Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 557 58 59 60 6199 100 101 102 103
Ziggy Bubba
23.11.2005 20:20:13

Kyllä on vaan komea levy, ei voi mitään. Selkeää jatketta "Mezelle" vaikka hiukan ärhäkämpi onkin. Niitä höpsöttelyjä on myös vähemmän. Lemppareita parin kuuntelun jälkeen ovat Tentative, (skeidasta live-vedosta tuttu) Holy Mountains ja Soldier Side... Kovia biisejä löytyy kyllä alusta loppuun.

Ihme on jos joku ei muuten kuule tota "ritinää" vähän joka puolella levyä, varsinkin raskaammissa kohdissa. Melkein kuin digitaalivehkeet hakkais clippiä. Mezmerizellä ilmiö iski ilkeiten korvaan Radio/Videolla, tässä jopa useammassakin biisissä. Eipä tuo toisaalta ole kuin pieni kauneusvirhe, mutta silti ihmetyttää näinkin ison julkaisun yhteydessä: Miksi?!
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
Tympee Huttunen
23.11.2005 20:30:14
Ihme on jos joku ei muuten kuule tota "ritinää" vähän joka puolella levyä, varsinkin raskaammissa kohdissa. Melkein kuin digitaalivehkeet hakkais clippiä. Mezmerizellä ilmiö iski ilkeiten korvaan Radio/Videolla, tässä jopa useammassakin biisissä. Eipä tuo toisaalta ole kuin pieni kauneusvirhe, mutta silti ihmetyttää näinkin ison julkaisun yhteydessä: Miksi?!

Nykytrendi on, että masteroidaan TÄYSIÄ. Ei olisi ensimmäinen levy, joka on rutattu ruvelle. Kummaa touhua.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
slipkorn
23.11.2005 20:38:41
Kun kuuntelin tuolta MTV:n music leakista Soldier Sideä niin eikös se yks kohta mene "Wondering when Jesus comes", mutta tässä jessu korvattukin Saviorilla,hhmm.

Se tulee ensimmäisellä kerralla että savior ja toisella että Jesus.
Ziggy Bubba
23.11.2005 20:46:38

Nykytrendi on, että masteroidaan TÄYSIÄ. Ei olisi ensimmäinen levy, joka on rutattu ruvelle. Kummaa touhua.

Jos tolla on haettu mahdollisimman kovaa äänentasoa, ihme on. Kun ei nämä levyt mitenkään erityisen kovaäänisiltä kuulosta. Selkeästi lujimmalle on mun lätyistä masteroitu NOFX:n Thanks for All the Shoes... Se lätty soi muuten lujaa! :D
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
kouranka
23.11.2005 20:50:16

Se tulee ensimmäisellä kerralla että savior ja toisella että Jesus.

Just så.
Nyt herkutellaa!
MV
23.11.2005 21:05:57
Vittu kun rahatilanne haukkaa paskaa...MTV:n sivuilta tuli kuunneltua aika paljon ja olihan se kovaa kamaa ja pieksi mezmerizen...
wätless
Jokunen
23.11.2005 21:11:25
Höhö, lumottu stereo...

Sehän se olikin! Olinpas tyhmä...

Ehkä ostan kuitenkin sen tavallisen CD:n. Yhteensopivuusongelmia on varmasti vähemmän ja levyn visuaalinen puolikin kunnossa.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
slipkorn
23.11.2005 21:32:19
Voi hitto, mulla on taas semmonen olo, joka tulee joka kerta kun on kuunnellut liian hyvää musiikkia. Semmonen kaipuu tai haikeus tai vastaavan oloinen tunne.
MV
23.11.2005 21:41:06
Voi hitto, mulla on taas semmonen olo, joka tulee joka kerta kun on kuunnellut liian hyvää musiikkia. Semmonen kaipuu tai haikeus tai vastaavan oloinen tunne.

Ai semmonen:

"Huoh...Osaisinpa minäkin säveltää noin hienoa musiikkia..."
wätless
Kapane
23.11.2005 21:54:29

Normi tuli 8 (kahdeksan) euron hinta eron takia hankittua. Eipä kyllä potki juuri yksikään biisi näin kahden kuuntelu kerran jälkeen.
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
Twist
23.11.2005 21:56:09
Ai semmonen:

"Huoh...Osaisinpa minäkin säveltää noin hienoa musiikkia..."

Mulle tulee tälläinen olo kyllä, mutta myös aika haikea olo. Siis noi jotkut biisit on tunteella tehty että.. *niisk*
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
Rattata
23.11.2005 21:57:15
Mulle tulee tälläinen olo kyllä, mutta myös aika haikea olo. Siis noi jotkut biisit on tunteella tehty että.. *niisk*

Lonely Day.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Kinnus-Ville
23.11.2005 22:30:59

Clippiähän ne hakkaa. Kyllä meille jo koulussa opetettiin että jos digitaalinen signaali lyö päänsä kattoon kolmen tai useamman samplen ajan niin se voi kuulua särönä toistossa. Tarkkaan varjeltiin joka vaiheessa, äänityksestä masterointiin saakka, ettei tullu rupia.

Loudness-sota vaatii uhrinsa ja niitä olemme me. Mahtava levy silti.
cldron
23.11.2005 23:59:19
Normi tuli 8 (kahdeksan) euron hinta eron takia hankittua. Eipä kyllä potki juuri yksikään biisi näin kahden kuuntelu kerran jälkeen.

olet vaan huono..
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
jamez_wannabe
24.11.2005 00:06:06
Tässä vähän arviota muutaman kuuntelun perusteella.

Kun Mezmerize sai jo ensimmäisillä kuunteluilla irrotettua kylmiä väreitä moneenkin otteeseen todella kekseliäiden biisien ja tuotannon ansiosta...

Pakko yhtyä tähän. Kun kuulin Mezmerizen ensimmäistä kertaa autoillessani krapulassa pacific coas highwaytä en meinannut usko korvia. Todella loistavia biisejä ja hirveällä asenteella. Shokkiefektiä paransi se että en ollut aikaisemmin bändiä. Pattonin ja FNM:n jälkeen parasta laulusekoilua;)
"more deers"
aivokuolio
24.11.2005 02:00:59
Enpä siis ole ainoa jolle Hypnotize ei tunnu kolisevan sitten alkuunkaan. Saas nähdä minkälaisia tuntemuksia tulevat kuuntelukerrat sitten tuovat.
mustan huoneen testi.
Informaatiokameli
24.11.2005 04:31:31

Ehkä ostan kuitenkin sen tavallisen CD:n. Yhteensopivuusongelmia on varmasti vähemmän ja levyn visuaalinen puolikin kunnossa.

Näin kannattaa tehdä. Itse ostin dual disc-version ja petyin. Ylimääräistä normaaliin versioon verrattuna olivat vain rumempi levy, täysin tyhjänpäiväinen "dokumentti" sekä musiikkivideot, jotka on MTV:llä nähty jo tarpeeksi monta kertaa. Toki tuo parempilaatuinen stereoraitaversio levystä DVD-puolella on ihan jees juttu mutta ei mitenkään erikoisen mahtava. Mutta itse levyn mahtavuus korvaa nämä huonot puolet. Stealing Society on tällä hetkellä kaikkein ihQ.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Kapane
24.11.2005 10:59:57

olet vaan huono..

Mä tiön, mutta mä olen paranemaan päin. Nyt mua kyllä pistää vituttamaan nuo malakianin laulut. Mezmerize on silti parempi paketti ihan vaihtelunsa vuoksi. Tässä biisejä vaivaa mun mielestä pieni samankaltaisuus.
Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR.
esa.
24.11.2005 11:32:13
Muutama kuuntelukerta takana ja kokoajan vain paranee. Hillitöntä settiä! Lonely Day, Attack ja Vicinity of Obscenety tällä hetkellä kovimmat. On taas niin kovaa settiä, ettei mitään rajaa.
Juugeli
24.11.2005 11:35:15
Eilen jäi levy ostamatta perkeles, tänään pitäis käydä hakemassa. Saa nähdä, mitä tulee huomiseen psykologian kokeeseen lukemisesta...
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)