Vilhelmus 13.06.2004 11:27:17 (muokattu 13.06.2004 11:51:18) | |
---|
Perkele, kun oli kova ilta. Twilightning veti taas hemmetin kovan keikan. Soitto on timanttista, laulu loistavaa ja biisit hyviä. Jengikin oli kohtalaisesti mukana. Dreamtale veti parhaimpia keikkojaan, mitä alun perusteella sai pääteltyä, sitten lähdin vaeltamaan kohti päälavaa. Helloween oli pirun kova, tai mitä nyt muutakaan voi olla sillä 20 vuoden katalogilla? Keikka lähti Starlightilla, järki myös. Hyvät biisivalinnat pääosin ja bändi oli energinen ja Andin jutut hassuja. Mitäs muut? Skebaholikkoon törmäilinkin. |
Ben_D 13.06.2004 11:36:19 | |
---|
Perkele, kun oli kova ilta. Twilightning oli loistava ja Helloween oli aivan perkeleen kova, Starlightin myötä lähti järki. Myös lopun coverbändi ilahdutti. Mitäs muut diggaili? Ainakin mr. Skebaholikkoon törmäsin. Olikos siellä sellanen bändi soittamassa kun Dreamtale? Ei sen tyyppinen musiikki kiinnosta, mutta mulla on sen niiiden toisen kitaristin vanha ESP. Se teetti itselleen Amfisoundilla Custom kepin, joka on itseasiassa mielestäni helvetin hieno. Kuvia voi katsella osoitteesta http://www.dreamtale.net/ggallery.php. Meni vähän ohi aiheen. |
kimmokel 13.06.2004 11:39:14 (muokattu 13.06.2004 11:43:58) | |
---|
Oli kyllä Helloween mahtava ja aivan eturivistä keskeltä sitä seurailtiin. Piti kunnon shown ja jaksoivat riehua loppuun asti. Biiseistä parahasti potki varmaankin Eagle Fly Free. Niin ja olihan se Twilightningkin ihan kuunneltavaa. Lisäystä: Oli se Dreamtalekin siellä. Soitti vaan sielä K18 puolella niin ei päässy, mutta eipä siinä kauan tarvinu Twilightningin jälkee Helloweeniäkään odottaa. |
Vilhelmus 13.06.2004 11:47:30 | |
---|
Olikos siellä sellanen bändi soittamassa kun Dreamtale? Ei sen tyyppinen musiikki kiinnosta, mutta mulla on sen niiiden toisen kitaristin vanha ESP. Se teetti itselleen Amfisoundilla Custom kepin, joka on itseasiassa mielestäni helvetin hieno. Kuvia voi katsella osoitteesta http://www.dreamtale.net/ggallery.php. Meni vähän ohi aiheen. Jep, Raipen customi oli ihan nätin näköinen kylä. |
kimmokel 13.06.2004 11:58:16 | |
---|
Laittakaa linkkejä tänne jos joku sattu kuvia napsimaan. Itellä ei ole, kun en huomannu kameraa mukaan ottaa, tosin se olis ollu kuitenkin maas viitenä palana. |
kid ego 13.06.2004 12:14:55 | |
---|
Olin myös paikalla, ja tänään Hellot Tavastialla. Huhhuh, ihanaa!! Vilin näin pariinkin kertaan vilaukselta, mutta en ehtinyt nykimään hihasta kun oli sen verran kaukana ja liikkui ripeänsorttisesti. Mulla oli muuten forumin paita päällä. Tunnistiko joku? Just kid-ding. |
Mario 14.06.2004 00:33:52 (muokattu 14.06.2004 00:34:33) | |
---|
Jep, Helloween oli kyllä järisyttävän hyvä. Hienosti oli myös yleisö mukana. Hieno katsella bändiä, jonka soittamisessa on iloinen meininki, ei mitään elämäänkyllästynyttä synkistelyä. Hienosti tuntui se uusi kitaristikin sopeutuneen ryhmään. Settikin koostui hienoista biiseistä. Kovimmin jytisi Eagle Fly Free, How Many Tears ja oma suosikki Wherw The Rain Grows. Jos jotain miinusta hakee, niin setti olisi voinut kestää hieman pidempään. Tietenkin arvioni on hieman puolueellista, koska bändi on kuulunut suosikkeihin jo 14-vuotiaasta asti, mutta mitäpä siitä!:) |
solesurvivor 14.06.2004 08:41:47 | |
---|
Äh, kerkesin jo pikasesti tonne konsertit-osioon kirjottaa..Mut joo keikka oli loistava. Parempi ku mitä aiemmin oon nähny. Johtu osittain että olin edessä. Mutta muutenkin uusi kokoonmpano näytti vaikuttaneen positiivisesti hemmoihin, lavashow oli suorastaan hilpeä. Ja loistava oli tosiaan uusi kitaristi, sinne oikealle puolelle ei vaan hirmu hyvin kuulunut, kun Weikie tilutteli edessä. If you shake my hand, better count your fingers.. |
Starlia 14.06.2004 12:35:14 | |
---|
Dreamtalesta sen verran on on kyllä aika hauska bändi. Tulipa joskus kuunneltua biisi "Dancing In The Twilight" (tjsp) ja ei voinut kuin revetä nauramaan. Laulumelodia ja sointukulku oli AIVAN kuin Gamma Rayn "Fairytale" kappaleessa ja kertsi oli kuin Straton "Forever". Kovasti pojat aikoinaan kielsivät ikinä kuulleensa Fairytaleä, mutta jotenkin pohja putosi pois kun Rami oli aiemmin kertonuit olevansa kova Gamma Ray fani... Ei näin.. |
kid ego 14.06.2004 18:26:52 | |
---|
Olinpa myös Tavastialla, jossa soundit paljon paremmat, tosin meininki vähän laimeampi. Roch!! Just kid-ding. |
Esp 15.06.2004 17:12:26 (muokattu 15.06.2004 17:13:42) | |
---|
Dreamtalesta sen verran on on kyllä aika hauska bändi. Tulipa joskus kuunneltua biisi "Dancing In The Twilight" (tjsp) ja ei voinut kuin revetä nauramaan. Laulumelodia ja sointukulku oli AIVAN kuin Gamma Rayn "Fairytale" kappaleessa ja kertsi oli kuin Straton "Forever". Kovasti pojat aikoinaan kielsivät ikinä kuulleensa Fairytaleä, mutta jotenkin pohja putosi pois kun Rami oli aiemmin kertonuit olevansa kova Gamma Ray fani... Ei näin.. Ööh, missään vaiheessa ei ole kovasti kielletty kuulleemme biisiä. Voisitko hieman tarkentaa missä sellaista olet kuullut, kun olisi kiva tietää... Mutta jatka sinä tuollaisten etsimistä, saatat jossain vaiheessa huomata, että Dreamtale ei ole ainoa bändi jolla on jotain omaa, lainattua ja sinistä musiikissaan... edit: ainiin, asiasta sinun kanssasi ennenkin väännetty... huomasin vasta hetken perästä linkkisi. Jatkakaa. Täh?!? |
Vilhelmus 15.06.2004 22:38:52 | |
---|
edit: ainiin, asiasta sinun kanssasi ennenkin väännetty... huomasin vasta hetken perästä linkkisi. Jatkakaa. Ja muidenkin :) |
Starlia 15.06.2004 23:55:02 | |
---|
Ööh, missään vaiheessa ei ole kovasti kielletty kuulleemme biisiä. Voisitko hieman tarkentaa missä sellaista olet kuullut, kun olisi kiva tietää... Taisipa olla ihan Dreamtalen foorumilla tms. En ihan muista, mutta kuitenkin. Päästetäänpä ihmiset jatkamaan threadia sen oikeasta aiheesta. Jeps, nick vaihtui jossakin vaiheessa. Jatketaan. |
Guitar69 19.06.2004 17:33:21 | |
---|
Soittiko Helloween uudempia hittivääntöjään, kuten "mr.torture", "the tune" tai "hell was made in heaven"? |
kid ego 19.06.2004 17:37:52 | |
---|
Soittiko Helloween uudempia hittivääntöjään, kuten "mr.torture", "the tune" tai "hell was made in heaven"? Kyllä viimeisimmältä levyltä soi ainakin Open Your Life, jonka Deris väitti molemmilla keikoilla olevan levyn avausraita. Oikeasti se on vasta toinen. Ja muutenkin Derisin biisejä tuli monta. Just kid-ding. |
solesurvivor 21.06.2004 08:24:01 | |
---|
Kyllä viimeisimmältä levyltä soi ainakin Open Your Life, jonka Deris väitti molemmilla keikoilla olevan levyn avausraita. Oikeasti se on vasta toinen. Ja muutenkin Derisin biisejä tuli monta. Ja sit uudelta levyltä tuli myös Sun for the world. Aika erikoisia biisivalintoja Derisin ajalta oli mielestäni. If you shake my hand, better count your fingers.. |
ozz3 21.06.2004 15:15:19 | |
---|
Eikös If I Could Fly soitettu myös? "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Acid_Punk 21.06.2004 16:31:10 | |
---|
Eikös If I Could Fly soitettu myös? Näin taisi olla. Oli muuten ilo kuulla myös vanhempia veisuja, kuten Starlight ja Murderer. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
Jormaz 21.06.2004 19:38:46 | |
---|
Mä olin Tavastialla ja en oikeen lämmennyt. Se nuori kitaristi näytti Harri Haataiselta ja Deris laulo päin pyllyä. Tais olla odotukset turhan korkealla kun omistan vain ne kolme ekaa levyä. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
solesurvivor 23.06.2004 08:52:26 | |
---|
Mä olin Tavastialla ja en oikeen lämmennyt. Se nuori kitaristi näytti Harri Haataiselta ja Deris laulo päin pyllyä. Tais olla odotukset turhan korkealla kun omistan vain ne kolme ekaa levyä. Musta se uusi kitaristi oli kyl aika nami. Ja Harri Haatainen ei..;) Paitsi jos se kitaristi oli Tavastialla jotenkin eri näkönen, heh.. If you shake my hand, better count your fingers.. |