Nieby 29.11.2006 19:30:25 | |
---|
Oho. Mustainen soolo kusi kyllä tosi pahasti. eikös ne nyt kuse suhteellisen useesti? Petruccillla on turhan hieno soundi tuohon. Sama kun yrittäisi lyödä lekalla silkkihansikkaat kädessä. |
hullu_ukko 29.11.2006 19:32:37 | |
---|
Dimebag Darrell... Williams??? Eikä tässä vielä kaikki, 1965-2005??? Asiantuntevaa settiä. Häh? Kuka ja missä? Todella asiantuntevaa ellen sanoisi. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Super-Jari 29.11.2006 19:42:35 | |
---|
Se eka vieraileva laulaja veti hyvin. Paremmin kuin LaBrie. Tosin se ei ole kaksinen meriitti vielä. |
saastara 29.11.2006 20:34:10 | |
---|
Eipä voi kyllä kuin sanoa, että tuo DT:n laulaja on ehkä kaikkien aikojen munattomin laulaja.. Tai noh, toki vaatii munaa vetää tuommoista mutta.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Dominaattori 29.11.2006 20:58:08 | |
---|
Se eka vieraileva laulaja veti hyvin. Paremmin kuin LaBrie. Tosin se ei ole kaksinen meriitti vielä. ketä noi vierailevat laulajat on? "sekatyömies Lennonilla, 68, on jatkuva erektio" |
-jonne- 29.11.2006 21:31:31 | |
---|
ketä noi vierailevat laulajat on? lueppa edellinen sivu.... |
Oceancalibra 29.11.2006 21:40:12 | |
---|
Iha hyvä coveri tuo Dream Theaterin, paitsi tuo Mustainen soolo oli kyllä aika tökkäävää ja välillä laulajan ääni. "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
zuppermuhle 30.11.2006 12:22:57 | |
---|
eikös ne nyt kuse suhteellisen useesti? No kyllä se on hyviäkin sooloja vetänyt. M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
Proge 30.11.2006 18:26:27 | |
---|
Iha hyvä coveri tuo Dream Theaterin, paitsi tuo Mustainen soolo oli kyllä aika tökkäävää ja välillä laulajan ääni. Mustaine vetää soolon samal taval ku minä kolmen kuukauden soittokokemuksen jälkeen haha.. Punainen tupa ja perunamaa. Kaikille warettajille toivon huonotuloista ja tylsää työuraa, jossa joku muu vie rahat. |
Petrukki 30.11.2006 20:25:58 | |
---|
Allen veti kyllä hyvin, LaBrien ääni taas ei sovi yhtään Pantera-covereihin. Jackson on paras puolivuotta (ehkä). |
Kasperi Tervonen 30.11.2006 23:48:50 | |
---|
Tuo Mustainen soolo kuulosti kyllä ihan kamalalta Petruccin jälkeen. :D Vaikka onhan se tosiaan hyviäkin sooloja vedellyt, hyvistä riffeistä puhumattakaan. :) "Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro |
Progressiveland 01.12.2006 14:14:25 | |
---|
tuosta videosta kyllä näkee kuinka ylivoimainen panteran meininki ja osaaminen oli.petrucci veti ihan hyvin mutta saundi oli tosin liian laimee kuten joku jo mainitsikin.muuten sitten olikin :P no katsokoon kukin ja vetäköön oman johtopäätöksen. kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Jööhannes 01.12.2006 15:08:24 | |
---|
tuosta videosta kyllä näkee kuinka ylivoimainen panteran meininki ja osaaminen oli.petrucci veti ihan hyvin mutta saundi oli tosin liian laimee kuten joku jo mainitsikin.muuten sitten olikin :P no katsokoon kukin ja vetäköön oman johtopäätöksen. Väitätkö ettei Portnoy tai Myung pärjää soitossa Vinnie Paulille tai Rexille? |
Lancelot 01.12.2006 15:12:38 | |
---|
Väitätkö ettei Portnoy tai Myung pärjää soitossa Vinnie Paulille tai Rexille? Soitossa yleisesti vai? Ei ainakaan tossa biisissä pärjää todellakaan, eikä varmaan muutenkaan;) |
Milkop 01.12.2006 15:24:08 | |
---|
Olipas karmea versio. Mustaine taisi tulla pakkasesta lavalle kun oli soolo noin kankea. Liian siistin kuuloinen versio minusta, siitä puuttui se Panteran räkäisyys ja räyhä. |
toxic 01.12.2006 16:05:15 | |
---|
Väitätkö ettei Portnoy tai Myung pärjää soitossa Vinnie Paulille tai Rexille? Osaavat varmasta soittaa pirun hyvin teknisesti ainakin, mutta kun panteraa pitää soittaa niin harva sen kuulostamaan hyvältä. Minun mielestäni siis :) |
Jööhannes 01.12.2006 16:47:47 | |
---|
Osaavat varmasta soittaa pirun hyvin teknisesti ainakin, mutta kun panteraa pitää soittaa niin harva sen kuulostamaan hyvältä. Minun mielestäni siis :) Teknisesti heillä on varmasti enemmän skilliä vetää. Mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä että kukaan muu ei saa samanlaista groovea yhteensoittoon kuin Vinnie, Dime ja Rex. |
samuxul 01.12.2006 17:08:25 | |
---|
Teknisesti heillä on varmasti enemmän skilliä vetää. Mutta olen kyllä itsekin sitä mieltä että kukaan muu ei saa samanlaista groovea yhteensoittoon kuin Vinnie, Dime ja Rex. Kukaan ei myöskään pysty korvaamaan Anselmoa. |
ANtTIKRISTUS 01.12.2006 17:25:54 | |
---|
Aika keskinkertainen cover. Mustainen soolo oli jotain käsittämättöän hirveää paskaa ja LaBrie ei kyllä vakuuttanut ollenkaan. Pelkästään Labrien lauluääni on aika sopimaton Panteran ralleihin, mutta eipä miehen omassakaan bändissä live laulannat ole monesti kohdillaan olleet. Allenin karheampi laulanta kuulosti taasen paremmalta, tykkään miehestä muutenkin huomattavasti enenmmän laulajana. Petrucci suoriutui aika hyvin. Mulla tuli sellainen kuva että mies ihan hyvillä fiiliksillä soitteli menemään ja se näkyi päällekkin päin. Myung ja Portnoy vetivät ihan perussettiä, ei mitään mullistavaa, mutta eipä juurikaan moitteita löytänyt. Rudessistakaan ei mulla sen enempää, jokainen voi itse miettiä miten kosketinsoittaja sopii tuohon biisin, ihan ok musta. Parasta mitä housut jalassa voi tehdä on kakkaaminen. |
Marshallga 01.12.2006 19:18:41 | |
---|
Väitätkö ettei Portnoy tai Myung pärjää soitossa Vinnie Paulille tai Rexille? Ei helvetissä! Ei ainakaan ollut samanlaista groovea mitä Panteran soitossa yleensä. Kyllä se Paranoid joskus vielä menee... |