Jannipaali 02.11.2005 20:51:32 (muokattu 02.11.2005 20:51:48) | |
---|
Saatana tulee ja taivas lyö tullllltaaaa!!1 |
Henkka Hevimies 02.11.2005 20:52:21 (muokattu 02.11.2005 20:53:02) | |
---|
Saatana tulee ja taivas lyö tullllltaaaa!!1 Galaksit räjähtää ja keinanen rankaisee kaikkia. Edit.Nyt loppu leikkiminen.Saadaan jäähyä kohta kaikki. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
Jannipaali 02.11.2005 20:53:49 (muokattu 02.11.2005 20:54:50) | |
---|
On tuomionpäivä jaujaujauuuu! Kaikki vaan kinastelee, että onko Seinarit saatanallista musiikkia, minä sanon että se EI ole. Gary Moorellahan on sellainen biisi ku Cold Day In Hell, niin eikö senkin pitäisi olla saatananpalvoja? |
Henkka Hevimies 02.11.2005 20:54:46 | |
---|
On tuomionpäivä jaujaujauuuu! Kaikki vaan kinastelee, että onko Seinarit saatanallista musiikkia, minä sanon että se EI ole. Häh?! Onko nuo seinarit jotain sukuva suovareille? "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
DaKiller 02.11.2005 20:56:14 | |
---|
EDIT: Niin siis siinä mun viestissä, tarkoitan. Vai pitääkö sekin vääntää rautalangasta tai piikkilangasta vai miten? Piikkilangasta kiitos, verta kehiin.
|
Jannipaali 02.11.2005 20:57:35 | |
---|
Piikkilangasta kiitos, verta kehiin. Voi ei, meillähän on yksi satanisti joukossamme :D |
Lord Torment 02.11.2005 21:02:13 (muokattu 02.11.2005 21:03:29) | |
---|
Mutta tuo onkin kaikessa saatanallisuudessa tosiasia. =O näin on. kytät tunki kotiin, vaati tietokonetta takavarikoitavaksi ja jopa syyttivät miestä kotitekoisista pommeista, kun luulivat kuulapyssyn kuulapurnukkaa jonkinlaiseksi pommiksi : D. kaveri pääsi yöksi putkaan joo. |
luopio 02.11.2005 22:10:45 | |
---|
Ite oot huumorintajuton/tyhmä. Kyllähän tuossakin huumoria oli, eksä käsnää? EDIT: Niin siis siinä mun viestissä, tarkoitan. Vai pitääkö sekin vääntää rautalangasta tai piikkilangasta vai miten? No pitää vissiin koska toi sun huumori oli aika luvattoman paskaa. sori, ei sitä sillon välttämäti ymmärrä. toi mitä äijät aluks heitti, enne ku te tajusitte, oli kuitenkin vielä ihan lepposaa. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Alpha 02.11.2005 22:23:18 | |
---|
Häh?! Onko nuo seinarit jotain sukuva suovareille? Kyllä on. Souvarit on Sentencedin sivuprojekti ja joutaa täten pois kuvioista saastuttamasta porukkaa tuolla pirullisella iskelmämusiikilla... |
overthewall 03.11.2005 03:32:45 | |
---|
Gary Moorellahan on sellainen biisi ku Cold Day In Hell, niin eikö senkin pitäisi olla saatananpalvoja? Ei se jako saatananpalvonta musiikin ja muun musiikin välillä ole näin yksinkertainen kun piru ja helvetti mainitaan ni se on sitten sitä saatananpalvontamusaa. Jos jonkun biisin sanoituksissa häpäistää kristinuskoon liityviä symboleja ja kustaan haudoille ni sitten sitä voi jo kutsua saatananpalvonta musaksi mun mielestä. |
Super-Jari 03.11.2005 06:53:40 | |
---|
Jos jonkun biisin sanoituksissa häpäistää kristinuskoon liityviä symboleja ja kustaan haudoille ni sitten sitä voi jo kutsua saatananpalvonta musaksi mun mielestä. Kyllä! Kaikki missä on kristinuskon ja Jumalan Sanan vastaista sanomaa on saatananpalvontaa. Raja kulkee oikeastaan siinä että se musiikki missä EI ylistetä Jumalaa on saatananpalvontaa!! |
Pelsi 03.11.2005 07:43:40 (muokattu 03.11.2005 07:45:38) | |
---|
Kyllä! Kaikki missä on kristinuskon ja Jumalan Sanan vastaista sanomaa on saatananpalvontaa. Raja kulkee oikeastaan siinä että se musiikki missä EI ylistetä Jumalaa on saatananpalvontaa!! Anna mennä! Väännä rautalangasta! EDIT: On se nättiä katseltavaa, kun m.netin provokonkarit vievät tämänkin pelin ihan 100-0. Jeah! Elä sinä boikka huijjo, ota podee |
Lord Torment 03.11.2005 09:42:28 | |
---|
No pitää vissiin koska toi sun huumori oli aika luvattoman paskaa. sori, ei sitä sillon välttämäti ymmärrä. toi mitä äijät aluks heitti, enne ku te tajusitte, oli kuitenkin vielä ihan lepposaa. No eipä minunkaan mielestäni teidän huumori ole hyvää huumoria. Tai ainakaan tässä keskustelussa. |
Lord Torment 03.11.2005 09:43:34 | |
---|
Kyllä! Kaikki missä on kristinuskon ja Jumalan Sanan vastaista sanomaa on saatananpalvontaa. Raja kulkee oikeastaan siinä että se musiikki missä EI ylistetä Jumalaa on saatananpalvontaa!! Näin on. Koko maailma on täynnä saatananpalvojia. |
Iscariah 03.11.2005 12:44:54 | |
---|
Näin on. Koko maailma on täynnä saatananpalvojia. niinpä. Helvettiin joutaisimme. |
overthewall 03.11.2005 16:09:06 | |
---|
Hoho. Heti kun joku ole samaa mieltä jostain teijän kanssa ni se on heti provoa tai kirjoittaja vähintääkin idiootti. |
Lord Torment 03.11.2005 16:10:44 | |
---|
Hoho. Heti kun joku ole samaa mieltä jostain teijän kanssa ni se on heti provoa tai kirjoittaja vähintääkin idiootti. Totta. |
Super-Jari 03.11.2005 16:27:04 | |
---|
Näin on. Koko maailma on täynnä saatananpalvojia. Kyllä! |
luopio 03.11.2005 18:53:18 | |
---|
Jos jonkun biisin sanoituksissa häpäistää kristinuskoon liityviä symboleja ja kustaan haudoille ni sitten sitä voi jo kutsua saatananpalvonta musaksi mun mielestä. Onks toi sun allekirjotuskin sitä satanisminpalvontaa vai niinku? Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
overthewall 03.11.2005 23:48:21 | |
---|
Onks toi sun allekirjotuskin sitä satanisminpalvontaa vai niinku? Ei sen mun mielestä ole. Se on vaan tappamista kuvaava lause ei mitään sen kummempaa. En mä mikään uskovainen ole jos luulet. Mulla on vaan se raja jossain missä mennään mauttomuuksiin kun aletaan vaikka ruumiisiin sekaantumaan ja aletaan kusta risteille. Noi on vaan sellasia asioita joita itseäni ei kiinnostaisi tehdä läppänäkään. En jaksa uskoa että Metalli artisteistakaan harva viitsisi alkaa toteuttaa sairaita fantasioitaan. Mä en tajua miksi pitää tehdä biisejä sellasista asioista joita ei itse kuitenkaan pysty tekemään ? |