Aihe: Iron Maiden, Vol II
1 2 3 4 551 52 53 54 55175 176 177 178 179
reaper666
22.07.2013 07:48:00
paska järjestely. kuselle joutu jonottaa tunnin. ei 10 bajamajaa oo tarpeeks ku noin pal väkee. polttaminen kielletty vaikka ulkoilma. myös sähkörööki.. itse keikka oli loistava!!
StJerky
22.07.2013 08:44:05
Flash: Jossakin luki, että tällä kertaa paikalla olisi ollut "vain" 28000 tuhatta ihmistä. Jos pitää paikkansa, niin en toisaalta ihmettele, kun täällä niin usein käyvät ja ne pari edellistä keikkaa stadikalla olivat niin paskoja. Seuraavalla kerralla tosiaan toivottavasti areenalla.

Toivottavasti seuraavaksi Blaze-years tour ja Suomessakin keikat klubeilla.
MegaMan
22.07.2013 10:52:55
StJerky: Toivottavasti seuraavaksi Blaze-years tour ja Suomessakin keikat klubeilla.

Joo Kulttuuritalolle vaan ja setti ois X-factor läpi ja Clansman, Futureal ja Como esta Amigos ja ehkä Angel and the Gambler eikä mitään väsyneitä ikihittejä. Meikä olis siellä.
Minä juon kossua!!!
Kukkis 77
22.07.2013 11:13:39

reaper666: paska järjestely. kuselle joutu jonottaa tunnin. ei 10 bajamajaa oo tarpeeks ku noin pal väkee. polttaminen kielletty vaikka ulkoilma. myös sähkörööki.. itse keikka oli loistava!!

Taannoin Stadikalla AC/DC:n keikalla oli puhelinkopin kokoinen anniskelualue ja 1 kaljahana. Ryysiksen takia poliisi kielsi kaljan myynnin kokonaan ennekö AC/DC edes aloitti, ja siitähän se mellakka meinasi syntyä.

Hienosti suunniteltu kyllä.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
reaper666
22.07.2013 11:15:53
Kukkis 77: Taannoin Stadikalla AC/DC:n keikalla oli puhelinkopin kokoinen anniskelualue ja 1 kaljahana. Ryysiksen takia poliisi kielsi kaljan myynnin kokonaan ennekö AC/DC edes aloitti, ja siitähän se mellakka meinasi syntyä.

Hienosti suunniteltu kyllä.

tää on tää kekkoslovakia..
sub zero
22.07.2013 12:30:09
MegaMan: Joo Kulttuuritalolle vaan ja setti ois X-factor läpi ja Clansman, Futureal ja Como esta Amigos ja ehkä Angel and the Gambler eikä mitään väsyneitä ikihittejä. Meikä olis siellä.

Ootsä ollu joskus kultsalla? Eikö siellä ole totaalisen hirveä akustiikka?
Tympee Huttunen
22.07.2013 12:39:47
Outoa ettei tuolla ole käytössä niitä "kusitorneja" - vai onkohan ne jonkun tasa-arvolain vastaisia? Kaikille olisi parempi, ettei miehet jonota 15min päästäkseen kusemaan ympäri bajamajaa.

Soundit oli todella kehnot keikan alussa ja hiljaiset. Nauratti, kun ihmisillä oli halpiskorvatulppia syvällä korvissa. Keikalla pystyi helposti puhumaan toiselle.

Hyvät biisit ja kova meno. Brucen ylärekisteri on vain todella kireä.
Rhapa
22.07.2013 18:41:07
Tuo kuseskelu oli kyllä niiiin huonosti järkätty taas kerran. Maidenia ennen siellä sisällä kustiin joka helvetin nurkkaan ja seinän viereen, kun vessoihin ei ollut mitään toivoakaan päästä. Ja kenen helvetin neropään idea oli laittaa vain muutama kuppainen bajamaja sinne kentälle? Ei jumalauta, saatana. Kusitorneja vain kehiin ja bajamajoja riittävästi.

Ghostille olisin toivonut myöhäisempää esitysaikaa -> enemmän jengiä. Joku vitun sabaton. Amorphiskin oli kieltämättä aika tuhnu.
yellow
22.07.2013 20:31:55
StJerky: Toivottavasti seuraavaksi Blaze-years tour ja Suomessakin keikat klubeilla.

Ei tule ikinä tapahtumaan.
Röntgen-Jeesus
22.07.2013 20:42:12

Rhapa: Amorphiskin oli kieltämättä aika tuhnu.

Ihmettelin että miksi soittavat vain huonoja biisejä vaikka kataloogissa on helvetisti upeaa materiaalia.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
StJerky
22.07.2013 22:41:11 (muokattu 22.07.2013 22:48:35)
yellow: Ei tule ikinä tapahtumaan.

Ei varmaan Bruce suostu. Harris kai itse tykkää X Factorista edelleen. Balzea en laulajaksi kaipaa. Ei se oikein toiminut livenä. Suosiohan kyllä tulee laskemaan klubitasolle. Siis jos eivät lopeta ennen sitä.
Tuomoo
22.07.2013 23:07:45
StJerky: Ei varmaan Bruce suostu. Harris kai itse tykkää X Factorista edelleen. Balzea en laulajaksi kaipaa. Ei se oikein toiminut livenä. Suosiohan kyllä tulee laskemaan klubitasolle. Siis jos eivät lopeta ennen sitä.

Harrishan on joskus todennut, että The X Factor on hänen lempialbuminsa, sillä levyn synkkä yleisilme peilaa synkkiä hetkiä hänen elämässään, ja levyn kirjoitus toimi terapiana kovina aikoina.

En kyllä toisaalta ihmettele, X Factor on täynnä todella loistavia biisejä, joita kumma kyllä ei tule kuunneltua kuin yhdessä tietyssä mielentilassa - ja tämä mielentila on yleensä aamuyön pimeinä tunteina.
Tiedän vain vähän liikaa asioita. Ei muuta. - Anonymous-jazz.
StJerky
23.07.2013 10:56:36
X Factorissa on niin paljon dynamiikkaa (hiljaisia hetkiä), että melkein vaatii aamuyön hiljaisuuden. Hieno levy.
Kousi
23.07.2013 19:06:10
AlexG:
Ghostin missasin, Sabaton oli ihan hyvä, Armophis suht vaisu. En tiedä millaiset saundit muualla Stadionilla oli, mutta missä itse seisoin (miksauskopin etu-vasemmalla) Amorphis kuulosti iha kauhealta. Bassorumpu oli miksattu niin kovalle (ja kuulosti muutenki tosi kumiselta) että tuplabasarin paukkuessa ei kuulunut mitään muuta, aivan kuin olisi ollu jollain dubstep keikal tms.
Iron Maidenillä sen siijaan oli yllättävän hyvät saundit siihen nähden että soittivat stadikalla (ei ne silti täydellisijä ollu, kuten mainittu Adrianin ja Daven soittoa ei hirveesti kuulunut).

Allekirjoitan kyllä tämän saundiasian täysin. Sijainti oli aika sama, enkä ole koskaan kuullut noin huonoa livemiksausta kuin esim. Sabatonin ja Amorphiksen soittaessa. Maiden kuulosti jo huomattavasti paremmalta.
yellow
23.07.2013 20:28:09
Tuomoo: Harrishan on joskus todennut, että The X Factor on hänen lempialbuminsa, sillä levyn synkkä yleisilme peilaa synkkiä hetkiä hänen elämässään, ja levyn kirjoitus toimi terapiana kovina aikoina.

En kyllä toisaalta ihmettele, X Factor on täynnä todella loistavia biisejä, joita kumma kyllä ei tule kuunneltua kuin yhdessä tietyssä mielentilassa - ja tämä mielentila on yleensä aamuyön pimeinä tunteina.

Näin se menee. Ilmestyessään fiilis oli "vittu mitä paskaa", mutta myöhemmin on tajunnut levyn arvon.

Huonosti meni Stevellä silloin, mutta onneksi edes jotain hyvää tuli tämän levyn muodossa.
Basil79
24.07.2013 09:16:53
X Factor on ollut ilmestymisestään asti minulle top3 levy. Kenties se on minulle ihan aidosti top1 levy. Se on kestänyt eniten kulutusta ja vaati alkuun aika paljon sisäistämistä. Ihan alkuun huomiota herkisteli uudella tyylillä soitetut mielettömän kauniit kitarariffit siellä synkistelyn seassa.
MegaMan
24.07.2013 10:45:03
Basil79: X Factor on ollut ilmestymisestään asti minulle top3 levy. Kenties se on minulle ihan aidosti top1 levy. Se on kestänyt eniten kulutusta ja vaati alkuun aika paljon sisäistämistä. Ihan alkuun huomiota herkisteli uudella tyylillä soitetut mielettömän kauniit kitarariffit siellä synkistelyn seassa.

Sama homma. Tykkään levystä tosi paljon, erityisesti sen synkästä fiiliksestä ja tummasta ja raskaasta soundista, mutta nykyään on alkanut laulut häiritsemään enemmän ja enemmän tolla levyllä. Ei Blazen soundissa ole mitään vikaa, se saundaa tosi hyvältä X-Factorilla kaiken kaikkiaan, mutta se kuinka paljon epävireistä laulua levylle on päästetty häiritsee koko ajan enemmän.

Lisäksi mahtipontiset stemmat kertseissä, joita Iron Maidenilla tunnetusti käytettiin paljon Dickinsonin aikana, loistaa täysin poissa olollaa X-Factorilla.
Minä juon kossua!!!
Rhapa
24.07.2013 17:44:13
faaalling daun faaaaaling daun

eissss...
yellow
24.07.2013 18:08:39
Rhapa: faaalling daun faaaaaling daun

eissss...

Erittäin informatiivinen viesti. Tässä kiteytyy varmaan kaikki oleellinen!
Rhapa
24.07.2013 18:11:46
yellow: Erittäin informatiivinen viesti. Tässä kiteytyy varmaan kaikki oleellinen!

Pitäiskö puhua peniksestä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)