Aihe: Wasp-topikki
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Iscariah
28.10.2005 16:53:04
joo tämmönen topikki voipi olla jo olemassa mutta olkoon. pistän sen sitten vaikka toimimattoman hakukoneen piikkiin
tämä on minun mielestä yksi maailman parhaista bändeistä ja toivon että edes joku teistä jakaa tämän mielipiteen (voi hyvinkin olla).
Omasta mielestäni tällä bändillä on pari melko aliarvostettua albumia kuten kolmas levy inside the electric circus (muunmuassa sonosmetallicoksessa arvoonsa nähden melko paskaksi haukuttu albumi) sekä liian vähälle huomiolle jäänyt unholy terror jossa ei ole mitään vikaa.

itse omistan albumit
W.A.S.P. 1984
Last Command 1985
Inside the Electric Circus 1986
Headless Children 1989
Crimson Idol 1992
Unholy Terror 2001
Best of the Best 2004

onko kellään mitääm kokemusta albumeista KillFuckDie ja Still Not Black Enough? Jälkimmäinen kiinnostaisi aika paljon.
Iscariah
28.10.2005 17:01:11
niin ja vielä nämä W.A.S.P. kirjaimista väännetyt sanat on kanssa hauska juttu. mitkä on niitä tyhmimpiä tekaisuja mitä olette kuulleet?
itse olen kuullut mm. We Ain't Sure Pal, We Are Sexual Perverts ja We Are Satans People. Kaikkea ne immeiset keksii
Jannipaali
28.10.2005 17:08:53
Ainut oikea on se: We Are Sexual Perverts.
Iscariah
28.10.2005 17:28:35
niin onhan se aika hyvä veto kenen lie keksimä. oma suosikki on we ain't sure pal
Tympee Huttunen
28.10.2005 17:38:28
KFD on kova levy. Täysin erilainen, mitä muu WASPin tuotanto. Erittäin synkkä ja hieman industrial-henkinen. STill Not on myöskin hyvä levy, vaikka ilmestyessään jäi varsin pienelle huomiolle hienon Crimson Idolin jälkeen. Hommaa molemmat vaan.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Iscariah
28.10.2005 17:41:28
juu kun kuulin että still not... on goottivaikutteinen levy niin alkoi kiinnostaa. enkä usko että blackie & co. on edes huonoja levyjä tehnyt. ainakaan en ole yhteenkään vielä törmännyt. myös helldorado on haukuttu (muistaakseni soundissa) ilman syytä. kunnon rokkilevy eikä siinä mitään vähän kuin unholy terror
Deeku
28.10.2005 17:47:43 (muokattu 28.10.2005 17:47:55)
Ainut oikea on se: We Are Sexual Perverts.

Mihin perustat väitteen ainoa oikea? Blackie itse sanoi, että he vain keksivät laittaa pisteet sen enempää ajattelematta.

Wäinö Aaltosen SoittajaPojat, Wärtsilän Asunto - Säästäjien Puolue.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Deeku
28.10.2005 17:50:30
KFD on kova levy. Täysin erilainen, mitä muu WASPin tuotanto. Erittäin synkkä ja hieman industrial-henkinen. STill Not on myöskin hyvä levy, vaikka ilmestyessään jäi varsin pienelle huomiolle hienon Crimson Idolin jälkeen. Hommaa molemmat vaan.

Totta kyllä KFD:n kannalta, mutta Still Not... on mielestäni Helldoradon kanssa yhtyeen pohjanoteerauksia. Tylsiä ja mitäänsanomattomia kappaleita, varsinkin Helldorado. Molemilla on hetkensä, mutta kokonaisuudet eivät kanna (kuten ei muillakaan myöhemmillä levyillä).
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Alpha
28.10.2005 17:58:46 (muokattu 28.10.2005 18:01:20)
W.A.S.P. on kyllä kova. Parhaimmet lätyt mun mielestä "W.A.S.P.", "The Last Command" ja "Inside The Electric Circus"...

Tuossapa meikäläisen levyt kyseiseltä poppoolta(kopioitu laiskasti levylistasta):

W.A.S.P W.A.S.P/The Last Command
W.A.S.P W.A.S.P 1984
W.A.S.P The Last Command 1985
W.A.S.P Inside The Electric Circus 1986
W.A.S.P The Crimson Idol 1992
W.A.S.P Still Not Black Enough 1995
W.A.S.P Kill Fuck Die 1997
W.A.S.P Dying For The World 2002
Tympee Huttunen
28.10.2005 19:27:15 (muokattu 28.10.2005 19:27:43)
Totta kyllä KFD:n kannalta, mutta Still Not... on mielestäni Helldoradon kanssa yhtyeen pohjanoteerauksia.

Äläs nyt. Still Not Black Enough, Black Forever, Scared to Death, Goodbye America ja erityisesti No Way Out of Here ovat ihan kelpo veisuja. Vieläkö joukkoon lisää kaksi kaunista balladia, Keep Holding On ja Breathe, alkaa kasassa olla yllättävänkin vankka kokonaisuus.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
leather rebel
28.10.2005 19:44:24
niin ja vielä nämä W.A.S.P. kirjaimista väännetyt sanat on kanssa hauska juttu. mitkä on niitä tyhmimpiä tekaisuja mitä olette kuulleet?
itse olen kuullut mm. We Ain't Sure Pal, We Are Sexual Perverts ja We Are Satans People. Kaikkea ne immeiset keksii

White Anglo-Saxon Protestant on paras jonka itse olen kuullut.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
ltg
28.10.2005 20:33:43
Enpä ole itselleni saanut hommattua kuin the last commandin, kun vasta viime vuoden puolella bändiin enemmälti tutustuin. Kaikki levyt on kyllä suurinpiirtein koluttu läpi. Kyllä on kerrassaan kova bändi. Ja niin, Inside the electric circus on hyvä levy myös.
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5
Ironfist
28.10.2005 22:21:30

mitä mitä. minä löysin parhaan googlen haku-toiminnolla: women airforce seapilots :ASD whii mulla onkin The Headless Children, tiukka on. terveisiä vielä äitille
Iscariah
29.10.2005 21:51:26
mitäs tykkäätte näistä kahdesta viimeisestä Wasp tuotoksesta elikkä Neon god 1:the risesta ja part2:the demisesta?
En ole tuota part kakkosta vielä kuullut mutta ykkönen oli ainakin todella hyvä . Parhaita kappaleita on Asylum #9 ja XTC Riders.
Loistoviisuja kummatkin niinkuin koko levykin.
Mutta tosiaan kertokaas tästä Part kakkosesta omia kokemuksia.
Starlia
29.10.2005 22:34:46 (muokattu 29.10.2005 22:35:02)
Still Not Black Enough on aivan helvetin kova levy mun mielestä. Eniten tykittävät biisit:

Skinwalker
I Can't
Goodbye America
Rock 'N Roll To Death
No Way Out of Here
One Tribe

Suosittelen tuota levyä.

KFD on.. hmm.. mielenkiintoinen. Tietyssä mielentilassa sitä kuuntelee ihan mielellään. Ikimuistoisin kohta levyllä on "The Horror" veisussa kun Blackie puhuu "Fuck me, kill me, drink my blood... Fuck me, kill me, drink my blood..." :D
TVCasualty
30.10.2005 06:38:40

Loistava bändi. Kopioidaan ny sit tosta levylistasta ku kaik muutki.

W.A.S.P. - Animal (Fuck Like A Beast) CD
W.A.S.P. - I Wanna Be Somebody LP
W.A.S.P. - Blind In Texas 7"Single
W.A.S.P. - Last Command LP
W.A.S.P. - Live... In The Raw LP
W.A.S.P. - Live... In The Raw CD
W.A.S.P. - 9-5 Nasty 12"Single
W.A.S.P. - Inside The Electric Circus LP
W.A.S.P. - Scream Until You Like It 12"Single
W.A.S.P. - Mean Man (Purple vinyl) 7"Single
W.A.S.P. - Headless Children LP
W.A.S.P. - Headless Children CD
W.A.S.P. - Chainsaw Charlie (Murders In The New Morgue) (3D gatefold) 12"Single
W.A.S.P. - The Crimson Idol CD
W.A.S.P. - Double Live Assassins 2CD
W.A.S.P. - Helldorado CD
W.A.S.P. - The Sting CD
W.A.S.P. - Neon God Part 1: The Rise CD
W.A.S.P. - Neon God Part 2: The Demise CD
Rumpali Rölli
30.10.2005 21:52:42
Jeii :). Wasp on kyllä iha loisto hardia. Tullu kuunneltua n. 1 vuos ja olen sitä mieltä että yks ehoton ykkönen on :).

Mukavaa kuunneltavaa ja saunditkin osuvat kohdalleen. Kitara riffit on jees, ja laulaja osaa hommansa. Ja rummutki pysyy rytmissä mukana.
Laphin jänkhillä ne keithääpi pontikkata, ja istuvat shammaleilla ja naaravat parthansa!
Deino
31.10.2005 17:03:04

Ja rummutki pysyy rytmissä mukana.

Itsestäänselvyys?
Perkele!
jatrzan
31.10.2005 23:33:47
Totta kyllä KFD:n kannalta, mutta Still Not... on mielestäni Helldoradon kanssa yhtyeen pohjanoteerauksia. Tylsiä ja mitäänsanomattomia kappaleita, varsinkin Helldorado. Molemilla on hetkensä, mutta kokonaisuudet eivät kanna (kuten ei muillakaan myöhemmillä levyillä).

snbe levyn päätös kappale no way outta here on helmi!!! myös scared to death toimii
parempi tehä kosteusvaurio ku polttaa kämppä
jatrzan
31.10.2005 23:40:16
lisätään vielä että wasp vetää tänäkin päivänä tod.kovia keikkoja!
parempi tehä kosteusvaurio ku polttaa kämppä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)