Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 553 54 55 56 57122 123 124 125 126
cadabra
08.11.2006 10:22:11
Jos sitten minäkin sanon jotain turhaa: Something Wild on kyllä paria biisiä lukuunottamatta aika karsea lätty. :D

No niin ja sitten minä sanon että eikä oo, mitä järkee tässä on?
Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä.
rakula
08.11.2006 11:35:19
Valuu dadaksi
Kovaan janoon menee nyt vaikka kääpiön virtsa, mut tällee ku maistelee ni ihan perse sivumaku nois lightlimuissa
rpel
08.11.2006 19:15:55
Ihan kelpo DVD, tosin hieman häiritsee se tosiasia että Alexin soittotaito menee kokoajan huonompaan suuntaan. Liekö treenin puute kyseessä, mutta kyllä osuu tälläkin keikalla korvaan iso kasa vituiksi menneitä riffejä ja sooloja. Lopeta se jenkki-unelmointi, ota kitara käteen ja treenaa, perkele.
Räkkipeli
08.11.2006 19:24:28
Ihan kelpo DVD, tosin hieman häiritsee se tosiasia että Alexin soittotaito menee kokoajan huonompaan suuntaan. Liekö treenin puute kyseessä, mutta kyllä osuu tälläkin keikalla korvaan iso kasa vituiksi menneitä riffejä ja sooloja. Lopeta se jenkki-unelmointi, ota kitara käteen ja treenaa, perkele.

On tainnu maistua viinan juonti enemmän ku soiton reenaus.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
fiftie
08.11.2006 19:24:43
Kyllä se on se viina, miks laihon soitto menee huonompaan suuntaan :D
fiftie
08.11.2006 19:27:09
Mua häiritsee Laihon sooloissa se että se ei paljon sooloile ylimmiltä kieliltä sillee et sooloilis ylös alas vaan menee aina sivulle ku sooloilee. Kukaan ei varmaan ymmärtäny mutta ei se mitn :D
Räkkipeli
08.11.2006 19:32:12
Mua häiritsee Laihon sooloissa se että se ei paljon sooloile ylimmiltä kieliltä sillee et sooloilis ylös alas vaan menee aina sivulle ku sooloilee. Kukaan ei varmaan ymmärtäny mutta ei se mitn :D

sivulle...........ok?
R2
08.11.2006 20:19:07

Vertikaalisesti/Horisontaalisesti
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
cadabra
08.11.2006 21:16:54

Minä ymmärsin :) Tossa virheitten kuulemisessa ni meikä on aika surkeeta luokkaa ku en mä siinäkään dvd:llä kuule mitään ihmeen pahoja virheitä. Ehkä se on siitä et kuuntelen sitä enemmän musiikkina enkä puhtaastisoitto harjoituksena, mene ja tiedä.
Prkl stana ttu nuitten bändihommien kanssa sanon minä.
Tuomas.
08.11.2006 21:44:06
Liekö treenin puute kyseessä, mutta kyllä osuu tälläkin keikalla korvaan iso kasa vituiksi menneitä riffejä ja sooloja. Lopeta se jenkki-unelmointi, ota kitara käteen ja treenaa, perkele.

En mäkään kyllä kauheasti mihinkää virheisiin kiinnittänyt huomiota. Perkeleen hyvä meininkihän siellä näytti olevan ja sehän on pääasia, onhan?
V.U.K #34?
Jii
08.11.2006 21:47:43
En mäkään kyllä kauheasti mihinkää virheisiin kiinnittänyt huomiota. Perkeleen hyvä meininkihän siellä näytti olevan ja sehän on pääasia, onhan?

Hyvä fiilis välittyy keikasta ennen kaikkea. Provotakseni sanon, että toki kaikki täällä pystyvät heilumaan ja soittamaan virheittä helposti. Itse en osaa.
Birth, copulation and death. Is this your life?
Hornanturska
08.11.2006 23:11:47
Kyllä pakko tulla itsekin vähän komppaamaan tuota soiton huonontumista. Vetäähän se Laiho vieläkin aivan helvetin kovaa settiä mutta jotenkin tuntuu, että Follow The Reaperin aikoihin jätkä oli parhaassa vireessä.

En itse mikään kummoinen virheiden metsästäjä ole ja virheet kuuluu livemusaan, mutta silti huomaan "taantumista" tuossa sen soitossa. Ei ne lähde enää vanhaan malliin. Vähän roiskivaa se nykyinen tyyli.

Pirun kova soittaja silti. Mutta parempi se IMO oli vuonna 2002 noin teknisesti.
rpel
09.11.2006 03:11:23
Kyllä pakko tulla itsekin vähän komppaamaan tuota soiton huonontumista. Vetäähän se Laiho vieläkin aivan helvetin kovaa settiä mutta jotenkin tuntuu, että Follow The Reaperin aikoihin jätkä oli parhaassa vireessä.

En itse mikään kummoinen virheiden metsästäjä ole ja virheet kuuluu livemusaan, mutta silti huomaan "taantumista" tuossa sen soitossa. Ei ne lähde enää vanhaan malliin. Vähän roiskivaa se nykyinen tyyli.

Pirun kova soittaja silti. Mutta parempi se IMO oli vuonna 2002 noin teknisesti.

Tuon huomaa helpoiten kun vertaa Tokyo Warheartsia (1999) tähän uuteen. Sekä soittotaito että soundin laatu ovat kuin eri bändeillä, eli paljon paremmat TW:llä. Toki meininki on keikoilla tärkein, mutta kyllä hieman vanhaa fania häiritsee kun klassikot kuten Lake Bodom ja Downfall vedetään ihan miten sattuu.
Räkkipeli
09.11.2006 10:22:10

Tämähän on kyllä totta, meininki on tärkein ja henki. Mutta sitte jos soitto menee vituiks ni on ihan turha pällistellä missään lehdissä Vain ja Wylden kanssa.
Marshallga
09.11.2006 20:17:13
Jäänyt vähän Bodomin kuuntelu, mutta näin keikan alla oli pakko kuunnella... perkele miten kovaa menoa onkaan, muistanut edes. Keikkaa odotellaan.
Kyllä se Paranoid joskus vielä menee...
Speedball
10.11.2006 11:28:06

Vattu ei oo lippua :((( Vituttaa törkeesti
Metal up your ass!!!
Räkkipeli
10.11.2006 11:39:03
Vattu ei oo lippua :((( Vituttaa törkeesti

buhahaha! ei kyl mullakaan.........
mut saan paikan päältä 50 eurolla kenttäpaikan!
ville198
10.11.2006 15:54:12
Slayeriä kyllä meen kuunteleen sunnuntaina, mut on ihan kiva ku näkee ton bodominkin samalla.
StoRBa
10.11.2006 19:01:12

Tuon huomaa helpoiten kun vertaa Tokyo Warheartsia (1999) tähän uuteen. Sekä soittotaito että soundin laatu ovat kuin eri bändeillä, eli paljon paremmat TW:llä. Toki meininki on keikoilla tärkein, mutta kyllä hieman vanhaa fania häiritsee kun klassikot kuten Lake Bodom ja Downfall vedetään ihan miten sattuu.

Sama vähän täällä. Varsinkaan uutukaisen soolotaisto ei yllä mitenkään War of Razorsien tasolle. DVD on kyllä muuten visuaalisesti ja soundienkin puolesta erinomainen!
Jaqqi1991
10.11.2006 20:11:55
Helvetinmoinen saatanan kirous yllättivät hänet.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)