Aihe: Finnish Metal Expo
1 2 3 4 5 6
Force
31.01.2005 14:05:09

expo oli mulle melekonen pettymys.

Semmoset markkinat ja sitä örtsäheviä kokoajan. vitutti ku machine men oli ekana enkä siihen kerinny..ja tarot sitten viimesenä. alko jossain vaiheessa sen verran ottamaan päähän että lähin kiitämään sieltä. eli en sitten tarottiakaan nähny. no oma oli valintani. kyllä sieltä olis pitäny päästä poistumaan välillä. kallista kaljaa tuli kiskottua vaan kokoajan örinän ja karjunnan tahtiin. ei mun juttu. ois saanu välilläkin olla jotain melodisempaa kuunneltavaa ni ois ehkä jaksanu oottaa sen tarotin.
www.forcesite.net
Leper Messiah
31.01.2005 14:10:53
kyllä nyt vituttaa oikein kunnolla kun en päässyt paikan päälle. pitikin sattua juuri tähän lauantaille peli, ei mitenkään olisi helsinkiin ehtinyt. perse.
No matter how beautiful girl is, she still shits
Emplate
31.01.2005 14:18:37

Uskomatonta että olen missannut noin monta mahtavaa bändiä.. FME:ssä olin perjantaina ja ostoslistalle menivät heti Godsplague, Pain Confessor ja Mnemic. Kill The Romancea ei uskoisi demobändiksi!

Godsplague ja varsinkin Mnemic yllättivät minutkin iloisesti. Eli kyllä sieltä löysi hienoja uusia tuttavuuksia. Pain Confessorin nyt tiesin jo aiemmin kovaksi. Perkele, kun olisi sittenkin vaan pitänyt änkeä sinne lauantainakin, ties mitä sieltä olisi löytynyt lisää.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
Ben_D
31.01.2005 14:28:26

Eipä oikeestaan harmita, vaikka en tonne jaksanut raahautua. Muutamasta bändistä 20 euroo + kokopäivä kallista kaljaa on aika paljon.
BenGlenton
31.01.2005 14:40:17
Eipä oikeestaan harmita, vaikka en tonne jaksanut raahautua. Muutamasta bändistä 20 euroo + kokopäivä kallista kaljaa on aika paljon.

Tämän takia en itsekään vaivautunut paikalle. Kitaraklinikat ja Hahdon klinikka olisivat kyllä kiinnostaneet. Ensi kerralla sitten.
Kassu
31.01.2005 15:25:50

Aika turha juttu. Vituttaa että en nähny teräsbetonia. Oikeastaan olis varmaan perjantai kannattanut enemmän, olis nähnyt Godsplaguen.
_m_
01.02.2005 16:59:38 (muokattu 01.02.2005 17:00:11)

Molempina päivinä tuli oltua, ja sen lisäksi että oli hauskaa, siellä oli myös mielenkiintoista, eh. Hyvä tapahtuma oli, vaikka missasin kaikki klinikat ja 3/4 bändeistä, eheh.
Real metal for true bastards
Julmettu
01.02.2005 17:19:22
Ihan jees bileethän nuo, vaikka visiitti olikin varsin pikainen.
Shagrion
01.02.2005 19:19:05

no minusta ne oli ainakin tosi onnistuneet pirskeet vaikka en katsonutko Agonizerin ja Finntrollin kokonaan + tietenki Latvalan klinikan! on kyllä varmaa että ens vuonna tulee lähdettyä uudestaan.
Christians to ashes, angels to dust
jcps
09.02.2005 23:20:46

Kuka on euge?

Niin se Euge on sellanen setä kun soittaa kitaraa helsinkiläisessä bändissä nimeltään Godsplague (http://www.godsplague.com/).

euge on soittanut myös drivessä ja leningrad cowboysissa, helvetin mukava jannu ja perkeleen kova kitaristi
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)