thaav 30.05.2007 11:44:37 | |
---|
Helppoa pukkaa... taas melko vapaa käännös ettei sekuntissa arvattaisi. Meren alla pimeässä, kuolleet kaupungit unelmoivat olevansa jälleen elossa. Ja pimennetyissä huoneissa, kuin umpeen muuratut haudat, kuulemme niiden kutsuvan. Meren peitotessa maata tornit sortuvat hiekkaan. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, kuten sairaus kaikilla neljänneksillä, merestä nostettu. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, ja mikä koskaan ei ollut tulee aina oleman. Näkisin koko maailman pyörivän ristien kärkien ympärillä paeten aurinkoa. Korppikotka syöksyen haaskalle, nauraen tyhjyyteen, jota pakenemme kuolevaisessa pelossa. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, kuten sairaus kaikilla neljänneksillä, merestä nostettu. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, ja mikä koskaan ei ollut tulee aina oleman. Ja mitä onkaan ikuisuus, paitsi rannaton meri. Yksi ikuinen päivä näkee meidän tulevan ja pois muuttavan. Raaagh hevi metal raagh |
Tobby 30.05.2007 15:08:33 | |
---|
Helppoa pukkaa... taas melko vapaa käännös ettei sekuntissa arvattaisi. Meren alla pimeässä, kuolleet kaupungit unelmoivat olevansa jälleen elossa. Ja pimennetyissä huoneissa, kuin umpeen muuratut haudat, kuulemme niiden kutsuvan. Meren peitotessa maata tornit sortuvat hiekkaan. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, kuten sairaus kaikilla neljänneksillä, merestä nostettu. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, ja mikä koskaan ei ollut tulee aina oleman. Näkisin koko maailman pyörivän ristien kärkien ympärillä paeten aurinkoa. Korppikotka syöksyen haaskalle, nauraen tyhjyyteen, jota pakenemme kuolevaisessa pelossa. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, kuten sairaus kaikilla neljänneksillä, merestä nostettu. Loista, musta aurinko yllä koko Karthagon, ja mikä koskaan ei ollut tulee aina oleman. Ja mitä onkaan ikuisuus, paitsi rannaton meri. Yksi ikuinen päivä näkee meidän tulevan ja pois muuttavan. Babylon Whores - Sol Niger Rot In Piss |
thaav 30.05.2007 15:32:41 | |
---|
Juu, sehän se. Antaa tulla uutta. Raaagh hevi metal raagh |
Tobby 30.05.2007 16:47:35 | |
---|
täs ny tällast.... Täältä minä tulen. He kutsuvat minua aikojen pedoksi. Minä imen kuolleiden lapsien mätäpaiseet. Haluan lisää. Olen vauvantappaja. Tapan raskaana olevia huoria ja lutkia!! Haaraudun kohdun sisällä. Punainen ja märkä revin palan emättimestä. Punainen ja märkä, runnottu syntymätön vauva. Syö liha joka tirisee liassa. Siemennesteesstä, Vereen tukehtunut, Mätä emätin, pikkulapsen pää räjähtää suuhuni. Sen aivot ovat lattialla. Otan sen kielen ja revin sen irti. Kuollutta lihaa minulle, en voi uskoa. Kuinka paljon tämä vauva vuotaa. en nyt enempää jaksanut tähän hätään suomentaa... Rot In Piss |
hullu_ukko 30.05.2007 20:50:44 (muokattu 30.05.2007 20:52:33) | |
---|
Täältä minä tulen. He kutsuvat minua aikojen pedoksi. Minä imen kuolleiden lapsien mätäpaiseet. Haluan lisää. Olen vauvantappaja. Tapan raskaana olevia huoria ja lutkia!! Haaraudun kohdun sisällä. Punainen ja märkä revin palan emättimestä. Punainen ja märkä, runnottu syntymätön vauva. Syö liha joka tirisee liassa. Siemennesteesstä, Vereen tukehtunut, Mätä emätin, pikkulapsen pää räjähtää suuhuni. Sen aivot ovat lattialla. Otan sen kielen ja revin sen irti. Kuollutta lihaa minulle, en voi uskoa. Kuinka paljon tämä vauva vuotaa. Devourment - Babykiller(?) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Tobby 31.05.2007 07:58:27 | |
---|
Devourment - Babykiller(?) Kyl Kyl... Rot In Piss |
hullu_ukko 31.05.2007 10:56:48 | |
---|
Helppoa pitäisi olla... Kuolemanenkeli on jälleen vihainen minulle, vain koska sain päästää sinut kärsimyksistäni. Sillä ei ole väliä, en tunne pelkoa. Nyt olet kuollut, enkä aio vuodattaa yhtäkään veristä kyyneltä vuoksesi. Kukaan ei ole turvassa kun suljen silmäni.. Tulen ottamaan henkesi! Kutsun ukkosen, sitten nukut kalojen kanssa! Vastaus kaikkiin toiveisiini! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Minä! 31.05.2007 11:35:06 | |
---|
Helppoa pitäisi olla... Kuolemanenkeli on jälleen vihainen minulle, vain koska sain päästää sinut kärsimyksistäni. Sillä ei ole väliä, en tunne pelkoa. Nyt olet kuollut, enkä aio vuodattaa yhtäkään veristä kyyneltä vuoksesi. Kukaan ei ole turvassa kun suljen silmäni.. Tulen ottamaan henkesi! Kutsun ukkosen, sitten nukut kalojen kanssa! Vastaus kaikkiin toiveisiini! Villi veikkaus Vaderin Angel of death |
hullu_ukko 31.05.2007 14:18:58 | |
---|
Villi veikkaus Vaderin Angel of death Eipäs olekkaan Vaderia :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
thaav 31.05.2007 16:09:41 | |
---|
Taisipa olla niin, että Vaaderit coverasi Slayeria. Siis Slayer - Angel of Death. Raaagh hevi metal raagh |
hullu_ukko 31.05.2007 16:34:50 | |
---|
Taisipa olla niin, että Vaaderit coverasi Slayeria. Siis Slayer - Angel of Death. Nounou.. Eipäs ollutkaan niin helppo kuin kuvittelin.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Iron Slayer 31.05.2007 16:36:09 | |
---|
Taisipa olla niin, että Vaaderit coverasi Slayeria. Siis Slayer - Angel of Death. Eikös Vader coverannut Thin Lizzya, että jos nyt Angel Of Death pitää vastata, niin vastataan sitten Thin Lizzy - Angel Of Death. "Seuraava kappale on sellanen, että voitte laulaa mukana, jos osaatte, eli että parempi kun pidätte turpanne kiinni" -Juice |
hullu_ukko 31.05.2007 16:45:57 | |
---|
Eikös Vader coverannut Thin Lizzya, että jos nyt Angel Of Death pitää vastata, niin vastataan sitten Thin Lizzy - Angel Of Death. Jätetään nyt nämä eri yhtyeiden Angel Of Deathit rauhaan :) Kyseessä ei siis ole tämäkään. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Landstr 31.05.2007 21:59:01 | |
---|
Megadeth - Sleepwalker. Fuck off |
hullu_ukko 31.05.2007 22:02:29 | |
---|
Megadeth - Sleepwalker. And we have a winner! Jatkakaa.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Paskan hajun määrä on kääntäen verrannollinen nautitun oluen määrään.''-Anal Revenger |
Landstr 31.05.2007 22:22:12 (muokattu 31.05.2007 22:23:12) | |
---|
Minä pistän: jossain yöllä, näyt tulevat luokseni. Ja minä unelmoin kodista. Nuo unet eivät päästä minua vapaaksi. Tie on tehty ikuisuudesta, ja tiedän että on liian myöhäistä. Liian myöhäistä muuttaa tietäni, liian myöhäistä ohjata kohtalooni. Voin aina valehdella itselleni uudestaan... E:Poistin tavaraa. Fuck off |
Räbbänä 31.05.2007 22:50:09 (muokattu 31.05.2007 22:52:42) | |
---|
Minä pistän: jossain yöllä, näyt tulevat luokseni. Ja minä unelmoin kodista. Nuo unet eivät päästä minua vapaaksi. Tie on tehty ikuisuudesta, ja tiedän että on liian myöhäistä. Liian myöhäistä muuttaa tietäni, liian myöhäistä ohjata kohtalooni. Voin aina valehdella itselleni uudestaan... E:Poistin tavaraa. Tarotin Follow Me Into Madness Edit: Sääh ajatus harhailee... Tarkoitin I DOn't Care Anymore. Edit2: Mie se osaa kirjoittaa aina jotain muuta kuin ajattelen. Edit3: No eihän tuota mun vastausta varmaan edes hyväksytä kun piti alkaa editoimaan. Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä. |
Landstr 31.05.2007 23:04:25 | |
---|
oikein meni, eli I Don't Care Anymore. Vuoro siirtyy siis toiseen leiriin. Fuck off |
Räbbänä 31.05.2007 23:25:45 (muokattu 31.05.2007 23:26:27) | |
---|
No niin, tässäpä tämä, melko helppohan tämä on. Laadusta en kyllä tiedä. "Naulaan jalkasi maahan ja en koskaan anna sinun mennä, koskaan anna sinun mennä Tulen seuraamaan jokaista vuoroasi, odottaen viimeistä virhettäsi Olen aivan takanasi. Oh, se on syömässä minut sisältä, repii minut erilleen, tappaa minut niin hitaasti, repeytyy sydämestäni."
Edit: Pikku virhe, mutta saattaapa olla useampikin. Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä. |
Räbbänä 01.06.2007 20:20:37 | |
---|
Ei kai vaan tullut liian vaikia? Havuja perkele! Mie lähen hiihtämällä. |