Raimo Raitis 28.07.2006 13:24:24 | |
---|
Kuinkas moni on perehtynyt Iommin Tompan soolotuotantoon ja mitäs mieltä olette näistä 3 lätystä ? Kovin raskaita ovat, mutta ehkä minun makuuni voisivat olla vähän menevämpiä. Ja Iommi -levy on kyllä omasta mielestä paras, kun siinä on sitä ns. varieteettiä. Niih, ja saahan sitä sapattiakin ylistää, jos haluaapi. |
Torniojaws 28.07.2006 13:47:33 | |
---|
Vuoden 2000 "Iommi" on parasta tuotantoa, kovia biisejä jokainen, mutta erityisesti Into the Night iskee. Juuri sellainen pimeän yön biisi kun ajelee jossain yksinään eteenpäin. |
Dropped C 28.07.2006 14:40:14 | |
---|
Ihan hyvä lättyhän tuo viimosin on... Riffit ihan ookoo, tosin eivät todellakaan miehen alkuaikojen tuotesten veroisia. Onpahan ainakin vaihtelua levyllä, kun joka piisissä on eri solisti. |
Musta Arkipyhä 28.07.2006 14:41:10 | |
---|
Mua häiritsee lähinnä tuossa ekassa se ,että joka biisillä on erilainen/eri tasoinen solisti.Kuulostaa joltain kokoelma -levyltä eikä kovinkaan yhtenäiseltä. Oikeastaan itse diggaan eniten Fused -levystä (with Glenn Húghes).Vaatii tosin kuuntelua ja mukana on muutama ei-niin-hyvä -biisi. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
Raimo Raitis 28.07.2006 14:45:47 | |
---|
Itselläkin Fused ja DEP sessions vaativat monta kuuntelukertaa ennen kuin upposivat, eikä siltikään kunnolla. Iommi -lättty on toki kokoelmanomainen, mutta eipä kyllä henk.koht haittaa yhtään. Hurdlumheiöh |
Wk 28.07.2006 14:50:28 | |
---|
Into The Night on kyllä kovin biisi omastakin mielestä, Iommi ja Idol kun tekisivät levyn niin voisi tulla ihan kovaa kamaa tuon perusteella. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
Marshallga 29.07.2006 16:24:14 | |
---|
Ihan mukiinmenevää on tuo soolotuotanto, ei kuitenkaan lähellekään niin hyviä ole nuo riffit kuin Sabbathin alkuaikoina. Idol ja Iommi saisi tosiaan tehdä enemmänkin yhteistyötä, mielenkiintoinen kappale tuo Into The Night. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
lord of this world 29.07.2006 17:40:22 (muokattu 29.07.2006 17:40:50) | |
---|
Tiukkoja biisejä sisältää tämä Iommi levy, mutta taso ei pysy kovin korkealla ja no tyylilajithan siinä muuttuu aika radikaalisti biisien välillä. Kuitenkin Phil Anselmon, Dave Grohlin ja Serji Tankianin laulamat biisit on täyttä rautaa, ja parasta sitten Sabbathin Psycho man-biisin. Etenkin Tankian laulaa paremmin kuin missään muualla. Mä tuun munakennottaan sua! |
Mechanizm 30.07.2006 11:01:32 | |
---|
Iommi pitää sisällään hyviä biisejä mutta en koskaan ole jaksanut sitä kovin paljoa pyörittää. Kokaonaisuus on niin rikkonainen ja "kokoelmamainen", kuten mainittua. Fused taasen kolahti samantein ja sitä on tullut kuunneltua paljon. Muutama hieman heikompi biisi on päässyt mukaan mutta kokonaisuus on hyvä, biisit on vanhanajan kunnon heviä ja Hughes on Hughes, eli kiekukaulojen parhaimmistossa. "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |