Butcheri 26.08.2004 08:14:17 | |
---|
Jokos jolllakulla on tämä Bodareitten uus single? Mitä mieltä? Täytyy sanoa että potkii kympillä, tulee ensimmäisenä Slayer mieleen. Ja Andrew WK-koveri nostattaa hymyn huulille. Jau Jau! "Muusikot tyydyttää ihmisten tarpeita. Mä en malta odottaa että pääsen tyydyttämään teidät!" -Humalainen muusikkotoverini |
Viceroy 26.08.2004 11:21:57 | |
---|
Eilen ostin, ja pari kertaa olen kuunnellut. Aika samaltahan tuo kuulostaa kuin Hate Crew Deathrollinkin biisit, joka ei kylläkään ole mikään huono asia. Ihan jees kaiken kaikkiaan, varsinkin soundit miellyttävät kaikessa yliampuvuudessaan korvaani. Kakkosbiisi menee multa vähän ohi, kun en ole AWK:ta kuullut. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
MV 26.08.2004 21:01:50 | |
---|
Ite ostin kans jo eilen ja ton uuden biisin oon jo kuullu ja kyllähän se potkii. En oo ikinas kuullu noin iloista bodombiisiä kuin tuo coveri. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Skebaholikko 26.08.2004 23:37:37 | |
---|
Nimibiisi potkii ihan tuhottoman hyvin, niin moshpit-riffiä kuin perinteistä Bodom-liidiharmoniaakin löytyy. Jos tuleva levy seurailee noita linjoja, on syytä hymyillä äärimmäisen leveästi. She Is Beautifulin "nana-naat" Laihon vetämänä ovat puolestaan rivointa jota olen pitkään aikaan kuullut. ideaali kupittelubiisihän tuo on, ihan puhtaaseen hauskanpitoon mainio koveri. Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!"
Bart: "Yes, sir!" |
kimmokel 27.08.2004 17:00:04 | |
---|
Nimikkobiisi ja Knuckleduster ainakin kuulostivat tosi hyviltä. |
bass-man 27.08.2004 20:01:28 | |
---|
Mä ostin semmoisen version et siin on vaan 2 biisii. Siinä piti olla 4. Siin oli nimikko biisi ja Andrew WK cover. Ne oli sika kovii rallei. stay heavy 4ever...
Kaikki musa on hyvää patsi räppi. |
suolintu 27.08.2004 21:20:00 | |
---|
Eihän se ep ole vielä edes ilmestynyt, ainoastaan sinkku on myynnissä. Minkähän takia biisin sanoja ei ole laitettu mukaan? Tuskin tällä kertaa Laiho on laulanut mitä sattuu, kun niin hyvin toimii tuo kerto säekin. She is beatiful muuten nostattaa hyvin fiilistä kun nousu humalassa kuuntelee... |
basistivol666 27.08.2004 23:40:53 | |
---|
olenb kuullut sinkkubiisin, joka on perustappoo.. . säästän rahani dvd/eepeeseen Ei helvetti! Tiedättekö jätkät mikä on kaikkein pahin? No italianpata...tai broileripyörykät...tai jos ne olis molemmat yhdessä...ei saatana siinähän ei supistaja sulkeutuis ollenkaa pitkään aikaan, kun sitä tulis ja tulis vaan yhtä kyytiä ja pitkään |
Valdemar 28.08.2004 11:44:34 | |
---|
"tulee slayer mieleen" ei vittu, mistä näitä löytyy. Backseat of a trans-am! |
edha 28.08.2004 12:22:21 | |
---|
Kuulosti Slipknotilta... Siis se nimikko biisi. Coveri oli tosi hyvä yllättävän iloinen Yli Jumala |
FatSam 28.08.2004 12:40:48 | |
---|
Onpas tykki biisi. Tässä on vähän kaikkea, kauheeta runttausta ja hienoja melodioita. Ihan Bodomin parhaimmistoon menee. Andrew WK -coveria en ole kuullut. FatSam - the most man of them all. |
Super-Jari 28.08.2004 12:51:28 | |
---|
Aika tylsää tavaraa. Samaa on kuultu jo muutama levy. Taitavasti tehtyjä juttujahan nuo on mutta särmä on mun mielestä kadonnu. Toistoa. - |
Juugeli 28.08.2004 13:34:09 | |
---|
Ihan hyvältä kuulosti tuo sinkku. Mutta tosiaan vähän itseään toistavaa, en panisi pahakseni jos vähän uudistuisivat. Mutta levyä odotellessa, kyllähän se ostoon menee enivei... Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku IHKK #3 |
Phobophile 28.08.2004 14:39:40 | |
---|
Aika perus Buudom biisihän tuo on. Ei mitään uutta vaan sitä samaa tasapaksuutta edelleen. Love Subverted, Lust Perverted |
Antti90 28.08.2004 21:13:03 | |
---|
Mä ostin semmoisen version et siin on vaan 2 biisii. Siinä piti olla 4. Siin oli nimikko biisi ja Andrew WK cover. Ne oli sika kovii rallei. single - 2 piisii,yks oma yks coveri EP - 4 piisii,kaks omaa kaks coverii sonatalla sama juttu Don't say a wordin kanssa,lieneekö spinellä osuutta asiaan? Ashes to ashes,
Dust to dust |
Antti90 28.08.2004 21:13:05 (muokattu 28.08.2004 21:13:26) | |
---|
Mä ostin semmoisen version et siin on vaan 2 biisii. Siinä piti olla 4. Siin oli nimikko biisi ja Andrew WK cover. Ne oli sika kovii rallei. EDIT:sry tuli kaks kertaa Ashes to ashes,
Dust to dust |
StoRBa 31.08.2004 18:41:46 | |
---|
sonatalla sama juttu Don't say a wordin kanssa,lieneekö spinellä osuutta asiaan? Paitsi että sonata on nykyään Nuclear Blastilla... Kaipa tuo joku yleinen ilmiö on. I want YOU to join the swedish army! |
Antti90 01.09.2004 12:54:25 | |
---|
Paitsi että sonata on nykyään Nuclear Blastilla... Kaipa tuo joku yleinen ilmiö on. Spine hoitaa sonatan suomen markkinoinnit ja Nuclear Blast muun maailman,jos oikein olen ymmärtänyt,Bodomilla jotenkin samalla tavalla,tais lukea uudessa sinkussa Nuclear sekä Spine :/Heh,voin toki olla väärässä :P Ashes to ashes,
Dust to dust |
StoRBa 01.09.2004 19:57:08 | |
---|
Spine hoitaa sonatan suomen markkinoinnit ja Nuclear Blast muun maailman,jos oikein olen ymmärtänyt,Bodomilla jotenkin samalla tavalla,tais lukea uudessa sinkussa Nuclear sekä Spine :/Heh,voin toki olla väärässä :P Joo niin se kai on... Sama homma Nightwishilla. I want YOU to join the swedish army! |
paintaster 02.09.2004 09:32:19 | |
---|
Oon kuullu trashed, lost and strungoutin 2 kertaa livenä, mutta EP:tä en oo löytäny viel. We´re the hate crew we stand and we won´t fall we´re all for none and none for all f**k you we´ll fight till the last hit and we sure as hell ain´t taking no shit! |