Von Härskiburg 27.05.2007 22:00:41 | |
---|
Silmät kiinnittyvät mykkään muotokuvaasi Puhuimme vain ajatusten välityksellä Yhdessä me tuijotimme, odotimme Tunnit toivat janon ja nousevan auringon Auringon linnut jättävät synkät kätkönsä Varjot lipuvat holvikäytävillä Aika vaikean tuntuista tekstiä näyttäisi olevan, mutta tekstin tyyli paljastaa jo aika monelle ainakin mistä yhtyeestä on kyse. Onko tämä Opeth ja Black Rose Immortal? |
Lammikkovalas 27.05.2007 22:52:06 | |
---|
Onko tämä Opeth ja Black Rose Immortal? Sepä juuri. Hieno kappale muuten. I broke my G-string while fingering A minor |
Von Härskiburg 27.05.2007 23:19:21 | |
---|
Sepä juuri. Hieno kappale muuten. Näin on. Ja tässä tulee seuraavaa: Tämä joki on juoksevaa väkivaltaa Tapa hengähtää Nousten elohopeasta Me kiipeämme antaaksemme luottamuksemme Ota ankkuri pois Vahvista mysteeri Hengitä sisään maa ja ilma Kartoita suunnitelmat koetukseemme |
thaav 28.05.2007 09:23:20 | |
---|
Eikös tuo ole Mastodonin uusimmalta? Onko peräti Capillarian Crest? Raaagh hevi metal raagh |
Von Härskiburg 28.05.2007 09:32:56 | |
---|
Eikös tuo ole Mastodonin uusimmalta? Onko peräti Capillarian Crest? Vastauksesi on peräti aivan oikein. Pistäpä uutta siis. |
thaav 28.05.2007 20:00:04 | |
---|
Joo tälläistä, aika vapaa käännös. Kuulkaa! En ollut, olen tullut. Rappiossa, kostossa, veressä. Sanasta lihaksi, ihmisestä jumalaksi. "Pyri alati enempään", Puhui viisaus käärmeen.' "Pidä puolesi", Sanoo rohkeiden laki. Kaiken takana olen minä, olkoon niin tiedetty. Veressäni tuli virtaa. Sinut, josta ei puhuta, kutsun esiin! Raaagh hevi metal raagh |
LexaR 28.05.2007 21:32:54 (muokattu 28.05.2007 21:36:49) | |
---|
Joo tälläistä, aika vapaa käännös. Kuulkaa! En ollut, olen tullut. Rappiossa, kostossa, veressä. Sanasta lihaksi, ihmisestä jumalaksi. "Pyri alati enempään", Puhui viisaus käärmeen.' "Pidä puolesi", Sanoo rohkeiden laki. Kaiken takana olen minä, olkoon niin tiedetty. Veressäni tuli virtaa. Sinut, josta ei puhuta, kutsun esiin! Sattu muuten juuri soimaan tää biisi ku luin tän :D Kyseessähän on Behemothin Horns ov Baphomet maanmainiolta Zos Kia Cultus-levyltä. And music? Well it's just entertainment, folks! |
thaav 28.05.2007 22:00:52 | |
---|
Joo, sehän se. Uutta kehiin, olkaatten hyvä. Raaagh hevi metal raagh |
LexaR 28.05.2007 23:31:11 | |
---|
Joo, sehän se. Uutta kehiin, olkaatten hyvä. Et koskaan ole mitä yrität olla jos haluat olla sellainen Jumala auttakoon ei-minkään kuningasta Alkaa olla myöhä Alan olla vanha Ja joka yö minä vain nukun, emme koskaan puhu Ja joka yö, katson taivaalle Ja rukoilen jumalaa että he kuulisivat minua Ja jos tämä on kaikki mitä on Jos tämä on kaikki Eikö... eikö joku voisi kertoa minulle Koska olen niin vitun kyllästynyt kaikkiin teihin Tyhmiin ihmisiin Kaikkiin teihin sairaisiin Tyhmiin ihmisiin And music? Well it's just entertainment, folks! |
reos 29.05.2007 09:48:43 | |
---|
Et koskaan ole mitä yrität olla jos haluat olla sellainen Jumala auttakoon ei-minkään kuningasta Alkaa olla myöhä Alan olla vanha Ja joka yö minä vain nukun, emme koskaan puhu Ja joka yö, katson taivaalle Ja rukoilen jumalaa että he kuulisivat minua Ja jos tämä on kaikki mitä on Jos tämä on kaikki Eikö... eikö joku voisi kertoa minulle Koska olen niin vitun kyllästynyt kaikkiin teihin Tyhmiin ihmisiin Kaikkiin teihin sairaisiin Tyhmiin ihmisiin Haki hetken, mut tuli sit, SYL - Spirituality, toi kuningas kohta pelasti. |
LexaR 29.05.2007 11:36:09 | |
---|
Haki hetken, mut tuli sit, SYL - Spirituality, toi kuningas kohta pelasti. Sehän se on. And music? Well it's just entertainment, folks! |
reos 29.05.2007 12:03:12 (muokattu 29.05.2007 13:33:55) | |
---|
Nurkassa, ikkunan vieressä riippuu yksinäinen valokuva Ei ole syytä, en ikinä huomannut Muistoa joka voisi pidätellä minua On haava, joka vuotaa aina On tie, jota aina kävelen Ja tiedän että et ikinä palaa tähän paikkaan Puhumatta läpi päivien Hiljaisuudessa on lohdutus Kyllästynyt kunnianhimon menettämiseen Taistelen säilyttääkseni jäljellä olevan Tekis mieli kuunnella ralli just nyt, mutta oonpa töis. |
Lammikkovalas 29.05.2007 13:41:59 | |
---|
Tää on Opethia selvästi. Biisi on siis Hope Leaves. I broke my G-string while fingering A minor |
reos 29.05.2007 13:58:47 | |
---|
Tää on Opethia selvästi. Biisi on siis Hope Leaves. Sepä se onpi. |
Lammikkovalas 29.05.2007 17:11:59 | |
---|
Elämäni on niin tyhjää Ei ole mitään, minkä vuoksi elää Ajatukseni ovat täysin sekaisin Koska uhmasin lakia Kun et ollut siellä auttamassa minua Sekosin ja pakenin En koskaan ollut vaikeuksissa Ennen kuin tämä kaikki alkoi Tämä onkin sitten varmaan aika helppo nakki. I broke my G-string while fingering A minor |
LexaR 30.05.2007 00:25:59 | |
---|
Elämäni on niin tyhjää Ei ole mitään, minkä vuoksi elää Ajatukseni ovat täysin sekaisin Koska uhmasin lakia Kun et ollut siellä auttamassa minua Sekosin ja pakenin En koskaan ollut vaikeuksissa Ennen kuin tämä kaikki alkoi Tämä onkin sitten varmaan aika helppo nakki. Iron Maiden - Innocent Exile And music? Well it's just entertainment, folks! |
Lammikkovalas 30.05.2007 06:42:48 | |
---|
Iron Maiden - Innocent Exile Oikein. Eipä tässäkään kauaa sitten kestänyt. I broke my G-string while fingering A minor |
LexaR 30.05.2007 10:51:00 | |
---|
Oikein. Eipä tässäkään kauaa sitten kestänyt. Tunnen tulevani paremmista olosuhteista Haudattuna syvälle mieleeni unohdin Herättää sieluni Haluan löytää ja juoda tätä valoa Menneisyyden kuvat Toisista elämistä ja toisista paikoista Aina samat syleilyt Palaan sinne missä olen ollut Otan sisälle liikkeen eteenpäin Liittyneenä haluun tietoisuudesta Edisty, ymmärrä Haluan löytää menneisyyden avaimet Muista menneisyys nykyisyys tulevaisuus Muisti on voima Niin monta asiaa on tapahtunut Minulle kaikkeista vaikeimmat Mutta portit eivät koskaan enää Avautuisi minulle ellen Komentaisi niitä auki Omalla tahdollani ja komennollani And music? Well it's just entertainment, folks! |
thaav 30.05.2007 11:14:27 | |
---|
Gojiran Remembrance, eikös? Hyvä biisi ;) Raaagh hevi metal raagh |
LexaR 30.05.2007 11:27:29 | |
---|
Gojiran Remembrance, eikös? Hyvä biisi ;) Jep, varsinkin livenä. Jatka toki. And music? Well it's just entertainment, folks! |