Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 5 6 7 8122 123 124 125 126
ballfish
17.10.2006 19:04:28 (muokattu 17.10.2006 19:04:53)
Mikä tuolla Maidenilla on ku pitää tunkea ulos ehkä tökeröimpiä animaatioita mitä olen nähnyt? Tuo Different World ja Wildest Dreams ovat ihan kauheaa kuraa videoiden osalta. Wicker Man on ehkä paras Maidenin uudemmista videoista...
kirvesAxe
17.10.2006 19:26:25

Mikä tuolla Maidenilla on ku pitää tunkea ulos ehkä tökeröimpiä animaatioita mitä olen nähnyt? Tuo Different World ja Wildest Dreams ovat ihan kauheaa kuraa videoiden osalta.

Mun mielestä molemmat on olleet omalla tavallaan loistavia hieman vähemmän vakavalla asenteella tehtyjä videoita... päihittävät 80-luvun nahkahousukeikkavideot :P

Wicker Man on ehkä paras Maidenin uudemmista videoista...

Katsoppas nyt se Rainmaker -video :P
Trooper pelasti minut hiphopilta.
HEWI MEDL IS TEH FORE WER
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24)
ballfish
17.10.2006 19:31:41
päihittävät 80-luvun nahkahousukeikkavideot :P

Kuules wannabekitaristilaulajahevarinörttihippi Itä-Helsingistä, mikään ei voita niitä. ;)
kirvesAxe
17.10.2006 20:16:13

Kuules wannabekitaristilaulajahevarinörttihippi Itä-Helsingistä, mikään ei
häviä niille :P

Onhan ne ihan hauskoja myös, mutta ei niitä jaksa katsoa kovin montaa kertaa... (tosin ei kyllä noita animaatioitakaan, ei sen puoleen, mutta onpahan vaihtelua ;P) Maidenin videot on aina olleet imo aika läppiä, vaikka Visions of The Beastin ostinkin... Ainoita poikkeuksia säännöstä ovat ehkä Holy Smoke (kyllä, sen jaksaa kattoo koska siinä on läppä jo niin yli), From Here To Eternity, The Wicker Man ja Rainmaker... Ja ehkä Virus

Ja video, joka on biisiään parempi (vaikkakin 3D) on Angel and the Gambler ;P

Hmm, vähän ristiriitaiset tuntemukset uutta settilistaa kohtaan. Toisaalta on helvetin hyvä, että kerrankin näkee Maidenin ilman niitä iänikuisia Number of the Beasteja, Run to the Hillsejä ja Troopereita.

Juurikin näin. Tosin olis se ruupperi ollu viel iha jees ;P

Toisaalta taas AMOLAD-levylle mahtuu myös vähän heikompiakin (ja ennenkaikkea ylipitkiä) tekeleitä, joiden sijaan kuulisin vaikkapa Brave New World- tai Dance of Death -levyn parhaita paloja.

Mitkäs ihmisten (erityisesti Pelsin) mielestä ovat nämä AMOLADin heikoimmat vedot? Imo These Colours Don't Run ja Out of The Shadows olisivat saaneet ehkä jäädä rannalle, mutta toisaalta tuleepa sitten varmasti todistettua se että onk biiseissä kenties enemmän puhtia livenä...
Ja toisaalta, itselleni nyt kolmatta kertaa Maidenia livenä näkemässä joten 2 Minutes to Midnight ja The Evil That Men Do livenä ekaa kertaa, kuulostaa herkulliselta... Ja Fear of The Darkkin on kuultu livenä vaan kerran istumapaikalta, tuskin sekään kentältä negatiivisia muistikuvia jättää ;)

Mutta mutta, kun Maiden nyt tuntuu pääsevän näihin friikimpien settilistojen makuun (viimeksi vain vanhoja, ja nyt - melkeinpä - pelkkiä uusia), niin ehkä jo ensi kiertueelle tulisi se "forgotten hits" -setti? ;)

Ehkä kuitenkin näin on parempi, ettei tarvitse aina Run to the Hillsin aikana lähteä kuselle ja paitaa ostamaan.

Hoho, totaalireps, +
...?D
np. Iron Maiden - A Matter of Life and Death - 08 - For The Greater Good of God (9:24)
Ziggy Bubba
19.10.2006 16:13:15

Maidenin uusinta saa sitten CDONista hintaan 10,95e... Jos joltain vielä puuttuu.
www.mikseri.net/sigkk My musique
carnation
19.10.2006 16:23:02
Juu, tuli tosiaan eilen Musiikki-tv:ssä tuo Maidenin uusi Different World -video. Ehkä parhain mitä oon vähään aikaan nähny. Uskomattoman tyylitajuinen ja hieno video, esim. Adam Jones saisi ottaa siitä Toolin videoihinkin mallia miten tietokoneita käyttämällä saadaan todella komeaa jälkeä aikaan. Ei Maiden pettänyt taaskaan.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Ziggy Bubba
19.10.2006 16:50:11 (muokattu 19.10.2006 16:51:19)

Adam Jones saisi ottaa siitä Toolin videoihinkin mallia miten tietokoneita käyttämällä saadaan todella komeaa jälkeä aikaan. Ei Maiden pettänyt taaskaan.

Jeh, ja sarkasmi-sensorit hakkaa punasella :)

E: Aikas tökeröä jälkeä mun nähdäkseni tuo video, lopun Piece of Mind Eddie oli nasta.
www.mikseri.net/sigkk My musique
Pelsi
20.10.2006 12:53:21
Mitkäs ihmisten (erityisesti Pelsin) mielestä ovat nämä AMOLADin heikoimmat vedot? Imo These Colours Don't Run ja Out of The Shadows olisivat saaneet ehkä jäädä rannalle, mutta toisaalta tuleepa sitten varmasti todistettua se että onk biiseissä kenties enemmän puhtia livenä...

Juuri nuo biisit ovat ainakin omilla kuuntelukerroillani jääneet täysin muiden jalkoihin, samoin kuten Lord of Light:kin. Saattavathan nuo tietysti livenä toimia, mutta tosiaan albumilta kuultuna eivät säväytä.

Enkä nyt väitä, että ko. biisit olisivat huonoja, mutta kun Maidenilla olisi heittää keikkasettiin parempiakin biisejä.
"...Ihmisen viestinnästä on ei-sanallista jopa 70-80%. Vakuutusvirkailija ei saa alkaa hihittää, vaikka toinen istuu siihen ihan pulpetin eteen, ottaa lakin päästään ja sanoo naama pitkänä: 'Kohisten paloi Datsun'." -Markus Kajo | >-)))>
Peoplez
20.10.2006 17:51:28
Se on hyvän levyn merkki että eri biisit tuntuu uppoavan eri ihmisille. Esim jossain arvosteluissa Benjaminia sanottiin levyn parhaaksi biisiksi, joissakin levyn huonoimmiksi. Täällä ei tykätä These Colours Don't Runista, mulle se on alusta asti ollu yks levyn parhaita vetoja. Lord Of Light on hyvä biisi myös, ei mikään hitti mutta paljon parempi kuin perinteiset Iron Maiden-fillerit joita on yleensä puolet levyn biiseistä.
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros MegaMan Club #014 - Hat Man
kirvesAxe
31.10.2006 01:40:57

Juuri nuo biisit ovat ainakin omilla kuuntelukerroillani jääneet täysin muiden jalkoihin, samoin kuten Lord of Light:kin. Saattavathan nuo tietysti livenä toimia, mutta tosiaan albumilta kuultuna eivät säväytä.

Lord of Light on kyllä hieman mielenkiintoinen biisi. Kertosäe jää koko muun biisin jalkoihin, muuten se on melko loistava. imo. Etenkin perussäkeistöjen aikana Bruce laulaa sillei kivan kuuloisesti, mut kertosäkeessä ei ole samalla lailla pontta.

Enkä nyt väitä, että ko. biisit olisivat huonoja, mutta kun Maidenilla olisi heittää keikkasettiin parempiakin biisejä.

...Tuota voin etenkin niiden em. kahden kohdalla kompata.

Itselleni AMOLAD oli loppujen lopuksi varsin miellyttävä tekele, mutta johtunee siitä että kuuntelen kappaleita monesti varsin lyriikkapainotteisesti, ja tällä levyllä se puoli luisti aika hyvin valtaosassa biisejä (kokeilkaapa esimerkiksi kuunnella muutama kerta putkeen For The Greater Good of Godia ja laulakaa täysillä eläytyen sanoja itseksenne, niin ainakin mulla meinaa siinä kyllä tulla tippaa linssiin, on se vaan niin kaunista...)

Aiheesta kukkaruukkuun: Olisiko joku pk-seutulainen mahdollisesti menossa tuonne Tampereen keikalle 12.11. autolla ja jos niin mahtuisiko yksi tyyppi paluumatkalle kyytiin? Kun Tampereelta ei oikein yhdentoista jälkeen enää julkisilla Helsinkiin pääse (tai on perillä joskus aamukuudelta)... Jos löytyis kyytiä niin ois kiva kuulla :)
...?D
DVD-SOITIN
31.10.2006 16:49:43
Kuuntelinpas taas eilen AMOLAD:n läpi illalla, ja edelleen levy pitää tiukasti ykkössijaa hallussaan Maidenin tuotannosta puhuessa. Kappaleet uskomattomia yksilöinä, ja kokonaisuutena yhtä lailla loistava levy, kappaleiden omalaatuisten tunnelmien nitoutuessa yhteenkin mainiosti. These Colours Don´t Run on aliarvostettu helmi, itse nostaisin sen selvästi albumin kirkkaimpaan kärkeen.
InYourFace90
04.11.2006 12:17:41
Kauheeta odotusta tää keikalle pääsy :D
Up The Irons!
Deep Shadow
04.11.2006 12:33:59
Hartwall Arenalle saisi vielä noita lavansivu paikkoja, mutta näkeekö niistä mitään?
Mummun saappaassa soi fox
elais
04.11.2006 13:49:52
Tänään tuli MTV3:lta Iron Maiden -dokumentti nimeltään "Maiden Mania". Jatko-osa tuolle tulee ilmeisesti ensi lauantaina. Katsoiko kukaan?
Itse katsoin, ja aika köyhä tekele oli. Fanien haastatteluja ja muutama Rautaneito.comin heppu puhumassa Maidenin hienoudesta. Taustalla pyöri muutama livetallenne keikoilta. Paras kohta oli erään partapotson kommentti, "Kun olin 16 aloin varastamaan äidin ja isän lompakosta rahaa että saan Maiden-tavaraa..." : D
Kirk_Hammett
04.11.2006 13:54:52
Paras kohta oli erään partapotson kommentti, "Kun olin 16 aloin varastamaan äidin ja isän lompakosta rahaa että saan Maiden-tavaraa..." : D

meinasin revetä tossa kohtaan
se muuten näytti siltä että se sano sen pala kurkussa, melkein jopa kyyneleet valu silmistä :)
You know it's sad but true...
Brother Michael
04.11.2006 14:23:41
meinasin revetä tossa kohtaan
se muuten näytti siltä että se sano sen pala kurkussa, melkein jopa kyyneleet valu silmistä :)

Eihän tällä kaverilla ollut pitkä ruskea tukka, silmälasit sekä parran tilalla erehdyttävästi syksyisin esiintyvää risukasaa muistuttava läjä ?
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
elais
04.11.2006 14:25:29
Eihän tällä kaverilla ollut pitkä ruskea tukka, silmälasit sekä parran tilalla erehdyttävästi syksyisin esiintyvää risukasaa muistuttava läjä ?

Tä. Oli sillä.
Kirk_Hammett
04.11.2006 14:26:11

kyllä. tunnistitko itsesi, vai? :)
You know it's sad but true...
Brother Michael
04.11.2006 16:44:42
kyllä. tunnistitko itsesi, vai? :)

Hoho ! En sentään itseniä, eräs tuttu oli sitten kyseessä.

Tämä kommentti oli sellainen, jonka voisi kuvitella tulleen tämän Rautaneitolaisen suusta. Spontaani naurulihasten repsahdus sattui kyllä tämän luettuani.

"Kun olin 16 aloin varastamaan äidin ja isän lompakosta rahaa että saan Maiden-tavaraa..."
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Stalkah
04.11.2006 20:35:34

Tänään tuli MTV3:lta Iron Maiden -dokumentti nimeltään "Maiden Mania". Jatko-osa tuolle tulee ilmeisesti ensi lauantaina. Katsoiko kukaan?
Itse katsoin, ja aika köyhä tekele oli. Fanien haastatteluja ja muutama Rautaneito.comin heppu puhumassa Maidenin hienoudesta. Taustalla pyöri muutama livetallenne keikoilta. Paras kohta oli erään partapotson kommentti, "Kun olin 16 aloin varastamaan äidin ja isän lompakosta rahaa että saan Maiden-tavaraa..." : D

kyseisen dokkarin lopussa sanottiin 11.11. tulevan toisen puolen tunnin pätkän olevan maidenin making of AMOLAD- dokkari, sama joka on AMOLAD limited edition - albumiversiolla. johan tämä maiden mania on tullut jossain vaiheessa.
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)