Vainhaalee 04.10.2004 18:29:58 | |
---|
Löysin c-kassulta pätkän Radiomafian-aikaisen Hard Rock Clubia, jota isännöivät Anssi Kela ja Antti Karisalmi(?) Ohjelma on taltioitu pätkissä ja laulujen nimistä ei ole tietoa paljoakaan.. Kyseisessä HRC:ssa soi jostakin kasikytluvulta sellanen piisi, jossa sooloilivat silloiset eturivin kitarasankarit.. Biisi oli ilmeisesti väsätty hyväntekeväisyys-tarkoitukseen.. Ja laulun loputtua Kela mongertaa sujuvasti jotain bändistä nimeltä "Here on Aiden" tai ihan mitä tahansa sinnepäin ja piisin nimeksi Sta.. Ja tästä meni nauhoitus poikki.. Biisissä lauletaan joko "with star(s)" tai "we are stars" Olen yrittänyt googlettaa, mutta tuloksetta.. Tietoa kokoonpanosta? kappaleesta? taustaa? yms.. Yks olut ja kaks kaljaa! |
lxi 04.10.2004 18:34:38 (muokattu 04.10.2004 18:35:20) | |
---|
Google kertoo: Hear 'n Aid - Stars (EDIT: tai sitten We're Stars). Mukana Halford, Dio, Tate, Dokken, Smith, Murray, Malmsteen... huh huh. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Vainhaalee 04.10.2004 18:55:26 (muokattu 07.10.2004 20:54:41) | |
---|
Hear 'n Aid - Stars (EDIT: tai sitten We're Stars). Mukana Halford, Dio, Tate, Dokken, Smith, Murray, Malmsteen... huh huh. Kiitos! tuossa tulikin kaikki mitä tarvitaan... Aika kovaa sakkia... Edit: Saat plussan Yks olut ja kaks kaljaa! |
Tympee Huttunen 04.10.2004 19:00:27 | |
---|
Mulla on toi videona jossain. Hyvä pätkä ja hyvä meininki. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot a |
Fadead 04.10.2004 20:30:48 | |
---|
Mulla on toi videona jossain. Hyvä pätkä ja hyvä meininki. Näin on. Hienoja kitarasooloja ja laulusuorituksia täynnä. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Zikk_83 04.10.2004 21:54:27 | |
---|
Näin on. Hienoja kitarasooloja ja laulusuorituksia täynnä. Dion intro on paras: "Who cares for the children? - I Do...." "Missä vaiheessa mulla muka lähti piuha irti? Kyllä mä jonkun surinan kuulin mutta ei tollanen surina irtonaisesta piuhasta lähe..." Hämeenlinna 15.5.2004
Zikkin keikka muistelot osa 1
http://roctum.rocks.it |
leather rebel 06.10.2004 16:09:09 | |
---|
Se "making of"-pätkä on myös loistava. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
pwallin 06.10.2004 19:15:10 | |
---|
Dion intro on paras: "Who cares for the children? - I Do...." Vaikka en ole kuullutkaan tuota, niin luo isot vibat tuntien herra Dion taidot...huh! Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |