Aihe: Metallica
1 2 3 4 555 56 57 58 59123 124 125 126 127
Meadow
23.07.2008 19:24:03 (muokattu 23.07.2008 19:25:50)
On kyllä aika hölmöjä biisin nimiä. That Was Just Your Life? The End of the Line? Joistakin nimistä tulee Children of Bodom mieleen. Eikä tuolla ole edes nimibiisiä. Mutta ei kai nimi biisiä pahenna.

Toivoin oikeesti että tuo Unforgiven III olisi ollut vitsi.
Dunga
23.07.2008 19:24:04
St. Anger on ihan vitun hyvä levy ja Load kans. Mutta nuo nimet ovat todella kökköjä ja blaah. Children of Bodomilla voisi melkein olla sellaisia kappaleita kuin That Was Just Your Life, Broken, Beat & Scarred, All Nightmare Long ja Suicide & Redemption. Nimenä "Death Magnetic" on paremman kuuloinen kuin yksikään noista.

Tuli myös joku COB mieleen noista biisinnimistä. Jotenkin väkisin väännetyn kuuloisia.
With my reputation... what were they thinking of?
psalmat
23.07.2008 19:27:52
Blackened olis kyllä helmi avausbiisi.

Riikan keikalla ainakin Ride the lightningin, Enter sandmanin sekä Last Caressin aikana permanto hytkyi kivasti kun porukka pomppi messissä. Melko tiukkaa soittoa tuo keikka oli, huonomminkin ovat soittaneet livenä. Whiplash oli todella nopea ja silti tarkasti soitettu, vaikka joitain kohtia soitettiin karsitusti verrattuna levyyn.

Olisihan tuo kiva kuulla muitakin kuin nämä joka paikassa soitetut sandmanit, sad but truet, creeping deathit ja onet, yms. Hyviä biisejä, mutta kun niitä on jo vedetty 20v niin voisihan sitä kuunnella niitä muitakin levyjen hyviä kappaleita. Nyt soittivat tuon ...and justice for all:n ja se oli vähän laahaava ja pitkähkö. Mm. Dyers eve ja Blackened maistuisi kyllä. Ja Hit the lights sekä Call of Ktulu.

Harmi kun ei päässyt katsomaan livenä keikkaa, kun vetivät Master of Puppetsin kokonaan läpi setissä.
hullu_ukko
23.07.2008 19:27:53 (muokattu 23.07.2008 19:30:19)
On se kyllä kumma... sama mitä Metallica nykyään tekee niin se haukutaan aina paskaksi.

Mä oon nyt pitkään vain lähinnä seuraillut sivusta näitä Metallica-ketjuja, mutta nyt on pakko... Tuollainen maailman katsominen Metallica-lasien läpi ja luottamus bändiin on toki ihailtavaa, mutta en mä ymmärrä miksi pitää hyökätä kuin raivotautinen pitbull heti kun joku kritisoi Metallican tekemisiä. Onko se sulta jollain tavalla pois, jos nuo biisinnimet oikeasti ovatkin jonkun mielestä vitun kliseisiä ja tylsiä tai joku sattuu ihan tosissaan pitämään tulevan levyn kansitaidetta rumana?

Sehän on ihan perseestä, jos meininki on luokkaa:

''Hieno kansitaide kyllä.''

''Joo niin on. Laitoin taustakuvaksi.''

''Tuskin maltan odottaa, että saan tuon seinälippuna''

tai

''Loistavia biisinnimiä.''

''Olet oikeassa. Ne iskevät tajuntaani kuin miljoona volttia!''

''Mikä verbaalinen taideteos! Mikä mahtava primitiivinen voima noista huokuukaan!''

''Niissä on niin paljon alkukantaista voimaa, mutta ne ovat silti niin herkkiä!''

''Rakastan teitä kaikkia! Teidän mielipiteet on parhaita! Ottakaa kaikki plussaa! Jee!''
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
arppah8
23.07.2008 19:28:37

Toivoin oikeesti että tuo Unforgiven III olisi ollut vitsi.

Kuin myös. Musta kakkososa oli jo ihan turha ja hienon biisin vesitys, ja nyt vielä kolmas? Pöh sanon minä.

Muuten kyllä levyä tulee odoteltua pelonsekaisella jännityksellä.
God's away on business
aivokuolio
23.07.2008 19:29:16
Eipä joku Creeping Deathikaan ole mikään maailman nerokkain titteli. Tai Metal Militia. Tai Phantom Lord. Tai Ride The Lightning. Unforgiven III kuulostaa ainakin tittelinsä puolesta jo valmiiksi huonolta idealta mutta odotellaan nyt itse levyä ennenkuin lähdetään dumaamaan yhtään mitään.
psalmat
23.07.2008 19:32:55
Eipä joku Creeping Deathikaan ole mikään maailman nerokkain titteli. Tai Metal Militia. Tai Phantom Lord. Tai Ride The Lightning. Unforgiven III kuulostaa ainakin tittelinsä puolesta jo valmiiksi huonolta idealta mutta odotellaan nyt itse levyä ennenkuin lähdetään dumaamaan yhtään mitään.

Nuo nimet tais tulla about 20 vuotiaalta. Unforgiven III kyllä kuullostaa hieman anteeksiantamattomalta :) Eiköhän sieltä metallica.comista tule se virallinen lista kun sen aika on.
Meadow
23.07.2008 19:35:50 (muokattu 23.07.2008 19:36:24)
Eiköhän sieltä metallica.comista tule se virallinen lista kun sen aika on.

Tuli jo. http://www.metallica.com/index.asp?item=601036
Hetfield
23.07.2008 19:36:47

Nuo nimet tais tulla about 20 vuotiaalta. Unforgiven III kyllä kuullostaa hieman anteeksiantamattomalta :) Eiköhän sieltä metallica.comista tule se virallinen lista kun sen aika on.

No sehän tuli jo. Hieman oudolta kuulostaa, että Unforgiven kolmonen on mukana, sehän on aina ollut kaikissa feikeissä biisilistoissa mukana =D
I quit the band... Now I just play with myself.
Kirk_Hammett
23.07.2008 19:38:20

Joo se edellisen sivun katsominen läpi ei ole kiellettyä ;)
You know it's sad but true...
trashjones
23.07.2008 19:38:36 (muokattu 23.07.2008 19:41:02)
Mä oon nyt pitkään vain lähinnä seuraillut sivusta näitä Metallica-ketjuja, mutta nyt on pakko... Tuollainen maailman katsominen Metallica-lasien läpi ja luottamus bändiin on toki ihailtavaa, mutta en mä ymmärrä miksi pitää hyökätä kuin raivotautinen pitbull heti kun joku kritisoi Metallican tekemisiä. Onko se sulta jollain tavalla pois, jos nuo biisinnimet oikeasti ovatkin jonkun mielestä vitun kliseisiä ja tylsiä tai joku sattuu ihan tosissaan pitämään tulevan levyn kansitaidetta rumana?

Tuntuu olevan nyt muotia tuo Metallican dissaaminen ja sekin vain sen takia, koska opethia ja dt:tä kuuntelevat erilaisuutta havittelevat truuhevimiehet eivät tykkää siitä, että Metallica oli viime vuonna valtavirran suosiossa Suomessa. Ja sitte jos joku on erimieltä niin valitetaa, että taas ollaan fanilasit päässä. häätänääh
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Ronsto
23.07.2008 19:40:43

Tuntuu olevan nyt muotia tuo Metallican dissaaminen ja sekin vain sen takia, koska opethia ja dt:tä kuuntelevat erilaisuutta havittelevat truuhevimiehet eivät tykkää siitä, että Metallica oli viime vuonna valtavirran suosiossa Suomessa. Ja sitte jos joku on erimieltä niin valitetaa, että taas ollaan fanilasit päässä. 'omot!

Eivv sääh.

Tää on kyllä niin timanttinen ketju :D
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 / The power of the riff compels me!
Bätmän
23.07.2008 19:42:19
Onko kellään mitään ongelmia ton MM:n kanssa.? Itellä ei aukase tota aikajanaa ollenkaan, vaan rupee herjaan jotain adobe flash playeristä. Päivitykset on kunnossa jne... Mikä vikana??? platinium-jäsen olen.....
hullu_ukko
23.07.2008 19:44:03
Eivv sääh.

Tää on kyllä niin timanttinen ketju :D

Oot oikeassa. Kaikki tähän mennessä julkaistu uuteen levyyn liittyvä materiaali on parasta Metallicaa kahteenkymmeneen vuoteen. Kirk käyttää justiin sopivasti wahia ja Lars on paras.

Älkää provosoituko... Siis oikeesti hei...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
trashjones
23.07.2008 19:44:22
Onko kellään mitään ongelmia ton MM:n kanssa.? Itellä ei aukase tota aikajanaa ollenkaan, vaan rupee herjaan jotain adobe flash playeristä. Päivitykset on kunnossa jne... Mikä vikana??? platinium-jäsen olen.....

Sama täällä. Operalla ihan jumissa, mutta Mozillalla pelittää kohtalaisesti.
Meadow
23.07.2008 19:45:46 (muokattu 23.07.2008 19:48:53)
Eipä joku Creeping Deathikaan ole mikään maailman nerokkain titteli. Tai Metal Militia. Tai Phantom Lord. Tai Ride The Lightning.

Ei "ihan" ole reilua ottaa vertailuun vain yhtyeen kahdelta ensimmäiseltä albumilta biisinnimiä (sitäpaitsi Ride the Lightning on minusta loistava nimi metallilevylle). Asiahan on täysin subjektiivinen, mutta tän uuden levyn biisien nimet kuulostavat lähinnä lapsellisilta kun vertaa Master of Puppets - Black Album-akseliin.

Tuntuu olevan nyt muotia tuo Metallican dissaaminen ja sekin vain sen takia, koska opethia ja dt:tä kuuntelevat erilaisuutta havittelevat truuhevimiehet eivät tykkää siitä, että Metallica oli viime vuonna valtavirran suosiossa Suomessa. Ja sitte jos joku on erimieltä niin valitetaa, että taas ollaan fanilasit päässä. häätänääh

Nii just. Bändiä ei saa kritisoida, jos se on valtavirran suosiossa.

EDIT: Typoo
trashjones
23.07.2008 19:46:01 (muokattu 23.07.2008 19:46:17)
Oot oikeassa. Kaikki tähän mennessä julkaistu uuteen levyyn liittyvä materiaali on parasta Metallicaa kahteenkymmeneen vuoteen. Kirk käyttää justiin sopivasti wahia ja Lars on paras.

Älkää provosoituko... Siis oikeesti hei...

Pistin iha vittuillakseni St. Angerin soimaan. Vaikkette sitä kuulekkaan. lol
Bätmän
23.07.2008 19:46:40
Sama täällä. Operalla ihan jumissa, mutta Mozillalla pelittää kohtalaisesti.

joo mulla on toi mozilla firefox3 ja ei toimi yhtään...
Bätmän
23.07.2008 19:48:10
jaah... nyt alkokin toimiin... hyvä näin...
LyraB
23.07.2008 19:49:49
Pakko päteä: Itselle ei kuulosta yhtään hassulta, että UnforgivenIII. Mielestäni tarina saatta jatkua tai päättyä. Turha tässä nyt on ruveta biisien nimien perusteella sanomaan, onko itse biisin tarkoitus outo. Kyllä hetfield osaa sen lyriikoissaan kertoa, mikä on sanoma.

Ja mitä sitten vaikka onkin 20-vuotiailta keksityt nimet "metal militia" Creeping death"..... Vittu niiku iällä olis jotai merkitystä. Paitsi vauvat... Tuonkin vauvat-jutun laitoin omaan viestiini, ettei joku sano että "entäs vauvat" =DDD LOL...

No ei... Ihan sama. Musiikki ratkaisee. Ei kannet, ei nimet..
j
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)