Aihe: Loputon Gehennan liekki
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Henri Henri Olavi
30.10.2011 15:34:52
Spiral: No miksi sitten otit nuo tyypit esille jos eivät kuulu tähän?

Puhuin itsestäni.
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Spiral
30.10.2011 15:56:41

Henri Henri Olavi: Puhuin itsestäni.

No tuskin sullakaan on mikään tarve satanismia puolustella koska ilmeisesti et välitä mitä muut siitä ajattelee etkä muutenkaan ole sitoutunut ismeihin.
Henri Henri Olavi
30.10.2011 16:02:22
Spiral: No tuskin sullakaan on mikään tarve satanismia puolustella koska ilmeisesti et välitä mitä muut siitä ajattelee etkä muutenkaan ole sitoutunut ismeihin.

Minä en sinänsä puolustele satanismia sen enempää kuin muitakaan ismejä. On vain mielestäni typerryttävää, että siitä huudellaan suu vaahdossa, ilman että tunnetaan edes sitä vaahtoa. Olen ihminen ja tunteva, totta munassa välitän mitä muut ajattelee - halusinpa sitä tai en. Lisäksi olen sitoutunut niin moniin ismeihin, että en itsekään enää pysy kartalla.
Spiral
30.10.2011 16:09:33

Henri Henri Olavi: On vain mielestäni typerryttävää, että siitä huudellaan suu vaahdossa, ilman että tunnetaan edes sitä vaahtoa.

Minä puhuin satanismista (toki puutteellisen) yleistiedon ja omien kokemusten pohjalta. Totta, en voi vaahdota jostain sellaista jonka sinä olet omavaltaisesti määritellyt joksikin sellaiseksi josta ei tiedäkään kuin muutama heppu maailmassa, eikä minulla ole siihen haluakaan.
Voit pitää oman määritelmäsi ja olla määrittelemääsi satanismiin kuinka tyytyväinen tahansa. Nyt puhuin nimenomaan perussatanistista, joita on kai jo sinunkn määritelmän mukaan huomattavasti enemmän kuin teitä valaistuneita.
Henri Henri Olavi
30.10.2011 16:16:44
Spiral: Minä puhuin satanismista (toki puutteellisen) yleistiedon ja omien kokemusten pohjalta. Totta, en voi vaahdota jostain sellaista jonka sinä olet omavaltaisesti määritellyt joksikin sellaiseksi josta ei tiedäkään kuin muutama heppu maailmassa, eikä minulla ole siihen haluakaan.
Voit pitää oman määritelmäsi ja olla määrittelemääsi satanismiin kuinka tyytyväinen tahansa. Nyt puhuin nimenomaan perussatanistista, joita on kai jo sinunkn määritelmän mukaan huomattavasti enemmän kuin teitä valaistuneita.

:-D

Ei ole olemassa "perussatanistia". Nyt tämä jauhaminen on osaltani loppu. Voikaa hyvin!
Spiral
30.10.2011 16:19:00

Henri Henri Olavi: :-D

Ei ole olemassa "perussatanistia".

Eikä "peruskoiraa", ja silti aina keväisin yleisönosastot täyttyvät koiranpaskanjauhajista.

Voikaa hyvin!

Samoin.
janezki_
30.10.2011 16:24:33
Täällähän tulee oikein viiltävää analyysia...
Mie oon vaan basisti...
JIRPPI
30.10.2011 18:10:08
Oma kantani on vieläkin se, että satanistit ovat tyhmiä hedonisteja. Mutta kukin tehköön ja ajatelkoon vapaasti niin kuin haluaa, kunhan ei loukkaa muiden vapautta tai vahingoita muita. Tosin satanismi on tästäkin eri mieltä: satanistien mukaan vahvemmat saavat tehdä heikommille mitä haluavat. Eli toisinsanoen satanismi on paska aate.
Röntgen-Jeesus
30.10.2011 23:33:49

Satanistit, uskovaiset, ateistit, homot ja neekerit on perseestä.
Rob Halford on homo.
J.Nikkanen
30.10.2011 23:44:33
tox3: Satanistit, uskovaiset, ateistit, homot ja neekerit on perseestä.

Nyt kyllä! Siis tuossa pitäisi lukea ovat perseestä eikä on perseestä. Joku tolkku näihin off-topic kirjoituksiin.
Terry Pantheras
31.10.2011 09:32:36
Ihan sama mitä itse teet ja ajattelet, aina on joku tulossa sen -istipolttoraudan kanssa tähtäämään pakarasi kylkeä.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ REVERBNATION

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
jannu
31.10.2011 09:37:55
Terry Pantheras: Ihan sama mitä itse teet ja ajattelet, aina on joku tulossa sen -istipolttoraudan kanssa tähtäämään pakarasi kylkeä.

Joo, ihan karmeeta kun kaikessa rauhassa yrität herskaa käyttää ni heti tulee joku kutsumaan nistiksi.
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Terry Pantheras
31.10.2011 09:42:29
jannu: Joo, ihan karmeeta kun kaikessa rauhassa yrität herskaa käyttää ni heti tulee joku kutsumaan nistiksi.

Heh, herskanistiä ei varmaan vois ismit vähempää kiinnostaa...

reos
31.10.2011 10:44:17 (muokattu 31.10.2011 10:44:42)
eheheheh, ihana topic :)
ihanan ihana topic

harekrisha, saatana ja vartiotorni! All-In 666!!!
"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Terry Pantheras
31.10.2011 11:02:35
reos: eheheheh, ihana topic :)
ihanan ihana topic

harekrisha, saatana ja vartiotorni! All-In 666!!!

Kyllähän kunnon äittely uskontojen supermarketin valikoimista pitää aina mielen virkeänä... :)

Esp
31.10.2011 13:45:09

Jucciz: Ei tarvitse olla ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut kaveri ymmärtääkseen, että "älä tapa" on ollut ainut ihmisen tappamista käsittelevä voimassaoleva ohje jo parin tuhannen vuoden ajan.

Ja sekin oli käännösvirhe:
"Hepreankielinen alkuteksti (lo tirtzakh) tarkoittaa pikemminkin "älä murhaa". Raamatun syntyaikojen kielenkäytössä se olisi voinut merkitä myös "älä murhaa oman heimosi jäsentä", rajoittamatta enempää. Jälkimmäinen tulkinta on kuitenkin varsin kiistanalainen, joskin osittain uskottava Lähi-Idän aikaisimman tiedetyn kulttuurin siirtyvän elämäntavan sekä sellaiseen liittyvän, nykyään kuolleen moraalisäännöstön tähden."

Syöpäänkin on jo keksitty parannuskeino (tästähän taannoin uutisoitiin, kuinka ihmisen oma immuniteettijärjestelmä oli saatu hyökkäämään syöpäkasvainta vastaan, ja koe oli onnistunut kaikilla kolmella testihenkilöllä), onko enää mitään mihin uskoa :(

Eipä mulla kyllä mitään sanottavaa ollut, piti vain päästä kirjoittamaan tähän ketjuun, että omakin nimi pääsee tästä ketjusta tehtävään dokumenttiin.
Täh?!?
Johann Onn
31.10.2011 15:51:59 (muokattu 31.10.2011 15:52:48)
Noista hemmoista tuli elävästi mieleen...

Zananistiksi kasarikaavalla:

A) Erotaan kirkosta, heti kun voidaan. B) Käännettään se seinällä ollut risti väärinpäin ja heitään kirjahyllystä raamattu pois.
C) Vaihdettään kaikki vaatteet mustiin / jne. D) Sitten ollaan niin maan zatanisteja.

Henk.koht ei ollut tarvetta tohon, kun en ollut koskaan kuulunut edes kirkoon. Uskovaiset on uskovaisia, usko ne sitten
UFO:ihin, Gsus:kseen tai Trinonukseen. Ihan sama mulle, kunhan eivät tulle mulle tyrkyttämään oppejaan.
J.Nikkanen
31.10.2011 15:54:03
Johann Onn: Noista hemmoista tuli elävästi mieleen...

Zananistiksi kasarikaavalla:

A) Erotaan kirkosta, heti kun voidaan. B) Käännettään se seinällä ollut risti väärinpäin ja heitään kirjahyllystä raamattu pois.
C) Vaihdettään kaikki vaatteet mustiin / jne. D) Sitten ollaan niin maan zatanisteja.

Henk.koht ei ollut tarvetta tohon, kun en ollut koskaan kuulunut edes kirkoon. Uskovaiset on uskovaisia, usko ne sitten
UFO:ihin, Gsus:kseen tai Trinonukseen. Ihan sama mulle, kunhan eivät tulle mulle tyrkyttämään oppejaan.

Mitäs sitten kun kuuluu kirkkoon mutta hyllyssä onkin koraani ja uskoo olevansa negatiivinen ateisti joka on kuitenkin luokiteltu satanistiksi joka tarvitsee pelastusta?
Terry Pantheras
31.10.2011 16:03:21
Esp: Ja sekin oli käännösvirhe:
"Hepreankielinen alkuteksti (lo tirtzakh) tarkoittaa pikemminkin "älä murhaa". Raamatun syntyaikojen kielenkäytössä se olisi voinut merkitä myös "älä murhaa oman heimosi jäsentä", rajoittamatta enempää. Jälkimmäinen tulkinta on kuitenkin varsin kiistanalainen, joskin osittain uskottava Lähi-Idän aikaisimman tiedetyn kulttuurin siirtyvän elämäntavan sekä sellaiseen liittyvän, nykyään kuolleen moraalisäännöstön tähden."

Onhan se huomattu tässä vuosien saatossa, että raamattua saa tulkita ihan miten vaan...

JIRPPI
31.10.2011 16:31:35
Terry Pantheras: Onhan se huomattu tässä vuosien saatossa, että raamattua saa tulkita ihan miten vaan...

Paitsi sitä kohtaa, joka kieltää homouden.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)