Aihe: Anorexia nervosa
1
Hevihörhö
27.09.2004 23:07:52
Lyhyesti kysäistynä: Onko kyseisellä bändillä omia sivuja tm.? Kävin läpi kaikki mitä mieleeni pälkähti mut aina vaan eteen tuli tekstiä syömishäiriöstä (kuten arvata saattaa).. Googlestakaan en mitään merkittävämpää löytänyt..
jumala ehkä loi maan, mutta Latvala loi musiikin. ~pastilli?~
gheisari
27.09.2004 23:17:41
Incarnation
27.09.2004 23:34:54
Kova nimi.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Phobophile
27.09.2004 23:38:00
Kova nimi.

Siihenpä se sitten suunnilleen jääkin..
Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa
Hevihörhö
27.09.2004 23:42:46
http://www.mother-anorexia.com/

Kiitoksia. Tässäpä se loppu-ilta sitten kuluukin.. :)
Heissi
28.09.2004 01:56:06
Siihenpä se sitten suunnilleen jääkin..

Ei todellakaan jää. Kuunelkaa näiden Drudenhaus. Jummijammi kun osaa olla kova levy. Aloitusbiisi "A doleful night in Thelema" on varmaan paras kuulemani extreme-osaston biisi ikuna. Ihan vitun tykki.

Mutta näiden koko muu tuotanto onkin sitten enemmän tai vähemmän perseestä, se myönnettäköön.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Phobophile
28.09.2004 02:01:06
Ei todellakaan jää. Kuunelkaa näiden Drudenhaus. Jummijammi kun osaa olla kova levy. Aloitusbiisi "A doleful night in Thelema" on varmaan paras kuulemani extreme-osaston biisi ikuna. Ihan vitun tykki.

Mutta näiden koko muu tuotanto onkin sitten enemmän tai vähemmän perseestä, se myönnettäköön.

Olikos tämä nyt niin että se eka levy oli enemmän dödöä ja sen jälkeinen matsku tuota perus Kakkakehtomeikkiheviä? Ainakin Season of Mistin sivuilta muistelen lukeneeni jotain tuommoista.
Heissi
28.09.2004 02:08:18
Olikos tämä nyt niin että se eka levy oli enemmän dödöä ja sen jälkeinen matsku tuota perus Kakkakehtomeikkiheviä? Ainakin Season of Mistin sivuilta muistelen lukeneeni jotain tuommoista.

En ole ihan varma onko tuo Drudenhaus edes eka levy vai toka. No mutta kuitenkin, ei tuo mitään dödöä ole ollenkaan. Suoraviivaista, nopeaa, mutta ei todellakaan mitään ultranopeaa blackia, jossa on runsaasti synaviuluja. Kaippa tuo vähän tonne kakkakehto-osastolle liippaa jonkun mielestä, tosin itse en voi sietää CoFia (vaikka olen todellakin yrittänyt sitä oppia kuuntelemaan) kun taas AN:n Drudenhaus-lätystä pidän ihan saatanasti. Jostain kun imuttelee tuon jo aiemmin mainitsemani tsipaleen niin saa aika hyvän kuvan levystä.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Phobophile
28.09.2004 02:15:20
En ole ihan varma onko tuo Drudenhaus edes eka levy vai toka. No mutta kuitenkin, ei tuo mitään dödöä ole ollenkaan. Suoraviivaista, nopeaa, mutta ei todellakaan mitään ultranopeaa blackia, jossa on runsaasti synaviuluja. Kaippa tuo vähän tonne kakkakehto-osastolle liippaa jonkun mielestä, tosin itse en voi sietää CoFia (vaikka olen todellakin yrittänyt sitä oppia kuuntelemaan) kun taas AN:n Drudenhaus-lätystä pidän ihan saatanasti. Jostain kun imuttelee tuon jo aiemmin mainitsemani tsipaleen niin saa aika hyvän kuvan levystä.

Juu eri levy näyttääpi olevan. Tuo mitä meinasin on nimeltänsä Exile ja homma meni ilmeisesti niin että tuon levyn jälkeen bändissä vaihtui sakki siihen malliin että myös musiikki meni tuohon CoF linjaan. Pitää joku päivä warettaa pari biisiä tuolta Exileltä että kuulen onko tuosta nyt mihinkään. Nuo uudemmat tuotokset kun on jo tuttuja ja ne ei iske.
mikko1
28.09.2004 10:43:33
pakko oli ladata joku biisi koska nimi oli niin hyvä.
Pastilli.
Hevihörhö
28.09.2004 22:02:33
Mikä sen biisin nimi oli joka soi (muistaakseni) toissa viikolla metalliliitossa? En oo ennen sitä kuullu ja tahtoisin kovasti tietää myös miltä levyltä löytyy tuo..
Deg
28.09.2004 22:49:33

Se on kiva että bändit ottaa nimiään taudeista, mutta että Anoreksia?
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Hevihörhö
28.09.2004 22:56:39

Mikä lie hetkellinen mielenhäiriö heilläki oli kun keksivät bändille nimeä.. ;)
Heissi
28.09.2004 23:08:43

Ota huomioon, että ne on fransmanneja.
Möö.
gheisari
28.09.2004 23:21:14
Ota huomioon, että ne on fransmanneja.

Suht rumia ovat kans.
Hevihörhö
29.09.2004 00:00:49
ja.... Mikä sen biisin nimi oli joka soi (muistaakseni) toissa viikolla metalliliitossa? En oo ennen sitä kuullu ja tahtoisin kovasti tietää myös miltä levyltä löytyy tuo..

Niin että kuunneltiinkos liittoa kyseisenä päivänä ?
Phobophile
30.09.2004 23:15:28
Nyt tarkastin sitten miltä tuo Exile kuulostaa ja vaikuttaa kyllä paremmalta kuin odotin. Jos nyt johonkin pitäisi verrata niin Akercocke tuli itselleni ensimmäisenä mieleen.
Valdemar
01.10.2004 11:11:36
Aika keskinkertasta paskaa.
Backseat of a trans-am!
Tapio79
01.10.2004 12:45:22
Anorexia Nervosasta en sano mittään kun en ole kuullut, mutta kysyjälle (ja muillekin) suosittelisin sellaista sivustoa kuin http://www.metal-archives.com.

Sieltä olisi vähällä vaivalla löytynyt olennaisin tieto niin tästä bändistä kuin Enochian Crescentistä + linkit kotisivuilleen sekä ihan järjetön määrä infoa muistakin maailman metallibändeistä.

Varmastikin kattavin infosaitti metallin ystäville.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)