Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 551 52 53 54 55122 123 124 125 126
luopio
19.05.2006 13:33:45
Mieti itseäsi tuolta kannalta, minua ainakin vituttaisi kun tietää itse tehneesä harkitun ja "hyvän" päätöksen, mutta anonyymi nettivalittajayhteisö on aina marmattamassa, miten on tehty huono valinta ja myyty itsensä vaikkei tuo joukko itse tietäisi asiasta yhtään mitään.

Mua ei ainakaan, turha tommosesta on itteensä ottaa. Teet mitä teet, joku valittaa aina.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
pehko
19.05.2006 16:36:25
Mua ei ainakaan, turha tommosesta on itteensä ottaa. Teet mitä teet, joku valittaa aina

vois mullakin jossainvaiheessa palaa kiinni valitukseen.

JA jos tuosta RR:lle siirtymisestä vielä jauhetaan, että porukka arvostellu sitä, valittanu että ollaan lievän "rahastuksen" perässä. Kyllähän se snyt syytää noita spessuja sun muita pihalle, mutta eihän ne bändin ideoita ole. Eikös bändi menny RR:lle vaan siksi, että saa laajemman levikin. Tottahan se lisää rahan tuloa, mutta se myös mahdollistaa sen, että yhä suurempien ihmismäärien on mahdollista helpommin saada bändin musiikkia käsiinsä. Ja mikäs siinä, onhan se hienoa, jos Opethia diggaillaan, niin sitä on myös suhteellisen helposti saatavilla. Antaa mahdollisuuden nautti hyvästä musiikista! Tai jotain... =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
luopio
19.05.2006 18:28:46 (muokattu 20.05.2006 11:54:24)
vois mullakin jossainvaiheessa palaa kiinni valitukseen.

Se on kuitenki oma häpeä, täytyy antaa ihmisten raakkua jos tolle alalle on päätynyt.
pehko
19.05.2006 20:32:16
Se on kuitenki oma häpeä, antaa ihmisten täytyy antaa ihmisten raakkua jos tolle alalle on päätynyt.

niin mutta täytyykö sitä nyrpistää nokkaansa joka asiasta. vähän sama, kun tekisit ite töitä, ja joku valittais kokoajan selän takana...

osaat muodostaa lauseita hyviä lauseita
HEAVY...FUCKING...METAL!
Strutsi
20.05.2006 10:44:01

I'm going to get the papers get the papers. :)

Eipähän meillä kuitenkaan ole mitään tehtävissä Lopezin suhteen. Ei voi kuin toivoa parasta ja odottaa.
Ja kyllähän sitä voi vetää aina välillä herneet nenään, jos tekee noin saatanan nerokasta musiikkia.
Drown in the deep mire
With past desires
Beneath the mire
Drown desire now with you
luopio
20.05.2006 11:55:38
niin mutta täytyykö sitä nyrpistää nokkaansa joka asiasta. vähän sama, kun tekisit ite töitä, ja joku valittais kokoajan selän takana...

Niin, no ei se mua hirveesti häiritsis ellei se ois työkaveri, kiitän huomautuksesta rakas.
Makelele
31.05.2006 17:59:24
Löysinpä tällaisen Åkerfeldtin "sivuprojektin" nimeltä Sörskogen. Tämä siis on herran huvikseen tehty projekti, jossa myös soittaa Dan Swanö. Aika hienon kuuloista ainakin tämä "Mordet i Grottan".

http://hem.bredband.net/frisun/Sorskogen_-_Mordet_i_Grottan.mp3
Milkop
31.05.2006 18:16:54

Aika hienon kuuloista ainakin tämä "Mordet i Grottan".

Komean kuuloista touhua. Otapa plussa vaivanpalkaksi.
LexaR
31.05.2006 19:29:15 (muokattu 31.05.2006 19:45:09)
Aika hienon kuuloista ainakin tämä "Mordet i Grottan".

Toshan on sama kertsi ku To Rid The Diseasis! Kiva biisi, plussaa :) onks kukaan kenties kuullu sitä Steeliä?

E: Selailin tossa Wikipediaa ni pomppas tämmönen silmille:

In a recent interview, Åkerfeldt suggested that he may be appearing on the new solo album of Ihsahn from Emperor

Heittäis Devinin, Gildenlöwin ja Garmin kaa jotain projektii niin siinäpä sitten ois kaikki mun ihannoimat modernimman musan nerot :)
"We ask you this one pointed question; where does the beat start?!" - Devy
SuvantoJ-
31.05.2006 20:21:28
Toshan on sama kertsi ku To Rid The Diseasis! Kiva biisi, plussaa :) onks kukaan kenties kuullu sitä Steeliä?

Jep, sama kertsi on, Åkerfeldt tuon "varmistikin" siinä Damnation julkaisun jälkeen joskus. Sörskogenilta ei muuta materiaalia olekaan sitten julkaistu, liekö edes nauhoitettu.

Steel taasen on sitten sellaista oikein perinteistä 80-luvun poweria / heavyä, jonka kruunavat viimeistään Swanön loistavat vokaalit. Se yksi ainoa kolmibiisinen EP nauhoitettiin muistaakseni Opethin Morningrisen sessioiden yhteydessä jonain känni-ideana tai vastaavana :)
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
Milkop
31.05.2006 20:35:46

Heittäis Devinin, Gildenlöwin ja Garmin kaa jotain projektii niin siinäpä sitten ois kaikki mun ihannoimat modernimman musan nerot :)

Ja Patton vielä, niin siinä piisaisi. Ja Paco De Lucia heittäis parit soolot :D No, ei nyt sentään...
kyuss
31.05.2006 23:44:12
http://hem.bredband.net/frisun/Sorskogen_-_Mordet_i_Grottan.mp3

Kitarasoolohan oli varsinaista irrottelua. +
Rallakka
01.06.2006 12:40:33

Wikidipikidipedia tietää seuraavaa tuosta piisistä

http://en.wikipedia.org/wiki/S%C3%B6rskogen
"I'm only wearing black until they invent something darker"
KoRn88.
03.06.2006 13:30:30
Tänään ois herkkua luvassa. Opethin veto Rock Am Ringistä tulee livestreamina klo 19.00 suomen aikaa. Kohtalaisen hyvä kuva- ja äänenlaatukin on nuissa ollut, mitä nyt olen muutamia bändejä tuolta katsellut.

http://www.rockpalast.de/livestream/

metallia Kemistä: UNIC
Ali
03.06.2006 14:04:43

Onhan tuota Mordet i Grottan'ia tullut kuunneltua aika paljonkin, eihän tuo kovin uusi biisi ole. Hieno biisi kuitenkin, aika Led Zeppelin -vaikuttein omasta mielestä, varsinkin kitarasoolo.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Milkop
03.06.2006 14:13:13

Neuvokaas tyhmää että kuinka tuo sivu toimii. Mistä pitää painaa, että pääsee katselemaan showta?
slipkorn
03.06.2006 14:17:00 (muokattu 03.06.2006 14:17:28)
Neuvokaas tyhmää että kuinka tuo sivu toimii. Mistä pitää painaa, että pääsee katselemaan showta?

Hmm, tuo saattaa jotenkin liittyä asiaan:

Attention: Please RELOAD this page after 02.55 p.m. (MEST) on 3rd June 2006.

Elikä vissiin 15.55 Suomen aikaa?
gorgonoidi
03.06.2006 14:26:11

Hmm, tuo saattaa jotenkin liittyä asiaan:

Elikä vissiin 15.55 Suomen aikaa?

Siis mä en kyllä ny oikee kässänny? Eli mitä pitää tehä sitten kun se tulee??
esatus
03.06.2006 14:35:30
Eli se nettistreami tulee vasta päälle neljän aikoihi vissii
Turmis
03.06.2006 15:41:52

Tänään ois herkkua luvassa. Opethin veto Rock Am Ringistä tulee livestreamina klo 19.00 suomen aikaa. Kohtalaisen hyvä kuva- ja äänenlaatukin on nuissa ollut, mitä nyt olen muutamia bändejä tuolta katsellut.

Kiitoksia tiedosta, plussan arvoinen suoritus!
Aina voi ottaa vielä yhden määrämittaisen. V.U.K. #21
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)