Aihe: Pro-Pain, tuo punaniskainen HC-jyrä
1
RrRailo
15.04.2005 12:58:24

Enpä löytänyt haulla kyseisestä bändistä mitään ja se on minusta väärin, koska niinkin hyvä jöötiryhmä on kyseessä.
Tyylinähän näillä raavailla uroksilla on metallinen oldschool- hc (kaukana ameriikan uusista paukuttajista kuten KsE tai Shadows Fall).

Itse laitoin tuossa jälleen pyörimään mainion Shreds of Dignity-plätyn ja kyllä hymy nousi päälakeen asti.
Mitähän muita Laadukkaita levytyksiä herroilta on ilmestynyt, kun tekisi mieli hankkia? Olen ymmärtänyt että yhtye on valitettavasti julkaissut myös hieman heikompia kokonaisuuksia (tämäkin on tietysti mielipidekysymys), enkä välttämättä haluaisi niihin tutustua, as juu know.
Osta bensaa, etteivät pesukarhut ehdi ja käytä kaikkea.
Aegis
15.04.2005 19:01:53
Kyllähän nyt aina kannattaa bändeiltä niihin parjattuihinkin teoksiin tutustua, ei koskaan tiedä jos vaikka itselle kolahtaisi. Pro-Painista en kyllä mitään tiedä itse, että aika hyödytön olen tässä suhteessa.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
tuomo
16.04.2005 10:39:50 (muokattu 16.04.2005 10:49:16)

Joupase jou jou.

Tossa julkasulista (www.allmusic.com) 25.4. pitäs tulla myös uusi levy "Prophets of Doom".

1992 Foul Taste of Freedom
1994 The Truth Hurts
1996 Contents Under Pressure
1997 Pro-Pain
1999 Act of God
2000 Round Six
2001 Road Rage Live
2002 Shreds of Dignity
2003 Run for Cover
2004 Fistful of Hate

Parhaana pidän tuota PRO-PAIN julkasua, se on kaikista tasasin ja sisältää myös eniten hittejä. Road Rage live on erittäin hilpeä ja Fistful of Hate estitteleekin jo hieman melodioita, sooloja jne. Run for Cover on nimensä veroinen elikkäs coverpläjäys.

Tosta sitten sivut niin et joudu elään pimennossa http://www.pro-pain.com

EDIT: Korjauksia ja tämä vittuilu "kokeile ensikerralla vaikka "pro pain" hakusanaa googlessa niin voit löytää yllättäviäkin asioita":)
Deranged
18.04.2005 08:51:13
On tiukka bändi juu. Hyvää musaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)