Aihe: Halfordin livekeikka ladattavissa netistä
1
Pelsi
16.04.2005 20:34:07
http://www.robhalford.com/music_downloads.html

Rob-sedän sivuilta löytyy paljon imuutettavaa, aina Judas Priestin parista bootlegistä ja Fightin demoista lähtien. Uusin lisäys (en tiedä kuinka uusi, mutta minulle ainakin) on Disney House of Bluesissa nauhoitettu 45 minuutin livekeikka. Settilistakaan ei todellakaan ole paha:
01 - Painkiller
02 - Jawbreaker
03 - Resurrection
04 - Made in Hell
05 - One Will
06 - Hearts of Darkness
07 - Into the Pit
08 - Golgotha
09 - Cyberworld
10 - Electric Eye/Hellion
11 - Riding on the Wind

Ilmoitinpa vain, jos joku ei ole näitä herkkuja vielä löytänyt.
Kalamies #3 >-)))>
Spawn
16.04.2005 20:43:39
Onhan tuo Disney House Of Blues ollut tuolla jo yli puoli vuotta varmaankin. Aika ponneton meno, mutta Halfordin omia biisejä ihan mukava kuulla liveversioina. Priest-biisit kuulostavat aika latteilta mielestäni.

Painkillerissä Halford kuulostaa ihan smurffilta. Ei oikein sovi setin aloituskappaleeksi.
Pelsi
16.04.2005 20:51:05
Onhan tuo Disney House Of Blues ollut tuolla jo yli puoli vuotta varmaankin.

Ai. Enpä ole tuolla kyllä pitkään aikaan käynytkään.

Aika ponneton meno, mutta Halfordin omia biisejä ihan mukava kuulla liveversioina. Priest-biisit kuulostavat aika latteilta mielestäni.

Electric Eye on vähäsen lattea, mutta muuten toimii minulle.

Painkillerissä Halford kuulostaa ihan smurffilta. Ei oikein sovi setin aloituskappaleeksi.

Itse nauroin kanssa tuota Smurffijuttua siinä alussa. Ja toimisi todellakin paremmin setin loppuvaiheessa.
Kalamies #3 >-)))>
Arry
17.04.2005 16:42:48
Jeps, ei oikein Halfordin ääni ole ekan biisin aikana vielä lämmennyt. Into The Pitin kiljunnat taisi muistaakseni lähteä kuitenkin ihan mallikaasti tuolta keikalta.
You have to be happy with what you have to be happy with.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)