ilmaista bisseä!

Pitäis vielä toi parta värjätä tummaksi. Vittu kun ei kasva tollasta puliukkopartaa niinkun Mr. Kingilla.
Super-Jari
15.12.2004 17:13:48

Minä voin pudottaa painoa noin sata kiloa, pukeutua nahkaan ja niitteihin ja tulla prätkällä. Kuka olisin?
Meathook salami
Mechanizm
15.12.2004 17:26:19
Minä voin pudottaa painoa noin sata kiloa, pukeutua nahkaan ja niitteihin ja tulla prätkällä. Kuka olisin?

http://www.devoteedelites.com/Photo … %2001/images/biker%20Ilean%2010.jpg
People say Im a bad person, but thats not true, I have the heart of a young boy...In a jar, on my desk.
Super-Jari
15.12.2004 17:33:52
Meathook salami
Ben_D
15.12.2004 21:55:30

Pää kaljuksi, kapteeninhattu ja pilottilasit vielä päähän.
Super-Jari
15.12.2004 22:05:11
Pää kaljuksi, kapteeninhattu ja pilottilasit vielä päähän.

Ahh.. nahkakapinallinen!
Meathook salami
Ze Kink
15.12.2004 22:22:10 (muokattu 15.12.2004 22:24:01)
Kenttä. Jepu.

E: Hartwall.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3 ÖÖÖ
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)