Borlag 22.06.2011 20:09:29 | |
---|
Copypaskomista skittadadasta.... Jaahas, Devin Townsend näyttääpi sitten toteuttavan vanhoja teesejään, eli Recycle ja niin pois päin. Deconstructor on kuin pikauusinta Ziltoidista kaikkine huonoine puolineen. Jopa vitsit on vanhan kertausta. Ei hjuva, ei näin. Pari ihan jees kohtaa koko levyllä, muuten tasapaksua huttua. No perkule, ei ollut sitten Ghostkaan mikään kovin kummoinen. Alkoi ihan lupaavasti mutta loppupeleissä junnasi paikoillaan koko 70 minuutin ajan. Devin osaa kyllä tehdä ambient tyylistä kamaa, tai fiilistelyä, se on nähty jo moneen kertaan aiemmin, mutta tällä levyllä mennään metsään kun puuttuu kaikki kontrasti. Lopputuloksena on platta joka tuntuu välillä jopa tylsältä. Kai noi molemmat uusintakuuntelujen jälkeen tuntuu edes hieman paremmalta, mutta ainakin tällä hetkellä fiilikset on vähän siihen suuntaan että HevyDevy kaipailisi taas pidempää taukoa levynteosta että tulee vahvempia kokonaisuuksia. Edellinen oikeasti vahva kokonaisuus oli Ki, sitä ennen saakin mennä niinkin pitkälle kuin Accelerated Evolutioniin, josta on kuitenkin jo 8 vuotta. Eli ei vakuuta HevyDevy meikäläistä noilla platoilla. |
Ryönäperkele 22.06.2011 20:18:47 | |
---|
Borlag: Deconstructor on kuin pikauusinta Ziltoidista kaikkine huonoine puolineen. Eli? Borlag: tasapaksua huttua Kuuntelimmeko me saman levyn? Borlag: HevyDevy kaipailisi taas pidempää taukoa levynteosta että tulee vahvempia kokonaisuuksia. Edellinen oikeasti vahva kokonaisuus oli Ki, sitä ennen saakin mennä niinkin pitkälle kuin Accelerated Evolutioniin, josta on kuitenkin jo 8 vuotta. .....Antaapas olla. |
Borlag 22.06.2011 20:21:04 | |
---|
Ryönäperkele: Eli? Vitsit tuntuvat olevan tärkeämpää kuin itse musiikki, ja musiikki tuntuu olevan väkisin monimutkaisemmaksi väännettyä, kun taustalla olevat melodiat kuitenkin loppupeleissä suht yksinkertaisia. Kuuntelimmeko me saman levyn? Vaikea sanoa, itse kuuntelin ihka oikealta CD:ltä molemmat. Täällä kun tuntuu olevan nuo piraattilevyt kovassa huudossa. .....Antaapas olla. Juu, parempi näin. Mielipidejuttuja nääs. |
Ryönäperkele 22.06.2011 20:27:52 | |
---|
Borlag: Vitsit tuntuvat olevan tärkeämpää kuin itse musiikki, ja musiikki tuntuu olevan väkisin monimutkaisemmaksi väännettyä, kun taustalla olevat melodiat kuitenkin loppupeleissä suht yksinkertaisia. Siis väität Ziltoidia monimutkaiseksi? Ookke. Ja nämä "vitsit" Deconilla voi laskea yhdellä kädellä ja ne ovat niin hajallaan että niitä tuskin huomaa. |
Borlag 22.06.2011 20:29:40 | |
---|
Ryönäperkele: Siis väität Ziltoidia monimutkaiseksi? Ookke. Ja nämä "vitsit" Deconilla voi laskea yhdellä kädellä ja ne ovat niin hajallaan että niitä tuskin huomaa. Menes rölli vaihtamaan ne vaipat. En väitä yhtään mitään, sanon vain ja ainoastaan oman mielipiteeni. |
Ryönäperkele 22.06.2011 20:36:12 | |
---|
Borlag: Menes rölli vaihtamaan ne vaipat. En väitä yhtään mitään, sanon vain ja ainoastaan oman mielipiteeni. Ja kenelläkään jolla kehtaa olla eri mielipide kuin sinulla on automaattisesti rölli, eikös? |
Borlag 22.06.2011 20:38:31 | |
---|
Ryönäperkele: Ja kenelläkään jolla kehtaa olla eri mielipide kuin sinulla on automaattisesti rölli, eikös? Ei, mutta vasta rekisteröitynyt heppu joka ei edes kerro omaa mielipidettään vaan keskittyy vain ja ainoastaan toisen mielipiteen lyttäämiseen, on. Kiitos ja näkemiin, en vaivaudu tekstejäsi kommentoimaan vastedes. |
Ryönäperkele 22.06.2011 20:45:59 | |
---|
Borlag: Ei, mutta vasta rekisteröitynyt heppu joka ei edes kerro omaa mielipidettään vaan keskittyy vain ja ainoastaan toisen mielipiteen lyttäämiseen, on. Kiitos ja näkemiin, en vaivaudu tekstejäsi kommentoimaan vastedes. Jaha, mitähän minä muka lyttään? Et ole vieläkään kertonut Ziltoidin huonoja puolia. Ja mitä väliä rekisteröitymiseni ajankohdalla on? Yes, run you fool! Jipii, voitin argumentin jonkun Jani-Petterin kanssa internet-foorumilla! Olen voittaja aina ja ikuistesti, ai että tuntuu hyvältä! :3c |
Vainaja 22.06.2011 22:12:07 | |
---|
Voi tsiisös sanon mie! vähn molemmista kommenttia.. Deconstruction: Ihan törkeen hyvä. Ens alakuunhan toi kuulosti ihan helposti aukeevan mut sit planet of the apesin kohilla tuli fiilis et mikä ajo yli ja näkikö kukkaan rekkaria. Siinä vaiheessa lopetin lyriikoiden vahtaamisen. Loppu meni samalla rytinällä ohi ja samaa vauhtia. Hienon kuulosta mättöö ja diggailen, vaatii vaan useemman kerran et sen tajuu. Ghost: Mie aattelin et se on tosiaan sellasta, ''menee pelkästään taustalla jne.'' mut kyllähän tossa oli kovia kappaleita. Ja ihan mun mielestä sellasta muutenkin taustamuusiksi kelpaavaa. Tietty enemmän rauhottumiseen mut kuitenkin. Hieno levy. Kuitenki mun mielestä heikoin näistä neljästä. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
AnonHero 22.06.2011 23:26:19 | |
---|
loituma: Jumalauta että tuo nimikkoraidan loppuosio on upea! Ei Devin The New Blackin aikaan tuommoisia olisi lauleskellut. E: Tuntuu, että heitän tänne täysin turhia viestejä vähän väliä, mutta pakko hehkutella nyt kun "virallisesti voi". Sama biisi ja suurin piirtein 01:43. Aivan tajuttoman eeppistä, kahvit tipahti suusta. |
Juicy 23.06.2011 00:16:07 | |
---|
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful! |
pehko 23.06.2011 09:07:44 | |
---|
Borlag: Vitsit tuntuvat olevan tärkeämpää kuin itse musiikki, ja musiikki tuntuu olevan väkisin monimutkaisemmaksi väännettyä, kun taustalla olevat melodiat kuitenkin loppupeleissä suht yksinkertaisia. en mä niitä vitsejä tästä löytäny paljoa kyllä. ja jos en ois kansilehtistä kattonu, niin tuskin olisin bongannu muuta kun sen pierun ja röyhtäsyn jossain välissä. sen sijaan itse löysin paljon hienoja laulumelodioita. |
Decadetroll 23.06.2011 09:13:23 | |
---|
pehko: en mä niitä vitsejä tästä löytäny paljoa kyllä. ja jos en ois kansilehtistä kattonu, niin tuskin olisin bongannu muuta kun sen pierun ja röyhtäsyn jossain välissä. sen sijaan itse löysin paljon hienoja laulumelodioita. Joo, melko hyvin ne sekottuu munki mielestä siihen kaiken muun sekaan. No, ehkä se on vaan liian rankkaa ku puhutaan juustohampurilaisista, pieruista, masturboinnista, miehestä jolla on 17 kivestä ja vaginanaamaisesta naisesta. Me gusta. "ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
pehko 23.06.2011 09:20:37 (muokattu 23.06.2011 09:27:55) | |
---|
Decadetroll: Joo, melko hyvin ne sekottuu munki mielestä siihen kaiken muun sekaan. No, ehkä se on vaan liian rankkaa ku puhutaan juustohampurilaisista, pieruista, masturboinnista, miehestä jolla on 17 kivestä ja vaginanaamaisesta naisesta. Me gusta. juma, mulla on 17 kivestä menny ihan ohi vaikka oon lukenu lyriikatkin. ja tulipa rääkymisestä välillä aika vahvasti assosiaatio sex & religioniin. esim. Masturbaattori 3:15-3:20....sen tapasta. mielestäni semmosta ei kyseisen levyn jälkeen ole juuri kuulunut. tai sit se olen vaan minä... |
Decadetroll 23.06.2011 09:56:05 | |
---|
pehko: juma, mulla on 17 kivestä menny ihan ohi vaikka oon lukenu lyriikatkin. ja tulipa rääkymisestä välillä aika vahvasti assosiaatio sex & religioniin. esim. Masturbaattori 3:15-3:20....sen tapasta. mielestäni semmosta ei kyseisen levyn jälkeen ole juuri kuulunut. tai sit se olen vaan minä... kivesmies löytyy ziltoidin puheesta siinä festivaalipätkässä.. :) "ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar |
pehko 23.06.2011 10:00:57 | |
---|
Decadetroll: kivesmies löytyy ziltoidin puheesta siinä festivaalipätkässä.. :) no se selittää, miksi en löytäny sitä lyriikoista. =D |
Borlag 23.06.2011 14:21:58 | |
---|
Decadetroll: Joo, melko hyvin ne sekottuu munki mielestä siihen kaiken muun sekaan. No, ehkä se on vaan liian rankkaa ku puhutaan juustohampurilaisista, pieruista, masturboinnista, miehestä jolla on 17 kivestä ja vaginanaamaisesta naisesta. Me gusta. Juu ei. Huumori musiikissa on omasta mielestäni erittäin hankala aihealue, lähinnä sen takia että se tuppaa viemään huomion itseensä liikaa, ja näin ollen varsinkin uusintakuuntelut kärsii sen takia. Esimerkkinä vaikka se, että kuinka moni täällä nauraa samalle vitsille aina uudestaan ja uudestaan sen kuultua? Muutenkin mielestäni Devinin itse musiikkikin on ollut parempaa kun sanoituksetkin ovat vakavampia (vrt. vaikka Ocean Machine, Terria sekä Accelerated Evolution). Tällaisenaan itse koen Deconstructorin, kuin myös Ziltoid The Omniscientin, sellaisina väliinputoaja levynä mikä on ihan kiva pläjäys sellaisenaan mutta pidemmän päälle se vitsi vaan ei kanna loppuun asti. |
cldron 23.06.2011 14:35:42 | |
---|
onneks en o lukenu biisien lyriikoita niin voi keskittyä siihen musiikkiin. enkä kyllä varmaan tuu lukemaankaan. |
Rahkoi 23.06.2011 15:09:06 (muokattu 23.06.2011 15:09:20) | |
---|
Borlag: Juu ei. Huumori musiikissa on omasta mielestäni erittäin hankala aihealue, lähinnä sen takia että se tuppaa viemään huomion itseensä liikaa, ja näin ollen varsinkin uusintakuuntelut kärsii sen takia. Esimerkkinä vaikka se, että kuinka moni täällä nauraa samalle vitsille aina uudestaan ja uudestaan sen kuultua? Muutenkin mielestäni Devinin itse musiikkikin on ollut parempaa kun sanoituksetkin ovat vakavampia (vrt. vaikka Ocean Machine, Terria sekä Accelerated Evolution). Tällaisenaan itse koen Deconstructorin, kuin myös Ziltoid The Omniscientin, sellaisina väliinputoaja levynä mikä on ihan kiva pläjäys sellaisenaan mutta pidemmän päälle se vitsi vaan ei kanna loppuun asti. Itse kyllä pidän huumorista musiikissa, mutten niinkään musiikista huumorina. Eli jos biisit on oikeasti hyviä, niin siinä tapauksessa huumori lähinnä antaa niille lisäsäväyksen, eikä ainakaan mulla syö pitkälläkään tähtäimellä kuuntelunautintoa. Ziltoid ainakin mulle putosi tähän kastiin, eli pidän levystä edelleen, senkin jälkeen kun itse vitsi on lakannut naurattamasta. Deconstructionista en vielä osaa sanoa, kun vasta eilen illalla sain levyn käteeni ja tänään ehdin vain kerran ennen töihin lähtöä sen läpi pyöräyttämään, mutta ensifiilisten perusteella en kokenut tässäkään että huumori olisi jotenkin merkittävästi syönyt tilaa musiikilta. Mutta, "mielipiteet ovat kuin..." jne. Itselle ei ainakaan vielä ole tullut tunnut Townsendin kohdalla, että huumori olisi alkanut muodostamaan itseisarvon, musiikin jäädessä taustalle, mutta toki joku muu voi ajatella erilailla. Mielenkiintoista silti tavallaan, että nämä "huumorilevyt" muodostavat oikeastaan Townsendin tapauksessa ensimmäisen kerran, kun osoitan kiinnostusta levyjen lyyriseen puoleen. Yleensä sanat ovat jääneet täysin taka-alalle. Nyt on jopa kiinnostusta katsoa ja kuunnella, mitä siellä oikeasti sanotaan. "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
ramionparas 23.06.2011 16:24:09 | |
---|
ja tänään tuli tpaita tänne..jeeeejeeejee :) nyt vain odottelemaan sitä boxia...niin ja tuska keikkaa, nam!! :)... http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |