hartza 09.05.2009 21:31:42 | |
---|
Elikkäs, miltei pari vuotta sitten täällä m.netissä keräiltiin pieni porukka, tarkoituksena pistää pystyyn eräänlainen "virtuaalinen bändi", jossa jokainen bändin jäsen soittaa ja nauhoittaa oman osuutensa itse, ja varsinainen bänditoiminta hoituisi internetin ihmemaailmassa. No, tämä projekti jotenkin hyytyi, mutta nyt projekti on heräämässä jälleen eloon! Porukka kutistui miltei puoleen, sillä kaikki alkuperäiset jäsenet eivät olleet enää vapaita projektiin. Onneksi ydinryhmä - minä kitarassa, Deinonychius rummuissa ja Sir Härö bassossa - oli valmis ryhtymään jälleen hommaan, tarkoituksena saada jotain oikeasti aikaan tällä kertaa! Projektin henkiinherättely alkoi Sir Härön aloitteesta, ja meikäläinenhän oli tottakai valmis ryhtymään mukaan. Eipähän Deinoakaan tarvinnut kauaa houkutella. :) Tähän ketjuun ajattelin päivitellä tietoa projektin etenemisestä, jotta kaikki siitä kiinnostuneet pysyvät ajan tasalla. Projektilla ei ole - ainakaan vielä - mitään varsinaista aikataulua, mutta tuotokset julkistetaan sitä mukaa, kun niitä saadaan valmiiksi. Tällä hetkellä meneillään on "pohjan" teko, jota tulee seuraamaan rumpujen äänitys. Siitä siis lisää turinaa, kunhan olemme itsekin sen verran viisaampia. :) Mnjämps! |
Punisher 09.05.2009 22:24:56 (muokattu 09.05.2009 22:25:34) | |
---|
Täähän kuulostaa mahtavalta! Mää voin tulla mesoamaan voksuihin jos kiinnostaa. :) "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
drlecter 10.05.2009 14:32:59 | |
---|
Tämä ei tule onnistumaan. |
Thet 10.05.2009 14:48:09 | |
---|
drlecter: Tämä ei tule onnistumaan. Mä taas toivon, että edes jotain saataisiin kuulla. Legen... wait for it ...dary! Legendary! |
d3monilaama 10.05.2009 15:09:26 | |
---|
drlecter: Tämä ei tule onnistumaan. Miksei tulisi onnistumaan? Mielenkiinnolla odotan. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
Veska 10.05.2009 18:53:34 | |
---|
Toivottavasti maailman bänditoiminta ei sitte muutu tämmöiseksi, virtuaalibändissä on vaikea sekoilla treenikämpillä. Toivon että tästä syntyy jotain mutta kannatan silti vanhaa kunnon bändeilyä. (: En osannut paremminkaan asiaa ilmaista, toivottavasti tajusitte. :D |
Sahtimies666 11.05.2009 17:21:59 (muokattu 11.05.2009 17:22:31) | |
---|
Toivottavasti maailman bänditoiminta ei sitte muutu tämmöiseksi, virtuaalibändissä on vaikea sekoilla treenikämpillä. Toivon että tästä syntyy jotain mutta kannatan silti vanhaa kunnon bändeilyä. (: Itse toivon että voisin välttää sosiaalisia tilanteita sekä ulkoilmaa viimeiseen asti, siksi tämän tyylinen bänditoiminta kävisi minulle kuin nyrkki silmään :):):) |
Thet 11.05.2009 17:40:49 | |
---|
Bream: Itse toivon että voisin välttää sosiaalisia tilanteita sekä ulkoilmaa viimeiseen asti, siksi tämän tyylinen bänditoiminta kävisi minulle kuin nyrkki silmään :):):) Oot kyl nyt ihan väärällä palstalla. Tuolta rock-puolelta löytyy noita emo-hemmoja enemmänkin. :):):) Legen... wait for it ...dary! Legendary! |
hartza 12.05.2009 08:49:50 | |
---|
Jahas, sen verran on päivitystä tullut, että ensimmäiset versiot "pohjista" on valmiina ja toimitettu rumpalille. Nyt siis odotellaan, että rumpali saa nauhoitusvermeensä kasaan ja kannutusta nauhalle. :) Meanwhile, meikäläinen valmistelee kitaran nauhoituksia ja esimiksailee raitoja ja syntsia. Kitaroiden nauhoitus viivästyy jonkin verran, koska nykyinen kielisatsi ei veny vireeseen, jolla biisi meinataan nauhoittaa, ja täällä keskellä korpea kun asustelen, niin täytyy venttailla jonkin aikaa, kunnes saa paksumman satsin vaihdettua. No, tekemistä riittää kyllä muutenkin, nauhoituksiin ei itsessään pitäisi edes mennä kovinkaan pitkää aikaa, kunhan saan kaikki pohjatyöt tehtyä alta pois. :) Mnjämps! |
Estranged 12.05.2009 09:10:52 | |
---|
Oishan tuo siistiä jos onnistuu ja toimii. Mimmostas kamaa sieltä on tulossa? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Sir Härö 12.05.2009 10:57:35 | |
---|
Estranged: Oishan tuo siistiä jos onnistuu ja toimii. Mimmostas kamaa sieltä on tulossa? Tää eka vetäisy on vähän helpommin kuunneltavaa kamaa. Kuulette sitten. |
hartza 27.05.2009 22:21:30 | |
---|
Noniin, kohta alkaa olla pääsykoeruljanssit takana, ja on aikaa paneutua ihan kunnolla tämän projektin kimppuun. Rumpalille on siis jo toimitettu ekat pohjat, ja allekirjoittanut alkaa kitaranauhoituksien valmistelut aivan lähipäivinä. Tosiaan pääsykokeet ovat vähän haitanneet tätä projektia, käsittääkseni myös rumpalilla on sama vaiva ollut päällä. :P Mnjämps! |