Cathi777 23.01.2006 21:43:42 | |
---|
Osaako joku kertoa tarkemmin, että mitä tälle bändille on tapahtunut. Nettisivuilla ei mitään toimintaa ole ollut pitkään aikaan eikä bändistä muutenkaan ole enää mitään kuulunut. Onko bändi enää edes koossa? Only pop music can break my heart... |
slowdive 23.01.2006 21:57:30 | |
---|
Niillä oli vain Menolippu Mombasaan? "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Milkop 23.01.2006 21:59:34 | |
---|
Niillä oli vain Menolippu Mombasaan? Siellä ne soittelee vielä tänäkin päivänä. |
aivokuolio 23.01.2006 22:07:36 | |
---|
Ajattelin just tulla lohkaseen nokkelasti että ne jäi Mombasaan mutta näköjään pari muutakin koomikkoa joukossamme. mustan huoneen testi. |
Super-Jari 23.01.2006 22:10:58 (muokattu 23.01.2006 22:11:12) | |
---|
Muistaakseni pojat vähän valitteli tuon biisin tekemistä kun siitä tuli ilmeisesti pieni taakka bändille. Oli muistaakseni ns. tilattu juttu. e. siis soittamista, ei tekemistä ei haittaa, oon enolla. |
Cathi777 23.01.2006 22:23:51 | |
---|
Muistaakseni pojat vähän valitteli tuon biisin tekemistä kun siitä tuli ilmeisesti pieni taakka bändille. Oli muistaakseni ns. tilattu juttu. e. siis soittamista, ei tekemistä Niin siitä tuli. Loistava bändi kyseessä ja harmi jos ovat menneet lopettamaan. Justiin tänään tuo ainokaista levyä kuuntelin ja on se kyllä hienoa tavaraa. Itse asiassa paljon hienompaa kuin koko tuo Mombasa biisi. Se on jännä, että joskus sitä voi tehdään virheen, kun tekee tuollaisen biisin joka soi liikaa radiossa. Only pop music can break my heart... |
Super-Jari 23.01.2006 22:40:40 | |
---|
Niin siitä tuli. Loistava bändi kyseessä ja harmi jos ovat menneet lopettamaan. Justiin tänään tuo ainokaista levyä kuuntelin ja on se kyllä hienoa tavaraa. Itse asiassa paljon hienompaa kuin koko tuo Mombasa biisi. Se on jännä, että joskus sitä voi tehdään virheen, kun tekee tuollaisen biisin joka soi liikaa radiossa. Kai niillä silti siitä hyvää seuras. Nimi jäi varmasti mieleen ja ehkä vähän rahaakin taskuun, mutta toisaalta jos yleisöstä suurin osa tietää vaan sen denikreitin mombasan ja huutaa keikalla vain sitä niin uskon että syö miestä. Bändin omaa musiikkia en muista kuulleeni. ei haittaa, oon enolla. |
jigsore 24.01.2006 00:51:41 | |
---|
Joskus viime vuoden puolella oli demopalstalla linkki Engraved and Hellbound -biisiin. Tuolta löytyy: http://www.mikseri.net/artists/?id=36359Ei paskemman kuuloista, aika erilaista kuin mombasa-aikoina kuulemani sinkkubiisi. arse shnider
IHKK #8 |
Closure 24.01.2006 01:01:22 | |
---|
Joskus viime vuoden puolella oli demopalstalla linkki Engraved and Hellbound -biisiin. Tuolta löytyy: http://www.mikseri.net/artists/?id=36359 Ei paskemman kuuloista, aika erilaista kuin mombasa-aikoina kuulemani sinkkubiisi. Jep, itsekkin olisin tuonne linkkiä heittänyt. Tykkäsin ihan perkeleesti Dismal Euphoriasta, eikä uudemmat biisit laadussa jää jälkeen... Hyvö bändi, muttei loistava. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Futurebre 24.01.2006 03:22:37 (muokattu 24.01.2006 03:36:56) | |
---|
Mr Hell hurahti islaminuskoon, jätti hevimuusiikin ja raitistui ja vetää nykyään gospelbändissä nimeltä 'Micko Hell And The Vicious Angels' WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI |
ozz3 24.01.2006 08:55:38 | |
---|
Sääli jos ovat kadonneet. Loistavaa kamaa koko Dismal Euphoria albumi. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Morris on acid 24.01.2006 10:07:39 | |
---|
Mulle jäi siitä lähinnä sellainen "yhden hitin coverbändi" -mielikuva. Sääli sinänsä, jos heillä olisi ollut jotain muutakin tarjottavaa. Julkisuutta tuli, mutta melkoisen karhunpalveluksen taisivat itselleen siinä tehdä. Mutta alkoihan se kyrpimään, kun se ralli soi joka vitun anttilassa ja seppälässä. Osta siinä sitten tennissukkia. |
DieGr 24.01.2006 13:11:45 | |
---|
Mr Hell hurahti islaminuskoon, jätti hevimuusiikin ja raitistui ja vetää nykyään gospelbändissä nimeltä 'Micko Hell And The Vicious Angels' Pitääkö tämä paikkansa? |
aivokuolio 24.01.2006 13:26:33 | |
---|
Pitääkö tämä paikkansa? Se luki internetissä. Pakko olla. mustan huoneen testi. |
Late-89 24.01.2006 14:14:28 | |
---|
Ihmetyttää itseäkin hieman, missä kyseinen yhtye on.. Eiköhän sieltä jotakin vielä tule ajan myötä. Loistava yhtye, muutamien mielestä HIM-kopio, mutta itse en rinnasta yhtyettä HIMiin mitenkään. |
Kitarajeesus 24.01.2006 14:34:32 | |
---|
Exit the lake suicide on hieno biisi, muuten varsin tasapaksua tavaraa. Laulajan ääni ihan miellyttävä, mutta saisihan niitä melodioitakin vähän olla. Kuitenkin olisi kiva kuulla vielä toinenkin levyllinen, sen verran kehityskelpoiselta orkesterilta vaikutti. Musiikki on elämä. |
Cathi777 24.01.2006 15:12:26 | |
---|
Exit the lake suicide on hieno biisi, muuten varsin tasapaksua tavaraa. Laulajan ääni ihan miellyttävä, mutta saisihan niitä melodioitakin vähän olla. Kuitenkin olisi kiva kuulla vielä toinenkin levyllinen, sen verran kehityskelpoiselta orkesterilta vaikutti. Mitä ihmettä? Ai, että ei muka melodioita ole tällä bändillä? Siinähän on juuri koko bändin vahvuus: eli loistavia melodioita ja hyvä tunnelma. Tän tyylisistä metallibändeistä kyllä yks parhaista. Toivos tosiaan vaan jatkoa tällekin hommalle. Only pop music can break my heart... |
ozz3 24.01.2006 16:53:36 | |
---|
Exit the lake suicide Tässä on muuten perkuleen kova biisi, jos olisi enemmän tämän tason kamaa, niin oltaisiin korkealla. Dismal Euphorialta kun olisi muutaman turhuuden karsinut, niin olisi ollut käsissä mestarillinen levy. Bleed kuuluu Lake Suiciden ohella suosikkeihin. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
iso paha susi 24.01.2006 18:13:32 | |
---|
Juurihan Denigratella oli keikka Helsingin Nightlife Rockissa 2.11.05. "Enks mä tiedä kuka mä oon?" |
Deathrace King 24.01.2006 20:24:30 | |
---|
Yhden keikan näin joskus Stella Starissa ja ei kyllä musiikki vakuuttanut. Jätkät kyllä moshas ja näytti muutenkin heviltä, mutta kun musiikki oli liian pliisua. Jos kerran metallia väännetään niin missä on se METAL? Laulaja otti ihan vitunmoiset raivarit ku joku huuteli Mombasaa :D Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |