Thet 07.09.2008 13:53:51 | |
---|
Taitaapi olla Folsom Prison Blues kyseessä. Täytyy kuunnella. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Nick Lazy 07.09.2008 23:38:49 | |
---|
Tuntuu, että kaikki muut tykkää tästä bändistä paitsi minä. Et ole ainoa... Jotenkin tuo Radio Girl hoilotus laulu vaan ei toimi metallimusiikissa. Ajattelin että ei nyt yhden huonon biisin perusteella voi koko hommaa tuomita, sitten kuulin sen dead mans... ehkä sitten kahden biisin perusteella voi. Keskinkertainen metalli yhdistettynä surkeaan "rocka billyyn" ei vain minulle toimi. Ei toimi. Tsori jos olette eri mieltä. |
ten 08.09.2008 00:30:28 | |
---|
Tsori jos olette eri mieltä. En oo! Et saa anteeks! Perustelen joskus ku en oo kännisä! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
reaper666 08.09.2008 11:04:49 | |
---|
Juu Volbeat kolisee. Mutta kysymys: Onko D.A.D. ja Mercyful Fate (Kinkun lasken jo jenkkimusaksi) jo lopettaneet toimintansa? Michael Poulsen sanoi, että he ovat Tanskan kovin akti tällä hetkellä. Ja hänen vanha bändinsä Dominus oli silloin. Niin paljon kun bändistä tykkäänkin niin joudun olemaan erimieltä. |
JoeHans 08.09.2008 11:14:17 | |
---|
Tuntuu, että kaikki muut tykkää tästä bändistä paitsi minä. Et ole ainut. :) Varsinkin se Radio Girl biisi pistää hermoon ja pahasti. Ärsyttää todellakin kun kaikki puhuu, että miten hieno bändi tämä on. Ei mulla muuta. Trying is the first step towards failure. |
Lesko 08.09.2008 12:49:59 | |
---|
Jos uudesta levystä aikaisempaan haluaisi jotain johtopäätöksiä vetää niin lähinnä nuo uuden levyn biisit ovat biisiä Sad Mans Tongue. Harmi jos tämä pitää paikkansa, kun kyseinen SMT oli kuitenkin melkein Rebelin heikoin biisi.. pitää tuo kuitenkin ostaa, ei se huono voi olla, mutta toivottavasti ei yhtä "kliininen" kuin tuo Rebel.. eka levy taasen on aivan jäätävän kova, joten ihan mielenkiinnolla odottelen tuon saamista... :) |
reaper666 08.09.2008 13:57:58 | |
---|
Paitsi uusimmal on mukana eka oikee heevvimeteli biisikin.. Siinä on myös Line missä laulaja kertoo kuuntelevansa ride the lightiningia. |
Thet 08.09.2008 15:07:12 | |
---|
Et ole ainoa... Jotenkin tuo Radio Girl hoilotus laulu vaan ei toimi metallimusiikissa. Ajattelin että ei nyt yhden huonon biisin perusteella voi koko hommaa tuomita, sitten kuulin sen dead mans... ehkä sitten kahden biisin perusteella voi. Keskinkertainen metalli yhdistettynä surkeaan "rocka billyyn" ei vain minulle toimi. Ei toimi. Tsori jos olette eri mieltä. Paskimmat kappaleet oot menny sitten kuuntelemaan. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Nick Lazy 08.09.2008 15:55:31 | |
---|
Paskimmat kappaleet oot menny sitten kuuntelemaan. Ne on ne jotka radiossa soi... Toki en epäile että "ei kahta ilman kolmatta" ilmiö toimisi tässäkin tapauksessa. |
Thet 08.09.2008 16:29:56 | |
---|
Ne on ne jotka radiossa soi... Toki en epäile että "ei kahta ilman kolmatta" ilmiö toimisi tässäkin tapauksessa. Kannattaa kuunnella joku kolmesta levystä läpi ja sen jälkeen vahvistaa mieleipidettä, on meinaan paljon parempia biisejäkin bändiltä. "Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
Superkingi 08.09.2008 17:16:38 | |
---|
Ärsyttää todellakin kun kaikki puhuu, että miten hieno bändi tämä on. Ei mulla muuta. Kyllä tämä on hirveetä kun joku nauttii musiikista. Counting all the assholes in the room! |
Thet 08.09.2008 18:58:26 | |
---|
Counting all the assholes in the room! Tota tulee töissä revettyä ku pamahtaa kuulokkeista.
"Taakse kammattu, charmikkaasti harmaantunut tukka, leukaparta sekä tatuoidut vahvat käsivarret saavat kyllä hetero miehenkin jalat tutisemaan." - Heikkijärvinen |
MV 09.09.2008 05:36:48 | |
---|
Olen tavallaan vähän tykästynyt bändiin. Tuo rockilla jatkuvasti soiva Radio girl on ollut vitukkeena jo pitkään, Sad man's tonguesta taas innoistuin samantien. Nyt olen kuunnellut tubessa vähän muitakin mutta en tiedä onko muu materiaali ostamisen arvoista. Maistellaan lisää. Kuinka suuri bändi on muuten kyseessä? Are you madferit? |
JoeHans 09.09.2008 08:40:53 | |
---|
Kyllä tämä on hirveetä kun joku nauttii musiikista. Counting all the assholes in the room! Nauttikaa toki rauhassa. *provo* Mun mielestä se vaan on hirveää paskaa, jota porukka jaksaa vielä ylistää. :) *provo* Trying is the first step towards failure. |
mega 10.09.2008 21:44:07 | |
---|
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
konnamatti 11.09.2008 19:14:33 | |
---|
Nonii, listaykkösenä tämän viikkoa. Hienoa. Luulin että tää menee täysin ohi Suomen valtavilta ostajamassoilta. Agents ja Laura pitäs olla kaiken järjen mukaan käressä. Nauttikaa toki rauhassa. *provo* Mun mielestä se vaan on hirveää paskaa, jota porukka jaksaa vielä ylistää. :) *provo* Joo. Laitetaan kaikki inhokkibändien ketjuihin "hirveetä paskaa"-kommentit! JOOOO! Niitä varmasti kiinnostaa jos en tykkää! Internet vittujee! "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
Megalomania 18.09.2008 16:09:33 | |
---|
Sain ensikosketukseni bändiin helmikuussa, kun se lämppäsi Megadethia. Tykästyin bändiin heti, koska siinä oli niin paljon jo ennalta tuttua. Nämä asiat kiinnitivät huomioni bändiin heidän soittaessaan: Danzigmainen lauluääni ja Johnny Cash -vaikutteet. Bändiä on tullut kuunneltua ahkerasti viimeiset puoli vuotta bändin MySpace -sivulta. |
Lego 18.09.2008 16:14:39 | |
---|
Niinjoo, http://rytmikorjaamo.fi/klubiohjelma.html , sieltäpä lopusta löytyy tietoa. Itellä jo lippu hankittuna ja odotus on kova, lämppäri ei tosin voisi vähempää kiinnostaa mutta onpahan aikaa juoda itsensä juhlakuntoon ennen Volbeatia! |
rockhead 25.09.2008 10:55:39 | |
---|
Volbeat livenä jo joulukuussa! Eestin perinteisellä Green Christmas festarilla 12-13.12.2008 Esiintymässä kahden illan aikana noin 15 bändiä mm. VOLBEAT (Den),DARK TRANQUILLITY (Swe), ENSLAVED (Nor), KRAKOW (Nor), STONEGARD (Nor), MAROON (Ger), CALLISTO (Fin), METSATÖLL (Est), TANEL PADAR & THE SUN (Est) and MELMAC (Est) ja lisää tulossa... Elmu ry järjestää festarimatkan kahden yön hotellimajoituksella! Lisätidot matkasta täältä: http://www.elmu.fi/cms/?q=node/252 |
pelsu 25.09.2008 11:23:15 | |
---|
Erittäi mielenkiintone bändi minusta. Ei ole loppupeleissä paljoa tullut kuunneltua vaikkakin syytä ehkä saattaisi olla. Livenä erittäi vauhikasta menoa, tai ainakin jurassicissa jätkät veti tosi hyvin, tosin bändin keulahahmo vois noita välispiikkejä muuttaa kun kuulema samat jutut kiertää jokasella keikalla. Raskaamman musiikin ystäville voisin suositella vokalistin aikasempaa projektia nimeltään Dominus. miau |