Ziggy Bubba 10.09.2004 21:13:23 | |
---|
Kerry Kingistä sen verran, että kaverilla ei ole kaikki ihan hyvin. Koska tahansa mikä tahansa metallibändi julkaisee jotain mikä saavuttaa suuren yleisön huomion (tai muuten vaan arvostuksen), Kerryllä on dissaavat kommenttinsa (olen ehkä lukenut liikaa brittilehtiä: Terrorizer, Metal Hammer..:)). Äijä tuppaa vielä tunkemaan mielipiteensä aivan joka väliin, vaikka välillä tuntuu että sitä ei kukaan edes kysynytkään. Suurin ongelma on, että hän taida pitää juuri mistään muusta kuin Slayeristä... Reign In Blood (Rrrocckk!) täyttää lähivuosina 20. Vois äijä keksiä itekkin jotain uutta! |
Ben_D 10.09.2004 21:47:22 (muokattu 10.09.2004 21:47:36) | |
---|
Kerry Kingistä sen verran, että kaverilla ei ole kaikki ihan hyvin. Koska tahansa mikä tahansa metallibändi julkaisee jotain mikä saavuttaa suuren yleisön huomion (tai muuten vaan arvostuksen), Kerryllä on dissaavat kommenttinsa (olen ehkä lukenut liikaa brittilehtiä: Terrorizer, Metal Hammer..:)). Äijä tuppaa vielä tunkemaan mielipiteensä aivan joka väliin, vaikka välillä tuntuu että sitä ei kukaan edes kysynytkään. Suurin ongelma on, että hän taida pitää juuri mistään muusta kuin Slayeristä... Reign In Blood (Rrrocckk!) täyttää lähivuosina 20. Vois äijä keksiä itekkin jotain uutta! Toisilla meistä on varaa puhua mitä huvittaa. Yksi heistä on Kerry King. Sillä on todellakin varaa. It's good to be a King. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Ziggy Bubba 10.09.2004 23:19:26 | |
---|
Toisilla meistä on varaa puhua mitä huvittaa. Yksi heistä on Kerry King. Sillä on todellakin varaa. It's good to be a King. Tuo mun loppulause viittasi vähän siihen että sillä ei mun mielestä edes ole. Vaikkakin bändillä on loistava historia (kts. 80-luku: Karilla oli vielä pitkä tukka :)), se ei anna myöskään (vaikkapa) Nikki Sixxille(?) oikeutta haukkua ihan kaikkea uutta settiä mitä tämä 00-luku tarjoaa.. Kai? Sulkeet on mun juttu muuten :D |
FatSam 11.09.2004 01:52:43 | |
---|
Kyllä tulee vähän aiheen vierestä ny, mutta onko juku muu huomannu että Tom Araya=John Travolta. Samaa näköä paljon, ja puheäänet on melkein yks yhteen. Paitti Tompalla taitaa olla karismaa vähän enemmän. FatSam - the most man of them all. |
Ben_D 11.09.2004 02:09:29 | |
---|
Kyllä tulee vähän aiheen vierestä ny, mutta onko juku muu huomannu että Tom Araya=John Travolta. Samaa näköä paljon, ja puheäänet on melkein yks yhteen. Paitti Tompalla taitaa olla karismaa vähän enemmän. No enpä kyllä ole laittanut merkille. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
dictatorsh*t 11.09.2004 09:29:36 | |
---|
Kyllä tulee vähän aiheen vierestä ny, mutta onko juku muu huomannu että Tom Araya=John Travolta. Samaa näköä paljon, ja puheäänet on melkein yks yhteen. Paitti Tompalla taitaa olla karismaa vähän enemmän. Juu olen huomannut. Ensimmäsitä kertaa kun näin Bloodline -biisin musiikivideota, katsoin että John Travolta laulaa siinä. :D Laitetaan Travoltalle heviletti niin olisi melkein samannäköinen. Sama juttu kun Dave Mustaine ja Mika Häkkinen. Tai ainakin melkein. No jotain samaa kuitenkin... Myrikles! |
finntrolli 11.09.2004 15:24:24 | |
---|
En halua alkaa nussimaan pilkkua, mutta jos sanot sanat agressiivinen, death angel ja slayer samassa lauseessa niin mikä ei kuulu joukkoon? Nojoo... Lopetanpas tämänki jauhamsien, ei tottapuhuen kiinnosta paskan vertaa. Luuletsä mua ihan tyhmänä??? |
Futurebre 11.09.2004 15:35:15 | |
---|
Hanneman saisi joskus myös avata sen suunsa :) Onhan se kumminki kirjottanu parhaat biisit. Practice What You Preach. |
Futurebre 11.09.2004 15:37:02 | |
---|
Ja kyllähän King tuntuu kovasti liekittävän näitä "uuden aallon" amerikkalaisia metalcore-bändejä(Killswitch Engage, Chimaira jne) Että ei se nyt kaikkia sentään dissaa :) Practice What You Preach. |
Henko 11.09.2004 20:05:59 | |
---|
Jokos kotimaista Profane Omenia ootte kuullu? If it's too loud, you're too old. |
Ben_D 11.09.2004 20:08:22 | |
---|
Jokos kotimaista Profane Omenia ootte kuullu? En ole kuullut. Mistäs löytyy näytteitä? Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Futurebre 11.09.2004 20:25:20 | |
---|
Jokos kotimaista Profane Omenia ootte kuullu? Olen kuullut, mutta mites se liittyy rässiin :) ? Vai mainitsitko muuten vain :o Practice What You Preach. |
Ben_D 11.09.2004 20:28:28 | |
---|
Olen kuullut, mutta mites se liittyy rässiin :) ? Vai mainitsitko muuten vain :o Jaahas. Eli ei liity rässiin ja varsinkaan sen 80-lukulaiseen alkumuotoon millään tavalla? Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Futurebre 11.09.2004 20:48:31 | |
---|
Jaahas. Eli ei liity rässiin ja varsinkaan sen 80-lukulaiseen alkumuotoon millään tavalla? Eip :) Semmosta Pantera-meininkiä tais olla. INTO THE PIT! |
Henko 12.09.2004 13:54:52 | |
---|
Eip :) Semmosta Pantera-meininkiä tais olla.No livenä näin. Ei nyt ehkä autenttista rässiä mutta sinne päin. Mutta on ne Panteratkin kuunnellu kun coverinakin soittivat. www.profaneomen.net Muistaakseni tuolla jottain piisejäkin ol. If it's too loud, you're too old. |
meanbone 12.09.2004 17:50:29 | |
---|
Kerry Kingistä sen verran, että kaverilla ei ole kaikki ihan hyvin. Koska tahansa mikä tahansa metallibändi julkaisee jotain mikä saavuttaa suuren yleisön huomion (tai muuten vaan arvostuksen), Kerryllä on dissaavat kommenttinsa (olen ehkä lukenut liikaa brittilehtiä: Terrorizer, Metal Hammer..:)). Äijä tuppaa vielä tunkemaan mielipiteensä aivan joka väliin, vaikka välillä tuntuu että sitä ei kukaan edes kysynytkään. Suurin ongelma on, että hän taida pitää juuri mistään muusta kuin Slayeristä... Reign In Blood (Rrrocckk!) täyttää lähivuosina 20. Vois äijä keksiä itekkin jotain uutta! Mutta eikös Kerry ole tunnustautunut hyvinkin suureksi Slipknot-faniksi, ja sehän on aika suuren suosion saavuttanut bändi. Joten ei se King ihan kaikkea dissaa. Mutta tosiaan sillä kaverilla on jo sen verran vaikutusvaltaa metallipiireissä, että on varaa sanoa jo mielipiteensä. |
Ben_D 12.09.2004 18:20:17 | |
---|
Mutta eikös Kerry ole tunnustautunut hyvinkin suureksi Slipknot-faniksi, ja sehän on aika suuren suosion saavuttanut bändi. Joten ei se King ihan kaikkea dissaa. Mutta tosiaan sillä kaverilla on jo sen verran vaikutusvaltaa metallipiireissä, että on varaa sanoa jo mielipiteensä. Juu niinhän se diggailee Slipknotista. Niin diggaan minäkin kahdesta ensimmäisestä levystä. Ja niiden ensimmäinen Suomen keikka oli ihan järkyttävän kova. Samoin kun Disasterpieces DVD. Tää uusin rypistys meni vähän yli. Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä. |
tunkki 13.09.2004 02:10:38 | |
---|
Oletkos tuota Demonoidia kuullut? Vauhti on kova, vanhan koulukunnan otteet ja örtsivokaalit. Me likey! Tuhannen megawatin totuus! |
Ben_D 13.09.2004 08:05:02 | |
---|
Oletkos tuota Demonoidia kuullut? Vauhti on kova, vanhan koulukunnan otteet ja örtsivokaalit. Me likey! En mä välitä muutamaa poikkeusta (Haunted, Dew Scented) lukuunottamatta niin hirveesti noista örinävokaaleista. Death Metal on sitten erikseen. Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä. |
Ziggy Bubba 13.09.2004 11:09:43 | |
---|
Mutta eikös Kerry ole tunnustautunut hyvinkin suureksi Slipknot-faniksi, ja sehän on aika suuren suosion saavuttanut bändi. Joten ei se King ihan kaikkea dissaa. Mutta tosiaan sillä kaverilla on jo sen verran vaikutusvaltaa metallipiireissä, että on varaa sanoa jo mielipiteensä. OK, korjataan hiukan.. Kerry King enemmänkin kommentoi kaikkea uutta musiikkia vaikkei se aina olisi ihan välttämätöntä. Mitäs siinä, hauska aina odotella että "mitäköhän se tästäkin sanoo"... Kerry tykkää muuten myös ruottalaisesta Burstista. Kai sekin sitten hyvän päälle ymmärtää :D www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |