Deino 04.08.2006 12:32:50 | |
---|
Oppitunti demokratiasta - en koskaan, koskaan tule olemaan moraalistandardin palvelija, vapauden kapinasielu. Huudan ja palan. Kiellän, mitä olen oppinut. En voi taistella sisintäni vastaan tällä jumalaapilkkaavalla matkalla. TÄSSÄ SEISON!!! Soilwork - A Predator's Portrait |
-imp- 04.08.2006 13:37:07 | |
---|
No perkele! Laakista oikein! Vassokuu Deino... ketkä vitun muut? |
Deino 04.08.2006 14:22:52 | |
---|
Paskan haju on iljettävä Vääntelehdin inhosta Maa kohoaa ja kuolema tulee Kaikki jäte - Tarttuu huijaukseesi Sinä olet kuin hiekkaa ja tuuli puhaltaa Minun vastenmielisyyteni - Kuume Tappaa tuhat lisää Geeni kuollut syntymästä saakka Jumalan pyhä vittu Julistettu pyhimykseksi, mutta ei mitään hyötyä minulle Ihmisen paska, jäte häivy minun maastani!! |
LexaR 04.08.2006 14:26:20 | |
---|
Morbid Angel - World of Shit (The Promised Land) "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
Deino 04.08.2006 14:28:33 | |
---|
Morbid Angel - World of Shit (The Promised Land) Sehän se. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
LexaR 04.08.2006 14:41:44 (muokattu 04.08.2006 16:53:42) | |
---|
Joka päivä muutun immuunimmaksi sosiaalisille rauhoitteille Joka päivä verkko on läpinäkyvämpi Yhdistyneet pelossa ja järjen mukavuudessa Illuusioissa että olemme kaikki samanarvoisia Kävellen portaita olen yhä enemmän hereillä Musta pilvi on allani Ja nauran E: jos on liian vaikee ni voin pistää vinkkiä "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
lord of this world 04.08.2006 19:33:41 | |
---|
Joka päivä muutun immuunimmaksi sosiaalisille rauhoitteille Joka päivä verkko on läpinäkyvämpi Yhdistyneet pelossa ja järjen mukavuudessa Illuusioissa että olemme kaikki samanarvoisia Kävellen portaita olen yhä enemmän hereillä Musta pilvi on allani Ja nauran E: jos on liian vaikee ni voin pistää vinkkiä Antaa tulla Vinkkiä vain... Mä tuun munakennottaan sua! |
mango__ 04.08.2006 19:53:06 | |
---|
Joka päivä muutun immuunimmaksi sosiaalisille rauhoitteille Joka päivä verkko on läpinäkyvämpi Yhdistyneet pelossa ja järjen mukavuudessa Illuusioissa että olemme kaikki samanarvoisia Kävellen portaita olen yhä enemmän hereillä Musta pilvi on allani Ja nauran E: jos on liian vaikee ni voin pistää vinkkiä Ettei vaan olis muuten Ihsahnin soololevyltä Called by Fire Inside crystal mountain, evil takes its form |
LexaR 04.08.2006 20:23:38 | |
---|
Ettei vaan olis muuten Ihsahnin soololevyltä Called by Fire Perskeles, we have a winner! Lisää vaan kehiin. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
mango__ 04.08.2006 20:32:50 | |
---|
Perskeles, we have a winner! Lisää vaan kehiin. Koitetaans tämmöstä: "Olenko hereillä vai onko tämä vain unta? Minulla oli painajainen, näky Olin juuttunut tyhjään huoneeseen Kun musta kirja ilmestyi Oli hämärää, mutta kasvot kirjassa olivat selvät Tulisilmät tuijottivat minuun Naisen silmät" Olipas huono käännös. No ehkä tosta joku tunnistaa. Inside crystal mountain, evil takes its form |
LexaR 04.08.2006 20:38:04 | |
---|
Olipas huono käännös. No ehkä tosta joku tunnistaa. Sääh, taas yks jonka ois tunnistanu samantien :) antaa jonkun muun ny kuitenkin "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
Deino 04.08.2006 20:44:44 | |
---|
Mercyful Faten tai King Diamondin joku biisi, am I right? |
mango__ 04.08.2006 20:48:40 | |
---|
Mercyful Faten tai King Diamondin joku biisi, am I right? Jees jyy aar Inside crystal mountain, evil takes its form |
Deino 04.08.2006 20:52:37 | |
---|
Jos oikein muistan niin; Mercyful Fate - Nightmare |
mango__ 04.08.2006 20:54:35 | |
---|
Jos oikein muistan niin; Mercyful Fate - Nightmare Oikein! Pistäpä seuraavaa tulemaan Inside crystal mountain, evil takes its form |
Deino 04.08.2006 21:07:29 (muokattu 04.08.2006 21:13:56) | |
---|
Heidän elämänsä rappeutuvat ennen heidän silmiään Ei ole toivoa tai parannuskeino Yhdessä oman lajinsa kanssa he elävät Elämä joka pimentää Ensin käsi ja sitten jalka Huononeminen jatkuu Mädäntyvät samalla kuin hengittävät - kuolema tulee hitaasti Spitaali ottaa vallan ja johtaa sinut kuolemaasi Ei mitään mahdollisuutta normaaliin elämään kuten muilla Spitaali levittäytyy aikaa myöten, ruumiisi muuttuu pian Ulkomuodosta tulee hirveä, näky joka on liikaa E: Top typist |
lord of this world 04.08.2006 21:13:34 | |
---|
Heidän elämänsä rappeutuvat ennen heidän silmiään Ei ole toivoa tai parannuskeino Yhdessä oman lajinsa kanssa he elävät Elämä joka pimentää Ensin käsi ja sitten jalka Huononeminen jatkuu Mädäntyvät samalla kuin hengittävät - kuolema tulee hitaasti Spitaali ottaa vallan johtaa sinut kuolemaasi Ei mitään mahdollisuutta normaaliin elämään kuten muilla Spitaali levittäytyy aikaa myöten, ruumiisi muuttuu pian Ulkomuodosta tulee hirveä, näky joka on liikaa Olisko Death, ja biisinä Leprosy? Mä tuun munakennottaan sua! |
Deino 04.08.2006 21:15:24 | |
---|
Olisko Death, ja biisinä Leprosy? Kyllä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
lord of this world 04.08.2006 21:31:50 | |
---|
Tällaista tällä kertaa Meidän luurankomme nousee meidän veremme harsosta Kuka haastaa meidät nyt haudoistamme? Me olemme kuolleita! Kuoleman huudahdus silmissäsi Kokonainen tuomioistuin ja peto, astuvat huoneeseesi Aaveet yön hyväilee, ja kuiskaavat pehmeästi nyt Me olemme Kuolleita! He kantavat elämäsi pois He repivät sydämesi kahtia He vievät kuningattaren... Vinkkiä saattaisin pistää myöhemmin Mä tuun munakennottaan sua! |
LexaR 04.08.2006 21:54:19 | |
---|
Meidän luurankomme nousee meidän veremme harsosta Kuka haastaa meidät nyt haudoistamme? Me olemme kuolleita! Kuoleman huudahdus silmissäsi Kokonainen tuomioistuin ja peto, astuvat huoneeseesi Aaveet yön hyväilee, ja kuiskaavat pehmeästi nyt Me olemme Kuolleita! He kantavat elämäsi pois He repivät sydämesi kahtia He vievät kuningattaren... Vika rivi oli vahva vinkki: Bruce Dickinsonin Taking the Queen Accident of Birthiltä "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |