Aihe: Metallica
1 2 3 4 557 58 59 60 61497 498 499 500 501
Rhapa
19.10.2011 15:27:06
PsychedelicWarlord: Eli kaikki jotka eivät tyrmää levyä täysin ovat "markkinapuheiden uhreja"? En nyt ole laskenut kaikkia kommentteja ,mutta karkea kuva on siitä ,että Lulua enemmän kritisoidaan kuin siitä pidetään.Tässä suhteessa nuo "fanilasi"-kommentit on aika kyseenalaisia.

No ei nyt hyvää päivää sentään. Metsään meni, että paukahti. Aivokuolio ymmärsi kyllä mitä tarkoitin mutta sä et. Ja aivokuolio kyllä oikaisi jo, että ei ole sitä linkittämääni juttua lukenut. Joten, mikä mättää?
trashjones
19.10.2011 16:47:07
leaks all dayn ja metallican foorumin mukaan vuotanu nettii koko schaisse.
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
J.Nikkanen
19.10.2011 16:48:26
trashjones: leaks all dayn ja metallican foorumin mukaan vuotanu nettii koko schaisse.

Ok, kiitos varoituksesta. Täytyy olla varuillaan ettei tuo tuotos vaan mun koneelle tulvi.
juuso a
19.10.2011 16:49:39

trashjones: leaks all dayn ja metallican foorumin mukaan vuotanu nettii koko schaisse.

Kyllä nyt Larssia vituttaa.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
trashjones
19.10.2011 16:50:51
pahaeno: Ok, kiitos varoituksesta. Täytyy olla varuillaan ettei tuo tuotos vaan mun koneelle tulvi.

Larssin evil plan, vuodatetaan kaikkien koneelle ja pakotetaan kaikki kuuntelemaan :D
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia
Rhapa
19.10.2011 16:52:32
trashjones: Larssin evil plan, vuodatetaan kaikkien koneelle ja pakotetaan kaikki kuuntelemaan :D

Ja eikun haastetta perään.
Tympee Huttunen
19.10.2011 16:56:53 (muokattu 19.10.2011 18:32:38)

Olisipa vuotanut suoraan viemäriin:) Ei kyllä lähde, ei ollenkaan. Little Dog oli ainoa biisi, jossa oli jonkinlaista järkeä. Pumping Blood pisti kyllä naurattamaan.

e: En tarkoittanut kuunnelleeni koko levyä, vaan pelkästään nuo samplet.
Jazkaa
19.10.2011 17:02:08
Oho, vuosi kuulemma kaverillekkin. Kuulemma lataa sitä just nyt. Kuulemma kertoo kohta.
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
ramionparas
19.10.2011 17:52:15

jaa-a että semmost sontaa sitten oli, eipä siihen menny ku alle 10min käydä läpi biisit ja huomata että ei niin ei..siis kyl voi joillekkin toimia, mutta minulle ei vaan ton lou reedin vokaalit mene läpi..hattua nostan niille jotka oikeesti pystyy tämän alusta loppuun yhdeltä istumalt kuunnella läpi, minulta semmoinen ei vaan onnistu..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
markku jokela
19.10.2011 18:03:23
Nyt on Metallican pojat haukanneet oikein kunnon läjän paskaa! St. Anger ei ollut mitään tähän Luluun verrattuna. Yhtään ihan ookoo-palautetta en ole kuullut edes niiltä truefaneilta.
Rhapa
19.10.2011 18:08:22
Biisi Frustration ja eri toten kohta 2:20 - 3:30 on ehkä parasta Metallicaa koskaan. Jo pelkästään tuo oikeuttaa tämän levyn olemassaolon. Tuo antaa myös lohduttavan tunteen siitä, että oman levyn tiimoilta tällaista kuullaan varmaan lisääkin!

Ihanan progea ja erilaista. Lou vetää tunteella ja lyriikat saa kyllä kyyneleet silmiin. Kiasmaan soimaan yötä päivää! Im spermless like a girl
trashjones
19.10.2011 18:11:34
Rhapa: Biisi Frustration ja eri toten kohta 2:20 - 3:30 on ehkä parasta Metallicaa koskaan. Jo pelkästään tuo oikeuttaa tämän levyn olemassaolon. Tuo antaa myös lohduttavan tunteen siitä, että oman levyn tiimoilta tällaista kuullaan varmaan lisääkin!

Ihanan progea ja erilaista. Lou vetää tunteella ja lyriikat saa kyllä kyyneleet silmiin. Kiasmaan soimaan yötä päivää!

"blood runs from my nose, i puke my guts out at your feet"
ilosesti vaan tässä laulellaan. Hirveää kuraa.
Jazkaa
19.10.2011 18:12:41
Levy on kyllä niin kovaa paskaa tällä kertaa, että varmasti tästäkin joku väittää tykkäävänsä.
Useimmilta naisilta saa kaksi kertaa. Ensin saa vongata ja sitten saa jäädä ilman.
J.Nikkanen
19.10.2011 18:13:45
Jazkaa: Levy on kyllä niin kovaa paskaa tällä kertaa, että varmasti tästäkin joku väittää tykkäävänsä.

Ei. Kyllä tämä levy yhdistää Metallica-fanit kertaheitolla yhdeksi rintamaksi.
JIRPPI
19.10.2011 19:17:19
Hienoa, että tekevät sitä, mitä haluavat tehdä. Itse en välitä mistään Metallican 80-luvun jälkeisestä enkä kaikesta 80-luvun aikaisestakaan materiaalista ollenkaan, joten musiikin laadulla ei ole minulle mitään väliä. Kuten jo sanoinkin, on hienoa, että tekevät mitä haluavat eivätkä välitä fanien tai kriitikoiden mielipiteistä.

Itse en edes vaivaudu kuuntelemaan enempää kuin jo kuulemani The View -kappaleen.
Musta Arkipyhä
19.10.2011 23:08:06 (muokattu 19.10.2011 23:14:00)
Rhapa: No ei nyt hyvää päivää sentään. Metsään meni, että paukahti. Aivokuolio ymmärsi kyllä mitä tarkoitin mutta sä et. Ja aivokuolio kyllä oikaisi jo, että ei ole sitä linkittämääni juttua lukenut. Joten, mikä mättää?

Jotenkin noista kirjoituksistasi sai sen kuvan ettei tästä Lulusta saisi digata.Tai jos diggaa niin on jonkin markkinoinnin uhri.Näinkö tarkoitit? Jos et niin myönnän virheeni.

Noin yleisenä huomiona on aika helvetin kummallista ,että jotkut jaksaa sivutolkulla julistaa miten paska joku levy/bändi on sen omassa ketjussa.Ja monen viestin voimalla.Ihmettelen.Itse en jaksanut Angeria kuunnella sen rumpusoundin takia ja Loadit tuntui hyvistä biiseistä huolimatta liian pitkiltä.DM oli mulle soundiensa takia kuuntelukelvoton.Silti en julista tätä suurena totuutena viestitolkulla.

Minua Lulu levynä ei edes kiinnosta ja eihän kyseessä ole edes Metallica-levy.Vaikka tämä fakta on ollut tiedossa vaikka kuinka kauan ja selkeästi niin silti verrataan niihin Metallica-levyihin.Ja mitä tuohon Loun muminaan tulee niin siitä lähtien kun kuulin ,että Lou Reed on mukana en muuta edes odottanut.Olen kuitenkin kuullut Reediä aiemmin mitä moni Metallicaa seuraava ei näemmä ole.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Moimies
20.10.2011 02:26:16
En nyt kommentoi Lulu-albumia, mikä lienisi ajankohtaista, vaan kehun James Hetfieldin ääntä muissa puitteissa. Se on saakelin hyvä ääni millä vuosikymmenellä tahansa, minusta. Viime sunnuntain jälkeen en ole jonkun helvetin kipinän takia kuunnellut kuin Metallicaa. Jopa Death Magnetic 3 kertaa putkeen useana päivänä (That Was Just Your Life, Judas Kiss sekä Unforgiven 3 ovat hyviä minusta). Sekä tietty myös vanhaa neljän ensimmäisen levyn tuotantoa.

Vanha suosikki se on ei siitä pääse mihinkään. 4 ensimmäistä levyä, ne jaksavat jälleen potkia turpaan niin ettei muulla väliä. Aloin taas muistamaan miksi aloin tällaista musiikkia kuuntelemaan alunperin aikanaan.
Käykää ihmeessä kuuntelemassa genretöntä heviä: Hate Redaction | Arska-huone
apropoo
20.10.2011 07:02:02 (muokattu 20.10.2011 08:12:17)
Pumping Blood on ihan vimmattu!!! Tää on kova levy! :o

Ja nyt lähti äärirässi Mistress Dreadin muodossa.

Lou Reed kuulostaa ihan hyvältä, vanha äijä.
Äänessä vähän samaa painoa kuin Johnny Cashin loppupään levyissä. Tai jos Cobain olisi tehnyt jotain Burroughsin kanssa.
Tää on jotain spesiaalia..

Tuolta kuunneltavissa http://www.loureedmetallica.com/listen-to-lulu.php

EDIT: koko levy kuunneltu. 5/5 tähteä... Eijoo aikoihin mikään kuulostanu tuoreeltaan näin hienolta.
Migo
20.10.2011 08:05:34
Ei kyllä tuo Reedin hitaasti valuva korina sovi nyt yhtään, tai toisinpäin, ei tuo Metallika nyt sovi tuohon Reedin kanssa. Larssillehan tuo Reedin ähinä on varmasti tarpeeksi hidasta, jos kahdestaan innostuisivat tekemään levyä. Taimi pysyis, eikä dobbelitkaan olisi rasite.

Täyttä paskaa sanon minä.
"Vissiin harvassa tuollaset emännät juum. Taino, ei tuo mua mihikkää kaljalle kehota, ku en mä pääse kumminkaan mihinkään kaljalle. =D" -vvaltsu
Hetfield
20.10.2011 08:39:06

Täytyyhän tuo läpi kuunnella, kun kotio pääsee. Mutta en kyllä varsinaisesti ole innostunut tästä rojektista. Toivottavasti alkavat pian tosissaan työstämään uutta Metallica-lättyä.
I quit the band... Now I just play with myself.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)