lethus1 20.12.2006 09:27:45 (muokattu 20.12.2006 09:29:16) | |
---|
Älä ota noin henkilökohtaisesti. No: RE:ltä puuttuu se vanha tatsi mikä oli DMT:llä sekä Shadowthronella, joista pidän kaikkein eniten Satyriconissa. Samaa mieltä että ei ole RE verrattavissa esim. edeltävään Nemesis Divinaan tunnelmansa puolesta. Eikä minkään muunkaan. Silti (tähän pitää lisätä "mielestäni" varmuuden vuoksi) RE saattaa jopa pidemmän päälle olla parempi kokonaisuus kuin Nemesis Divina. Molemmat pirun hyviä levyjä mutta omalla tavallaan. Jos back catalogueta ei olisi bändillä olemassakaan, suhtautuminen uusiin levyihin olisi aika erilainen. Ymmärrän kyllä helvetin hyvin Iscariahin pointin ja sen miksei RE:stä pidä. Minulle toimii todella hyvin ilmestyessään ja nykyäänkin. Scorn Torrentin loppu - hypnoottista shittiä. Aivan perkeleen hieno lopetus. Ihquttaisin mutten osaa niitä sydänhymiöitä. Heronin viestistä en tajunnut yhtään mitään. Vompatti. |
Oan 20.12.2006 09:41:34 | |
---|
Satyricon läpästä sen verta, että ei nämä uudemmat ole pikakuuntelulla mitään säväriä aiheuttaneet. Lähinnä RE, Volcano, ja Now, Diabolical. Saa niitä muut kuunnella, mutta ei ne oo truee : ) Onko sillä väliä? No sillähän just on väliä fittu satan :D Ostan rässini muilta bändeiltä.. En nyt oikein ymmärrä. Satyriconin uudet levyt eivät maistu koska bändi on ennen tehnyt ns. tr00-kamaa? Miksi musiikkityylin muutos häiritsee, jos kuitenkin kuuntelee myös muuta musiikkia kuin bm:ää...? Nojoo, samapa tuo oikeastaan. Mutta kerro ihmeessä, miltä muilta yhtyeiltä saa samanlaista kamaa kuin Satyriconin uusimmilta! (--Ostan rässini muilta--) Lähtee sellaiset levyt samoin tein hankintaan. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Late-89 20.12.2006 09:51:40 | |
---|
En pidä, ainakaan liikaa. Cradle Of Filthillä ja muutamilla muilla bändeillä on tiettyjä hienoja biisejä, joita tulee silloin tällöin kuunneltua, mutta muuten kyseinen genre on hieman turhan raskasta minun makuuni. |
Wk 20.12.2006 10:18:55 | |
---|
En pidä black metallista, enää. Joskus yläasteen 7-8 -luokilla tuli kuunneltua Covenantia (The Kovenant taitaa olla nykyään) ja Dimmu Borgiria yms. mutta nykyisin ei enää nappaa. Örinälaulu ei uppoa millään tasolla ja moni hyvin alkanut kappale menee mielestäni pilalle kun se kurnutus alkaa. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Mazah 20.12.2006 13:19:29 | |
---|
Älä ota noin henkilökohtaisesti. No: RE:ltä puuttuu se vanha tatsi mikä oli DMT:llä sekä Shadowthronella, joista pidän kaikkein eniten Satyriconissa. En ota. Jäi vain hieman vaivaamaan perusteluiden puute. Ja ymmärrän pointtisi nyt. Tunnelma on todella muuttui paljon kylmemmäksi ja vihaisemmaksi Rebelille. Ja linjan vaihdos oli aika tyly. En kuunnellut bändiä vielä tähän aikaan itse, aloin seuraamaan vasta Volcanon ilmestyttyä, ja se potki lujaa. Itse miellän Satyriconin enemmän Volcanon ja Rebelin mukaan. Paskan jauhantaa ja mielipide asioita. www.farmakonband.com
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org |
arppah8 20.12.2006 14:59:55 | |
---|
En pidä. Uudempaa (PEM->) Dimmu Borgiria kuuntelen kyllä mielelläni. Peace, love and good happiness stuff. |
marke- 20.12.2006 18:08:55 | |
---|
En nyt oikein ymmärrä. Satyriconin uudet levyt eivät maistu koska bändi on ennen tehnyt ns. tr00-kamaa? Miksi musiikkityylin muutos häiritsee, jos kuitenkin kuuntelee myös muuta musiikkia kuin bm:ää...? Mikset ymmärrä? En halua kuunnella uusia Satyriconeja koska ne ei ole true. Itsehän saat tykätä mun puolesta niistä vaikka mistä syystä, ja ei se mitenkään väärin ole, mutta taidanpa edelleenkin ihan itse päättää mitä kuuntelemaltani musiikiltani haen. Nojoo, samapa tuo oikeastaan. Mutta kerro ihmeessä, miltä muilta yhtyeiltä saa samanlaista kamaa kuin Satyriconin uusimmilta! (----) Lähtee sellaiset levyt samoin tein hankintaan. Ei oikein miltään, siksi ostankin thrashini muilta. Seksi |
Astral Dog 20.12.2006 19:32:49 | |
---|
En nyt oikein ymmärrä. Satyriconin uudet levyt eivät maistu koska bändi on ennen tehnyt ns. tr00-kamaa? Miksi musiikkityylin muutos häiritsee, jos kuitenkin kuuntelee myös muuta musiikkia kuin bm:ää...? Mutta jos hakee Satyriconilta nimenomaan bm:ää, uudemmat levyt ovat todennäköisesti pettymys. Itse en kyllä pidä uusista levyistä muutenkaan. |
lethus1 20.12.2006 20:55:53 | |
---|
Mikset ymmärrä? En halua kuunnella uusia Satyriconeja koska ne ei ole true. Sanooooo.......... ? Olen unohtanut truen määritelmän. Muistuttakaahan toki. Vompatti. |
Manuel Pyrhullo 20.12.2006 21:35:17 | |
---|
Sanooooo.......... ? Olen unohtanut truen määritelmän. Muistuttakaahan toki. True löytyy jokaisen aidon blackmetallistin mustasta sydämestä. |
lethus1 20.12.2006 21:55:52 (muokattu 20.12.2006 21:57:25) | |
---|
True löytyy jokaisen aidon blackmetallistin mustasta sydämestä. Edit: äh vitt. Enpä jaksanukkaan... Vompatti. |
Manuel Pyrhullo 20.12.2006 22:01:07 (muokattu 20.12.2006 22:01:48) | |
---|
Truen platoninen idea asuu True blackmetallistin sisällä. True blackmetallistin kuunnellessa True Blackmetallia, Truen idea värähtelee True blackmetallistin sisällä jonka seurauksena musiikki on todistettu True Blackmetalliksi. |
Iscariah 20.12.2006 22:25:52 | |
---|
noniin eiköhän siinä ollut jo tarpeeksi tätä trueperseilyä eiköhän jatketa ihan normaalia keskustelua ennen kuin lukko kopsahtaa ja lujasti |
Manuel Pyrhullo 21.12.2006 04:49:50 | |
---|
Et taida olla True blackmetallisti? |
Super-Jari 21.12.2006 05:50:43 | |
---|
True löytyy jokaisen aidon blackmetallistin mustasta sydämestä. Aidolla blackmetallistilla ei ole sydäntä. Tilalla on möykky mustaa muovailuvahaa jonka ympärillä on piikkilankaa ja nauloja. |
lethus1 21.12.2006 09:07:35 | |
---|
Aidolla blackmetallistilla ei ole sydäntä. Tilalla on möykky mustaa muovailuvahaa jonka ympärillä on piikkilankaa ja nauloja. Minun allekirjoitus ja tuo ylläoleva lause sopii hyvin yhteen. Taidan olla Blackmetalisti. Ok ok nyt loppu OT. Vompatti. |
Kikolaa 21.12.2006 12:00:02 (muokattu 21.12.2006 12:03:03) | |
---|
Aidolla blackmetallistilla ei ole sydäntä. Tilalla on möykky mustaa muovailuvahaa jonka ympärillä on piikkilankaa ja nauloja. http://youtube.com/watch?v=cdFPK0017hYBlack metal. E: Eikö kukaan tioedä Tsjuderia? Iha menevää kamaa se on jos pitää muuten esimerkiksi Hornasta tai Burzumista. |
Anal Revenger 21.12.2006 13:40:47 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=cdFPK0017hY Black metal. E: Eikö kukaan tioedä Tsjuderia? Iha menevää kamaa se on jos pitää muuten esimerkiksi Hornasta tai Burzumista. laatua liian lihuasdfsagadfg |
Iscariah 21.12.2006 15:26:23 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=cdFPK0017hY Black metal. E: Eikö kukaan tioedä Tsjuderia? Iha menevää kamaa se on jos pitää muuten esimerkiksi Hornasta tai Burzumista. joo kyllähän Tsjuder on ihan menevää musiikkia. Desert Northern Hell on oikein oiva BM paketti. muuten: verratkaamme Hornan sekä Tsjuderin logoja. Aika outo yhteensattuma varsinkin kun bändit ovat samanikäisiä |
Iscariah 21.12.2006 15:31:33 | |
---|
Et taida olla True blackmetallisti? huono provosointiyritys. en tartu tähän tässä keskustelussa. olen kokemuksen kautta viisastunut. edes vähän |