atimoc 18.06.2007 17:05:00 | |
---|
Olen vähän myöhäisherännäinen, mutta tämähän on loistokamaa. Communion-biisistä tuli hyviä Necrophagist, Symphony X ja Dark Tranquillity -viboja pitkin matkaa. Jos Romeo ikinä häipyy SX:stä, paikka on Ambitukselle varattu, aivan järjettömän taitavaa ja tyylikästä soittoa. "These songs are long and there are fast parts, so that automatically means that they're good" -Matt Smith |
gorgonoidi 18.06.2007 17:30:50 | |
---|
Mulle tulee kokonaisuudesta hyvin vahvasti mieleen Edge of Sanityn Crimson II -levy, vaikka tässä on jotain hauskaakin mukana. Jotenkin tulee mieleen. |
John Titor 18.06.2007 20:29:38 (muokattu 18.06.2007 20:30:52) | |
---|
Pitäiskö? ;) Osaan ne kohta ulkoa, kirjatentti lokakuun 7. Kirjatentti mistä? Mulle tulee kokonaisuudesta hyvin vahvasti mieleen Edge of Sanityn Crimson II -levy, vaikka tässä on jotain hauskaakin mukana. Jotenkin tulee mieleen. Täytyy varmaan etsiä levy ja tarkistaa asia! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
gorgonoidi 18.06.2007 21:23:37 | |
---|
Täytyy varmaan etsiä levy ja tarkistaa asia! No voi mennä aika pieleen jos oletat sen olevan samanlaista. Tunnelma tai joku tässä kuitenkin tuo mieleen tuon levyn. |
Ambitus 19.06.2007 19:43:13 | |
---|
Olen vähän myöhäisherännäinen, mutta tämähän on loistokamaa. Communion-biisistä tuli hyviä Necrophagist, Symphony X ja Dark Tranquillity -viboja pitkin matkaa. Jos Romeo ikinä häipyy SX:stä, paikka on Ambitukselle varattu, aivan järjettömän taitavaa ja tyylikästä soittoa. Jos Romeo häipyy SX:stä, niin SX:ää ei enää olis! Joutuisimme Russellin kanssa perustamaan Ambitus X-nimisen yhtyeen, mikä soittaisi jazzstankkuja dropped Bb vireessä;D noh...ei nyt sentään. Kiva että musa maistuu! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Kulkunen 19.06.2007 20:11:21 | |
---|
Yksi sana: Ei helevetti. Ja tämä siis positiivisessa mielessä. On melko todella aika jumalattoman kieroa tavaraa, mutta niin ne vaan palaset loksahtaa kohdalleen, kun osaa. Ensimmäisellä kuuntelulla keskittyi lähinnä naureskelemaan ihmetyksestä. Nyt kun on kaikki biisit muutamia kertoja kuunnellut läpi alkaa se punainen lankakin löytyä. Vaikka se sitten olisi katkaistu ja sidottu erivärisiin lankoihin paikoitellen. Kirkuva laulu ei joissakin kohdissa oikein istu, mutta muuten ei oikeastaan mitään valittamista. Kitarasooloista en yleensä välitä (ts. ne menee biiseissä täysin ohi ja keskityn enemmän taustoihin/kokonaisuuteen), mutta näissä on a) taitoa b) ideaa. Munsta. Hattua nostaisin jos käyttäisin. The downward spiral never ends. |
John Titor 20.06.2007 02:20:12 | |
---|
Yksi sana: Ei helevetti. No mutta tossahan on kaks:D Ja tämä siis positiivisessa mielessä. On melko todella aika jumalattoman kieroa tavaraa, mutta niin ne vaan palaset loksahtaa kohdalleen, kun osaa. Ensimmäisellä kuuntelulla keskittyi lähinnä naureskelemaan ihmetyksestä. Nyt kun on kaikki biisit muutamia kertoja kuunnellut läpi alkaa se punainen lankakin löytyä. Vaikka se sitten olisi katkaistu ja sidottu erivärisiin lankoihin paikoitellen. Kirkuva laulu ei joissakin kohdissa oikein istu, mutta muuten ei oikeastaan mitään valittamista. Kitarasooloista en yleensä välitä (ts. ne menee biiseissä täysin ohi ja keskityn enemmän taustoihin/kokonaisuuteen), mutta näissä on a) taitoa b) ideaa. Munsta. Hattua nostaisin jos käyttäisin. Kiitoksia kovasti. Parhaamme yritetään. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
kid ego 20.06.2007 09:01:59 | |
---|
Aion soittaa tätä juhannuksena landella täysillä. Pikkuserkut varmasti arvostavat tätä, myyvät Beatlesinsa ja Ultra Bransa heti pois ja lataavat Fist In Fetusta levyasemat täyteen. - You never told us your name. - John. |
Brother Tohveli 01.07.2007 20:01:51 | |
---|
Matias ownasi Tuskan lähetyksessä! |
this1sux 01.07.2007 20:05:50 | |
---|
Matias ownasi Tuskan lähetyksessä! Vielä kun sais http://areena.yle.fi/ tuon lähetyksen kuvan ja äänen synkkaan niin vois digiboksittomatkin kattoa :( Vaikka ymmärtäähän sen ettei ambituksen soiton perässä meinaa kuva pysyä.. lalalaa |
Randomizer 01.07.2007 21:22:38 | |
---|
Siis ei jumalauta HEI! Ihan mahtikamaa. Ajattelin nimen perusteella että jotain tusinagrindiä, mutta mitä vielä! Ihan helvetin nerokasta settiä! Mistä näitten levyjä saa? :D Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Henkkiz 02.07.2007 19:11:05 (muokattu 02.07.2007 19:12:26) | |
---|
Siis ei jumalauta HEI! Ihan mahtikamaa. Ajattelin nimen perusteella että jotain tusinagrindiä, mutta mitä vielä! Ihan helvetin nerokasta settiä! Mistä näitten levyjä saa? :D Mitä helvettiä Ambitus? Vedit Yle Musiikki-Tv:ssä Emancipationin soolon tasan yhtä hyvin kuin levyllä. En ikinä olis uskonut.. huhhu. |
Ambitus 02.07.2007 19:42:54 | |
---|
Sitä kutsutaan treenaamiseksi. Sitäpaitti niin se soolo menee;) Ei sitä voi soittaa millään muulla tavalla! Voin kyl sanoo et oli kyl aika stressikeikka....Treenasin viikon putkeen pahimmillaan 10 tuntii päiväs. Nyt nakit on ihan paskana ja takuuvarma jännetupin tulehdus eikä huvittais nähdä kitaraa olleskaan. Pitää nyt rauhottua yhden vuoden ajan et ens vuona vois mennä uudestaan:D Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Zaphod 03.07.2007 09:53:04 | |
---|
Sitä kutsutaan treenaamiseksi. Sitäpaitti niin se soolo menee;) Ei sitä voi soittaa millään muulla tavalla! Voin kyl sanoo et oli kyl aika stressikeikka....Treenasin viikon putkeen pahimmillaan 10 tuntii päiväs. Nyt nakit on ihan paskana ja takuuvarma jännetupin tulehdus eikä huvittais nähdä kitaraa olleskaan. Pitää nyt rauhottua yhden vuoden ajan et ens vuona vois mennä uudestaan:D Täytyy sanoa, että sinun osuutesi pelasti muutoin kökön(lue huonosti toteutetun/suunnitellun) ohjelman. Helvetin kovaa soittoa, ei voi muuta sanoa! Harjoitus on siis tehnyt tehtävänsä. |
kid ego 03.07.2007 09:55:27 (muokattu 03.07.2007 09:56:12) | |
---|
Missä kohdassa sitä pätkää tuo tilutus on? Mulla pätkäisi lähetys Ylen sivuilta enkä jaksanut katsoa uudestaan. Täytyy sanoa, että sinun osuutesi pelasti muutoin kökön(lue huonosti toteutetun/suunnitellun) ohjelman. Helvetin kovaa soittoa, ei voi muuta sanoa! Harjoitus on siis tehnyt tehtävänsä. Todella surkea ohjelma kyllä. Aivan kamala. Myötähäpesin sen Matin tms. puolesta, ja oikeastaan muidenkin. Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |
John Titor 03.07.2007 11:11:31 (muokattu 03.07.2007 11:13:46) | |
---|
Missä kohdassa sitä pätkää tuo tilutus on? Mulla pätkäisi lähetys Ylen sivuilta enkä jaksanut katsoa uudestaan. Todella surkea ohjelma kyllä. Aivan kamala. Myötähäpesin sen Matin tms. puolesta, ja oikeastaan muidenkin. 2 ohjelmaa (la ja su), 8 spottia, kyllä ne tulee vastaan ku kelailee streameja vaikka Ylen sivuilla. Mun mielestä se ohjelma alko olla jo niin campia että toimi - myötähäpeää aiheuttava reportteri ja yhden miehen housetiluttaja, aletaan liikkua aika hämärän rajamailla:D Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
gorgonoidi 03.07.2007 13:22:19 | |
---|
Mä en ymmärrä noita streameja. Hitto eihän ne lataudu mihinkään ja jökkii vaa pirusti. Olenko tyhmä? |
John Titor 03.07.2007 13:24:00 | |
---|
Mä en ymmärrä noita streameja. Hitto eihän ne lataudu mihinkään ja jökkii vaa pirusti. Olenko tyhmä? Ei ne aina futaa. Kokeilee vaan myöhemmin uusiksi. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Milkop 03.07.2007 13:29:47 | |
---|
|
Ambitus 03.07.2007 17:23:38 | |
---|
Täytyy sanoa, että sinun osuutesi pelasti muutoin kökön(lue huonosti toteutetun/suunnitellun) ohjelman. Helvetin kovaa soittoa, ei voi muuta sanoa! Harjoitus on siis tehnyt tehtävänsä. Tänks! Mulla meni lauantai-vedot kyl aika penkin alle. Toka veto ku lähti käyntii niin se tuli ihan vitun lujaa ja luulin et mun korvista tulee verta. Kiva soitella kun ei kuule/hahmota taustaa yhtään;) Yritä nyt siinä olla sitten legendaarinen! Sunnuntaille korjattiin kuuntelua, mut silti ne onnistu mokaa ekan vedon! Ei tullu taustaa missään vaiheessa, joten kehittelin sitten hatusta pari minuuttia skeidaa...vähän vitutti. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |