cadabra 10.11.2006 20:56:05 | |
---|
Sama vähän täällä. Varsinkaan uutukaisen soolotaisto ei yllä mitenkään War of Razorsien tasolle. DVD on kyllä muuten visuaalisesti ja soundienkin puolesta erinomainen! En tiiä onko tästä ollu puhetta mut oliko teillä se dvd semmonen hias että ku paino vaikka alaspäin valikossa ni meni 5sek ennenku se valinta meni siihe alas? Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä. |
saastara 10.11.2006 21:59:06 | |
---|
Sama vähän täällä. Varsinkaan uutukaisen soolotaisto ei yllä mitenkään War of Razorsien tasolle. Uudempaa en ole kuullut mutta en minä tuota War of Razorsia liikaa ylistämään lähtisi.. Laiho skulaa toki oivasti mutta Wirmanin soitossa on jos jonkinmoista hapuilua.. Ja ennen kuin kukaan alkaa avautumaan: en sano, että Wirmanni huonosti soittaisi yleisesti. Kyse on enemmänkin siitä, että tuo kyseinen pätkä on melko kämäisesti vedetty. DVD on kyllä muuten visuaalisesti ja soundienkin puolesta erinomainen! Tuohon pitää kyllä tutustua jossakin vaiheessa vaikka bändi ei olekaan enää vuosiin kuulunut tehokulutuksen pariin. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Kasperi Tervonen 10.11.2006 22:51:31 (muokattu 10.11.2006 22:55:46) | |
---|
En tiiä onko tästä ollu puhetta mut oliko teillä se dvd semmonen hias että ku paino vaikka alaspäin valikossa ni meni 5sek ennenku se valinta meni siihe alas? On, helvatan ärsyttävää. E: Uudempaa en ole kuullut mutta en minä tuota War of Razorsia liikaa ylistämään lähtisi.. Laiho skulaa toki oivasti mutta Wirmanin soitossa on jos jonkinmoista hapuilua.. Mun mielestä tossa uudessa menee pikemminkin toisinpäin. Laiho tosiaan vetelee tokyo warheartsilla puhtaammin kuin tuolla uudella dvd:llä. Tiedä häntä johtuneeko sitten treenin puutteesta vai viinasta vai kenties kummastakin. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
saastara 10.11.2006 23:02:36 | |
---|
Mun mielestä tossa uudessa menee pikemminkin toisinpäin. Laiho tosiaan vetelee tokyo warheartsilla puhtaammin kuin tuolla uudella dvd:llä. Tiedä häntä johtuneeko sitten treenin puutteesta vai viinasta vai kenties kummastakin. Mitä noita Laihon haastiksia on tullut luettua niin TW:n aikoihin sitä viinaa vasta kuluikin.. Kaverihan oli silloin ihan pohjalla, ainakin omien sanojensa mukaan. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Kasperi Tervonen 11.11.2006 00:53:32 | |
---|
Mitä noita Laihon haastiksia on tullut luettua niin TW:n aikoihin sitä viinaa vasta kuluikin.. Kaverihan oli silloin ihan pohjalla, ainakin omien sanojensa mukaan. Paremmin se Laiho mun mielestä TW:llä soittaa kuin tuolla uudella dvd:llä. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Futurebre 11.11.2006 01:14:38 | |
---|
Mun mielestä on helvetin asiallista että Laiho&Latvala on alkanut lähestymään livesointiaan oikealla meiningillä, eli enemmän rokkia ja punkkia peliin! Tuli tosiaan hommattua tuo uusi DVD heräteostoksena, ja sehän toimii! WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
Kasperi Tervonen 11.11.2006 01:37:41 (muokattu 11.11.2006 01:41:35) | |
---|
Mun mielestä on helvetin asiallista että Laiho&Latvala on alkanut lähestymään livesointiaan oikealla meiningillä, eli enemmän rokkia ja punkkia peliin! Tuli tosiaan hommattua tuo uusi DVD heräteostoksena, ja sehän toimii! Diggailen kyllä tuota uutta dvd:tä ja bändin livemeininkiä, mutta mielestäni tarkka soitto on kuitenkin plussaa eikä miinusta. E: jos nyt meinasit tuolla rokki- ja punkmeiningillä sitä että soitto nyt voi olla vähän epätarkkaakin kunhan riehutaan lavalla. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
JS 11.11.2006 10:22:19 | |
---|
Paremmin se Laiho mun mielestä TW:llä soittaa kuin tuolla uudella dvd:llä. Voisko asiaan vaikuttaa sekin, että musta sillä on toi kitara laskeutunu jonninverran alemmas? Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
Kasperi Tervonen 11.11.2006 12:57:24 | |
---|
Voisko asiaan vaikuttaa sekin, että musta sillä on toi kitara laskeutunu jonninverran alemmas? Mene ja tiedä. Mulla ei ole kyllä harmainta aavistusta miten korkealla Laiho sitä kitaraansa tuolla Tokyossa piti, koska olen kuunnellut kyseistä keikkaa vain cd:ltä. "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Fortune 11.11.2006 14:47:36 | |
---|
Voisko asiaan vaikuttaa sekin, että musta sillä on toi kitara laskeutunu jonninverran alemmas? Tuskinpa vaikuttaa tämän tason äijillä. Jollette usko että alhaaltakin voi vetää tarkasti, niin katsokaa Megadethin Rude awakening -dvd:ltä, miten Pitrelli vetää. Toisaalta ei keikkoja ole tarkoitettukaan rokkipoliisien jälkikäteen syynättäväksi, hyvä meno ja rullaus on pääasia. Look behind you, a three-necked guitar!
|
FatSam 11.11.2006 14:59:01 | |
---|
Tuskinpa vaikuttaa tämän tason äijillä. Jollette usko että alhaaltakin voi vetää tarkasti, niin katsokaa Megadethin Rude awakening -dvd:ltä, miten Pitrelli vetää. Toisaalta ei keikkoja ole tarkoitettukaan rokkipoliisien jälkikäteen syynättäväksi, hyvä meno ja rullaus on pääasia. Joo, Pitrelli on kyllä äärettömän kuul kitaristi. Ja hyvä myös. Harmi, että sai kenkää/lähti Megadethistä. Mä tykkään kanssa hyvästä fiiliksestä lavalla ja yleisössä. En mä jaksa mitään soiton tarkkuutta ainakaan keikalla kauheasti kuunnella. Rajansa tietysti kaikella. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
saastara 11.11.2006 17:30:51 (muokattu 11.11.2006 17:32:17) | |
---|
Mutta kyllä noissa vanhat keikat vs uudet keikat-puheissa on hieman perää.. Kun kattelee vanhoja keikkoja niin siellähän Laiho tiluttelee Jacksoni leuassa kiinni jalalla monitoriin nojaten. Nykyään roikkuu kitara polvissa ja kaveri pyörii kuin väkkyrä.. Jokainen sitten päättää kumpi on parempi. E: Kyllä se vaan on niin, että sitä katsoo lavalla mielummin hyvää meininkiä kuin hyvää soittoa.. Jos vielä tulee hyvää soittoa kaupan päälle niin se on vain jees. Yleensä alkaa soitto vasta siinä vaiheessa merkitsemään paljon kun sen huonous haittaa keikkaa.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
FatSam 11.11.2006 19:22:48 | |
---|
Yleensä alkaa soitto vasta siinä vaiheessa merkitsemään paljon kun sen huonous haittaa keikkaa.. :) Just näin olisin sanonu, jos oisin osannu. Kyl sem kuulee äkkiä jos bändi osaa asiansa, sen jälkeen ei enää pikkumokat haittaa. Eri asia on, jos bändi vetää ihan taitojensa ylärajoilla, jolloin homma kuulostaa yleensä kakalle. I'm so fucking crazy, I'm so fucking crazy... |
Jaqqi1991 11.11.2006 21:53:20 | |
---|
Mitä latvala soitti siinä kun se esitteli kitaroitaan sillä stratocasterilla? |
miguli 11.11.2006 22:46:23 | |
---|
Onks tää children of bodom sitte sitä teiniheviä vai? wannabe muusikko |
Nieby 11.11.2006 23:03:16 | |
---|
Onks tää children of bodom sitte sitä teiniheviä vai? that's what i hear. mutta ei se munsta ole. eikä monen muunkaan mielestä.. |
Jööhannes 11.11.2006 23:05:38 | |
---|
Onks tää children of bodom sitte sitä teiniheviä vai? Jos "teinihevi" = monien teini-ikäisten metallistien suosiossa oleva bändi, niin on se. |
Sutela 12.11.2006 01:25:54 | |
---|
Mitä latvala soitti siinä kun se esitteli kitaroitaan sillä stratocasterilla? Yngwie Malmsteen - I_ll see the light tonight kappaleen pääriffiä. |
Sutela 12.11.2006 01:27:23 | |
---|
Mitäs biisä Roope Latvala taas soittaa sillä akustisella kitaralla Kekkonen_s Axes jutun alussa? Kuulostaa vahvasti joltain klassiselta biisiltä. |
Tuomas. 12.11.2006 10:20:14 | |
---|
Mitäs biisä Roope Latvala taas soittaa sillä akustisella kitaralla Kekkonen_s Axes jutun alussa? Kuulostaa vahvasti joltain klassiselta biisiltä. Eikös se ole Bachin Bourree? V.U.K #34? |