Informaatiokameli 25.04.2009 13:09:56 (muokattu 25.04.2009 13:12:20) | |
---|
Tämmöinen musiikki ei iske sitten tippaakaan mutta jostain syystä tämä Deep Unknown toimii ihan vitun hyvin. Mahtavaa Nintendorokkia. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
jassi 25.04.2009 15:40:43 | |
---|
Natias=) Loistonimi! Oikein hevi. Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Kasperi Tervonen 25.04.2009 17:04:22 | |
---|
Mäkään en oo koskaan ollut mikään kova Stratovarius-fani, mutta tää deep unknown kyllä toimii ku junan vessa! Natiaksen tuoma new blood vaikuttais sopivan bändiin ku sammakko lampeen! :D Tolkil tulee tosiaan kakit housuun, ja luulis et jenssilläki on ihan nasta soolotella ambituksen kanssa kilpaa! Rokrok... pitää kyl tsekkaa toi Polaris jahka ilmestyypi. "tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski |
Karipiirto 25.04.2009 19:12:34 | |
---|
Minua kiinnostaa kovasti ainakin tuo Winter Skies kuulla kun Soundissakin oli sanottu että Matias vetää siinä kuulemma yhden elämänsä sooloista. Lisäksi olen muksusta asti tykännyt hyvistä balladeista kuten esim. Heepin Come Away Melinda, 'tallican Nothing ja Stratojen... no oikeastaan Stratojen kaikki. :) Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
Megalomania 26.04.2009 10:01:25 | |
---|
Hirveä fani en ole kyllä koskaan ollut, mutta hyvin jytisee tämä uusi biisi. Natias Kupiainen, lyhennettynä siis Natiainen, tuo hyvää uutta potkua bändiin. |
Heiskanen 26.04.2009 12:59:55 | |
---|
Ite olen kuunnellu nyt stratovariuksen ekaa levyä fright nightiä ja tykkään aika paljon. Tolkilla on sopivan paska lauluääni omaan mieleeni. Ja kappaleet ei ole niin pirteää poweria kun nämä nykyiset. Oikeata Ränttätänttää!
www.croowed.tk |
John Titor 26.04.2009 13:37:11 | |
---|
Karipiirto: Minua kiinnostaa kovasti ainakin tuo Winter Skies kuulla kun Soundissakin oli sanottu että Matias vetää siinä kuulemma yhden elämänsä sooloista. Hmm... olikohan se se biisi, jossa kitarasoolo kuulostaa ihan Nintendolta, siis vielä tavallistakin enemmän. Hmm... Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
Ambitus 27.04.2009 18:39:36 | |
---|
John Titor: Hmm... olikohan se se biisi, jossa kitarasoolo kuulostaa ihan Nintendolta, siis vielä tavallistakin enemmän. Hmm... Ei ku se on se, missä kitara kuulostaa enemmän Segalta! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
John Titor 27.04.2009 19:01:14 (muokattu 27.04.2009 19:05:11) | |
---|
Ambitus: Ei ku se on se, missä kitara kuulostaa enemmän Segalta! Ai niin se! "SEE-GAA". :D Eiku mä kuuntelin pätkän ja muistuihan se soolo mieleen sittennii. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
jigsore 06.05.2009 01:46:31 | |
---|
http://areena.yle.fi/toista?id=2177745Viime sunnuntain Musiikki-TV:ssä oli Stratovarius-haastista ja tuli samalla tsekattua musavideo. Ei ole oikein koskaan napannut koko bändi, mutta nyt lähti yllättävän kovaa settiä. Tuli hieman Symphony X mieleen, tosin vieläkin tökkii eniten Kotipellon laulanta. Se eeppinen teknoravemetalsinfonia dropped k-vireestä sitten seuraavaksi ;) |
aalataur 06.05.2009 15:21:56 (muokattu 06.05.2009 15:43:42) | |
---|
Tuli hieman Symphony X mieleen Sama ;D Mikä on erittäin hyvä juttu... Alun kitarat möyrii ja pinchit ulisee sopivan ilkeästi... |
Tuomas 06.05.2009 16:42:08 | |
---|
Ui saatana, pitääkö tässä nyt ostaa levy! Parasta Stratoa aikoihin. Itse asiassa hyvin erilaista kuin lempilevyni Visions. Mutta loistokasta. Hyvä hyvä. |
kupteri 07.05.2009 01:36:23 | |
---|
Olipa video. Sopivasti vanhaa mutta myös ihan uutta. Totaalisen yllättävä oli se instruväliosa joka kasvoi ihan uusiin sfääreihin ja lopussa tuli semmoinen "porrakohta". Mutta paljon on vanhassakin Stratossa ollu tuo Jenssin tyyli kun se tuo samaa fiilaria historiasta. Ja tietty Jörg kannuttelee omalla jämyllä tavalla. Tietty nuoret kaverit tuo ihan uutta verta, mikä on ihan hyväkin. Kyllä tuo levy tarvii investoida :-) |
goashem 07.05.2009 13:17:41 | |
---|
Onhan tuossa uudessa video/sinkkubiisissä ainakin normaalia enemmän Dream Theateria, Symphony X:ää ja jopa Sonata Arcticaa. Tosin viimeisen bändin kohdalla vaikutteet eivät ole niin yksiselitteisiä, kun Strato on kuitenkin ollut yksi suurimmista Sonatan vaikutteista.. Hyvä vaan että bändi on ainakin tämän biisin päässyt eroon tolkkimaisista Hunting High and Low- ja Eagleheart-renkutuksista, jotka olivat kyllä tarttuvia, mutta silti jotenkin ärsyttäviä.. Pieni progeilu tuo bändille mukavaa lisämaustetta. "And music... Well, it's just entertainment, folks!" - Devin Townsend. |
W-Man 10.05.2009 11:37:45 (muokattu 10.05.2009 11:38:13) | |
---|
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
dyydfromhell 11.05.2009 23:04:34 | |
---|
|
kupteri 11.05.2009 23:40:59 | |
---|
dyydfromhell: Mikä ton Tolkin ongelma on... Maanis-depressiivisyys ja lääkkeet ottamatta (ko. tautihan pysyisi lääkkeillä kunnossa ja mielialan liikkeet ois balttiarallaa "normaalilla" tasolla). Maanisessa vaiheessa mennään ja lujaaaaaa (ja se kai se kiehtookin, eihän masiksessa kukaan haluaisi ollakaan). No, useampikin taiteilija historiassa on samaa tautia sairastanut, että ei tää nyt ihan ennenkuulumatonta ole. |
dyydfromhell 12.05.2009 15:16:07 | |
---|
Maanis-depressiivisyys ja lääkkeet ottamatta (ko. tautihan pysyisi lääkkeillä kunnossa ja mielialan liikkeet ois balttiarallaa "normaalilla" tasolla). Maanisessa vaiheessa mennään ja lujaaaaaa (ja se kai se kiehtookin, eihän masiksessa kukaan haluaisi ollakaan). No, useampikin taiteilija historiassa on samaa tautia sairastanut, että ei tää nyt ihan ennenkuulumatonta ole. Joo hyvänä esimerkkinä mistör Townsend. Ja Tolkin suurin ongelma ei oo välttämättä toi mielialahäiriö :D |
Peoplez 12.05.2009 23:34:00 | |
---|
Radio Rockilla ilmeisesti nyt 00:00 soitossa tuo Polaris-lätty :) |
Skebaristi 13.05.2009 00:04:21 | |
---|
Peoplez: Radio Rockilla ilmeisesti nyt 00:00 soitossa tuo Polaris-lätty :) Siellähän tuo jytisee :) |