lord of this world 31.07.2006 17:10:15 | |
---|
Uuutta runoa...? Mä tuun munakennottaan sua! |
hullu_ukko 31.07.2006 20:44:49 | |
---|
Uuutta runoa...? Muttakun mun vastausta ei ole vielä hyväksytty.. Tiedän kyllä olevani n. 99% varmasti oikeassa mutta säännöt on säännöt.. Vai voinko jatkaa tätä jo? ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Mazah 31.07.2006 20:46:35 | |
---|
Muttakun mun vastausta ei ole vielä hyväksytty.. Tiedän kyllä olevani n. 99% varmasti oikeassa mutta säännöt on säännöt.. Vai voinko jatkaa tätä jo? Hullu-ukko jatkaa, saadan peliä eteenpäin. www.farmakonband.com
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org |
hullu_ukko 31.07.2006 20:49:18 (muokattu 31.07.2006 21:10:40) | |
---|
Hullu-ukko jatkaa, saadan peliä eteenpäin. Selvä. ''Valkoiset takit sitovat minut, poissa hallinnasta. Elän yksin mielessäni. Hämmennyksen maailma, ilma täyttyy melusta. Kuka väittää että elämäni on rikos? Ansassa tässä painajaisessa. Toivon että heräisin, kun koko elämäni alkaa täristä. Neljä seinää ympäröi minua, tyhjä katse. En löydä tietä ulos tästä labyrintista.'' ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
arppah8 31.07.2006 22:06:32 | |
---|
Selvä. ''Valkoiset takit sitovat minut, poissa hallinnasta. Elän yksin mielessäni. Hämmennyksen maailma, ilma täyttyy melusta. Kuka väittää että elämäni on rikos? Ansassa tässä painajaisessa. Toivon että heräisin, kun koko elämäni alkaa täristä. Neljä seinää ympäröi minua, tyhjä katse. En löydä tietä ulos tästä labyrintista.'' Anthrax- Madhouse ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
hullu_ukko 31.07.2006 22:30:28 | |
---|
Anthrax- Madhouse Oikein... Seuraava lyriikka peliin vain. ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
arppah8 31.07.2006 23:54:04 | |
---|
Minut kruunattiin kuninkaaksi kohdussa, halkaisin äitini kahtia syntyessäni. Kalvoin isäni luita ja annoin ne maahan. Haudan sisälmykset pääsivät irti, sylkien ulos sen, jolle kuolemalla ei ollut käyttöä. ...and music?
Dropped C 01.08.2006 00:15:27 | |
---|
Minut kruunattiin kuninkaaksi kohdussa, halkaisin äitini kahtia syntyessäni. Kalvoin isäni luita ja annoin ne maahan. Haudan sisälmykset pääsivät irti, sylkien ulos sen, jolle kuolemalla ei ollut käyttöä. Tarot - I Rule Kävi tässä tsägä, kaveri tossa taannoin huudatti Tarottia ja nyt tämä palautui mieleen. Muuten en olisi kyllä mitenkään tiennyt. |
arppah8 01.08.2006 00:19:47 | |
---|
Tarot - I Rule Kävi tässä tsägä, kaveri tossa taannoin huudatti Tarottia ja nyt tämä palautui mieleen. Muuten en olisi kyllä mitenkään tiennyt. Tämähän se. Tuttava oli muuten teettänyt itselleen paidan, jossa luki I Rule rovaniemeksi eli Mie määrään. Herätti kuulemma Tarotin pojissa ihastusta. ...and music?
Dropped C 01.08.2006 00:27:15 | |
---|
Kun täällä kerran ollaan vielä jalkeilla (Heh, pääsin osallistumaan vihdoinkin omalla): "Otan haltuuni, katkaisen mielesi kahtia. Saan itsemurhan tuntumaan juuri oikealta asialta tehdä. Yrität Hukuttaa minut alkoholiin ja pillereihin. Mutta lopuksi ne tappavat ainoastaan sinut." |
Voitto Ankka 01.08.2006 10:39:17 | |
---|
Kun täällä kerran ollaan vielä jalkeilla (Heh, pääsin osallistumaan vihdoinkin omalla): "Otan haltuuni, katkaisen mielesi kahtia. Saan itsemurhan tuntumaan juuri oikealta asialta tehdä. Yrität Hukuttaa minut alkoholiin ja pillereihin. Mutta lopuksi ne tappavat ainoastaan sinut." Saint Vitus: The Lost Feeling j. |
Dropped C 01.08.2006 16:09:46 | |
---|
Saint Vitus: The Lost Feeling j. Jep. Tämä juuri. Uutta kehiin. |
Voitto Ankka 01.08.2006 16:29:01 | |
---|
Tässä tekstiä: Pidän sängystä, jossa nukun Se on aivan kuin minä, sisäänajettu Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi Ihan kuin kuluneet suosikkifarkut nahka, jonka sisällä olen, kelpaa mulle Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi j. |
Oan 03.08.2006 12:53:27 | |
---|
Tässä tekstiä: Pidän sängystä, jossa nukun Se on aivan kuin minä, sisäänajettu Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi Ihan kuin kuluneet suosikkifarkut nahka, jonka sisällä olen, kelpaa mulle Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi j. Laitas vinggiä..? "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
JTR 03.08.2006 13:23:08 | |
---|
Tässä tekstiä: Pidän sängystä, jossa nukun Se on aivan kuin minä, sisäänajettu Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi Ihan kuin kuluneet suosikkifarkut nahka, jonka sisällä olen, kelpaa mulle Se ei ole vanha, ainoastaan vanhempi j. Tämähän on selvästi Bon Jovin Older levyltä crush |
Voitto Ankka 03.08.2006 21:56:17 | |
---|
Tämähän on selvästi Bon Jovin Older levyltä crush Juurikin näin. Seuraavaa tulemaan. j. |
JTR 04.08.2006 10:39:02 | |
---|
Ja uutta tulee: En tiedä kuinka eläisin läpi tämän helvetin hereillä, vielä suljettuna kuoreeni. jäätynyt sielu, jäässä ytimeen saakka riko jää, en kestä enempää kylmää en voi liikkua huudan en kuule huutoani janoan elämää parkaisen olen loukussa jään alla |
-imp- 04.08.2006 10:46:14 | |
---|
Ja uutta tulee: En tiedä kuinka eläisin läpi tämän helvetin hereillä, vielä suljettuna kuoreeni. jäätynyt sielu, jäässä ytimeen saakka riko jää, en kestä enempää kylmää en voi liikkua huudan en kuule huutoani janoan elämää parkaisen olen loukussa jään alla Metallica - Trapped under ice ketkä vitun muut? |
JTR 04.08.2006 11:28:10 | |
---|
Jeps, Oikein meni ja uutta vaan -imp- |
-imp- 04.08.2006 12:27:18 | |
---|
Oppitunti demokratiasta - en koskaan, koskaan tule olemaan moraalistandardin palvelija, vapauden kapinasielu. Huudan ja palan. Kiellän, mitä olen oppinut. En voi taistella sisintäni vastaan tällä jumalaapilkkaavalla matkalla. TÄSSÄ SEISON!!! ketkä vitun muut? |