Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 558 59 60 61 62122 123 124 125 126
kingnothing
13.06.2006 17:13:40 (muokattu 13.06.2006 17:24:52)
Edit: tulipa typerä olo
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
rc
13.06.2006 17:19:00
Hmm... Taisi olla uudessa Soundissa juttua että Lopez on jättänyt yhtyeen, nyt vakituisena tämä kiertueilla kiertänyt härvälö.

Ihan niinkuin tässä ketjussa ei sitä olisi jo puitu kaaauan sitten.
Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei
Turmis
13.06.2006 17:56:14 (muokattu 13.06.2006 17:56:50)

Kertokaas sitten että millaset fiilikset tuskassa kun ite en pääse, prkl.

Ainahan voi lueskella fiiliksiä myös viimesyksyisistä keikoista, niin tein juuri itsekin. Suurin osa linkeistä keikalla otettuihin valokuviinkin toimii edelleenkin. Helvete, kylläpä se oli mahtavaa settiä!

Tästä fiiwiksiä: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=80016&o=560
MIKÄ V**** SIINÄ ON ETTÄ SE LAULU PITÄÄ OLLA NIIN S******* KOVALLA? P******!
wanabekitaristi
15.06.2006 17:33:21
Olen tässä miettinyt, että mitä tuo puolijumala Åkerfeldt on elämässään muuta tehnyt kuin soittanut kitaraa ja laulanut. Onko hän käynyt lukion tai onko hän opiskellut jotain esim. yliopistossa vai onko hän tehnyt pelkästään musiikkia koko ajan. Kai sitä ainakin jotain töitä on joutunut tekemään jossain vaiheessa, että rahaa on saatu. Nykyään raha huolia ei liiemmin mahda olla. Rahaahan Opeth ei musiikillaan tavoittele, mutta kuitenkin. Mitenköhän mahtaa olla.
gorgonoidi
15.06.2006 17:50:38

Olen tässä miettinyt, että mitä tuo puolijumala Åkerfeldt on elämässään muuta tehnyt kuin soittanut kitaraa ja laulanut. Onko hän käynyt lukion tai onko hän opiskellut jotain esim. yliopistossa vai onko hän tehnyt pelkästään musiikkia koko ajan. Kai sitä ainakin jotain töitä on joutunut tekemään jossain vaiheessa, että rahaa on saatu. Nykyään raha huolia ei liiemmin mahda olla. Rahaahan Opeth ei musiikillaan tavoittele, mutta kuitenkin. Mitenköhän mahtaa olla.

Itsekkin olen tuota pohtinut. Jos joku tietää, nii voisi hieman valaista.
Strutsi
15.06.2006 18:04:16
Ostin lamentations-DVD:n kun kuvittelin sen lievittävän kipua, kun en pääse Tuska-Festareille. Olin väärässsä. Kun näyös alkoi akustisella setillä, levisi naamalleni leveä ja spontaani hymy. Sitten kun Master's aprentices räjähti niin olin melkein ilon kyyneleissä. Sitten olin melkein surun kyyneleissä kun en pääse Tuskaan!!!
EI HELVETTI IIIIAAAAAARRGRGGGGGHHHNNNÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYY!
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
gorgonoidi
15.06.2006 19:49:06

Ostin lamentations-DVD:n kun kuvittelin sen lievittävän kipua, kun en pääse Tuska-Festareille. Olin väärässsä. Kun näyös alkoi akustisella setillä, levisi naamalleni leveä ja spontaani hymy. Sitten kun Master's aprentices räjähti niin olin melkein ilon kyyneleissä. Sitten olin melkein surun kyyneleissä kun en pääse Tuskaan!!!
EI HELVETTI IIIIAAAAAARRGRGGGGGHHHNNNÖÖÖÖÖÖÖÖYYYYYYY!

Voi sua parkaa... Opeth on sellanen sydänten särkijä.
Jorte Kariko
15.06.2006 19:49:57

aikoinaan Herra Åkerfeldt on ollut myyjänä jossain Tukholman levykaupassa, jossa myös ensimmäisen kerran tutustui bändiin nimeltä Camel, jonkun vanhemman myyjän opastuksella;) ja on se kyllä rippikoulunkin käynyt ;)
KOO-VEE 1929
Rallakka
16.06.2006 12:58:37 (muokattu 16.06.2006 15:14:58)

Koin hassun tunteen tuossa hetki sitten, kun olin kotosalla lounastamassa ja laitoin sitte Edge of Sanityn Crimsonin soimaan, siinä aikani kuunneltuani mietin että tässähän oli jotain vierailevia tähtiä mukana(joskus 8vuotta sitten muistan viimeksi lukeneeni booklettia) ja jotain tuttua tuossa kilahteli korviin. Meinashan nuo mennä maksalaatikot henkeen kun Mike Åkerfeltd siellä killotti. Tavallaan tuon tässä threadissa mainostetun biisin (http://hem.bredband.net/frisun/Sorskogen_-_Mordet_i_Grottan.mp3) jälkeen ei tuntunut yhtään oudolta, että herrat Dan Swanö ja herra Å ovat tuohon aikaan tehneet yhteistyötä. Ja olisiko Mikke saanut vaikutteita Swanöltä tai toisinpäin, en kyllä muista mistään lukeneeni että olisi kumminkaan päin. Kuitenkin on Tukholman pojilta haisteltavissa samanhenkisiä elementtejä.
Miten lie nykyään, jos joku tietää Swanöstä niin vihjaiskaa?

Pitänee tässä kuunnella Purgatory Afterglow hetimmiten kunhan pääsen kotiin, suosittelen kyllä muillekkin Opeth diggareille ainakin tuota Crimsonia tältä Edge of Sanityltä (vaikka melkein löisin vetoa että moni on jo näin tehnyt).

Henkilökohtaisesti olen ollut aika suuri Swanö fani 90-luvun puolenvälin jälkeen, mutta tässä 2000-luvulla on asia vähän päässyt unhoittumaan. Nyt taas tuntuu että kyllä Danny-boy on se ruotsin kruunaamaton kuningas :D

Wikipediaa Swanöstä (aika massiivinen "projekti lista")
http://en.wikipedia.org/wiki/Dan_Swan%C3%B6

jooh, jatketaan...

E: G:t vaihdettu
"I'm only wearing black until they invent something darker"
Akiman
16.06.2006 14:02:48

jooh, jatketaan...

...Jatkellaan vain, kunhan muistetaan, että ne Edge Of Sanity eeposbiisit ovat nimeltään Crimsoneita, eivätkä Grimsoneita. Kannattaa ehdottomasti tarkistaa molemmat osat, sillä ne ovat kerta kaikkiaan mahtavaa materiaalia kaikin puolin.
Deino
16.06.2006 14:46:59

oon koettanu Blackwater Parkilla mutta ei oikeen tuntunu iskevän.

Olen vähän myöhässä, mutta itselläni se oli Karma. Kokeile sitä.
Deino vaan
ekikoo
18.06.2006 19:32:14 (muokattu 18.06.2006 22:17:10)
--kaikki kiva loppuu aikanaan--
...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani.
south_of_heaven
18.06.2006 19:51:54
http://en.wikipedia.org/wiki/Opeth

joku pässi päässyt pätemään

aika noloa
itki south_of_heaven
gorgonoidi
18.06.2006 20:03:37

Jaahas... Mitäs toi jätkä oikee änkyttää??
KTR
18.06.2006 20:24:51

En tajunnut. Ihan ok kuvaus bändistä. "Opeth has also attracted a lot of attention from doom metal fans"- kohta on ehkä vähän, no joo... mut mut.
Deino
18.06.2006 20:27:40

En tajunnut. Ihan ok kuvaus bändistä. "Opeth has also attracted a lot of attention from doom metal fans"- kohta on ehkä vähän, no joo... mut mut.

Olet vähän myöhässä. Siinä luki äsken jotain ihan muuta.
Deino vaan
KTR
18.06.2006 20:29:07
Olet vähän myöhässä. Siinä luki äsken jotain ihan muuta.

Aa. Asia selviö.
pipo
18.06.2006 22:24:19
No mitäs siinä sitten luki?
south_of_heaven
18.06.2006 22:25:50
No mitäs siinä sitten luki?

No että "Opeth owns, and this was a huge waste of time because everyone knows this band, they're the best band in the world. Owned."
ja muuta jonninjoutavaa paskaa.
itki south_of_heaven
gorgonoidi
18.06.2006 22:44:34

No että "Opeth owns, and this was a huge waste of time because everyone knows this band, they're the best band in the world. Owned."
ja muuta jonninjoutavaa paskaa.

Onkos muuten Opeth auennut sinulle vielä, south of heaven?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)