Aihe: Amorphiksen laulaja lähti litoo
1
tarmo_tiukka
15.08.2004 18:04:48
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153518287

Suomalaisen pitkän linjan metalliyhtyeen Amorphiksen laulaja Pasi Koskinen jättää yhtyeen. Koskinen liittyi ryhmään 1995. Ensimmäinen Koskisen kanssa nauhoitettu Amorphis-levy oli 1996 ilmestynyt Elegy. Sen jälkeen hän ehti laulaa vielä kolmella levyllä.
Koskinen kertoo lähitulevaisuudessa ilmestyvässä tiedotteessa eronsa syistä. Koskisen viimeinen esiintyminen Amorphiksen kanssa on ensi lauantaina Kontu Rockissa.

Amorphis lähtee lokakuussa puolentoista kuukauden mittaiselle Yhdysvaltojen kiertueelle paikallisen Type O'Negative -yhtyeen kanssa. Kiertueella laulajan tehtävät hoitaa suomalaisen Charon-yhtyeen vokalisti Juha-Pekka Leppäluoto. Amorphiksen uusin levy Far From The Sun julkaistaan Yhdysvalloissa 7. syyskuuta
Phobophile
15.08.2004 18:19:16
Oikeastaan ei harmita juurikaan. Voipahan nyt keskittyä paremmin Ajattaraan ja Shape of Despairiin.
Love Subverted, Lust Perverted
Akiman
15.08.2004 18:41:42

Oikeastaan ei harmita juurikaan. Voipahan nyt keskittyä paremmin Ajattaraan ja Shape of Despairiin.

Niin. Kenelle Pasi oli Amorphiksen tärkein lenkki, kenelle se heikoin. Itse en ole koskaan pitänyt herran laulua juuri kummoisena, vaan ihan perus vääntönä, vaikka tiettyä omaperäistä ääntä lyötyikin. Eli ei mikään iso menetys, ellei jopa lupaava parannus jatkon suhteen, jos hyvin käy.

Minua kiinnostaa kieltämättä enemmän Shape of Despair, sillä Ajattaran linjat eivät ole ihan täysillä koskaan miellyttäneet, vaikka "Itse" olikin ihan hyvä. Sen sijaan uusin "Kuolema" jäi hieman keskinkertaiseksi, mutta tuosta on turha alkaa tässä junnaamaan. Katsellaan millainen kolmas levy tulee olemaan ja SoD:n uutta odottelen todella kovasti.

Tällaista sattuu ja linjat etsivät uusia uria. Toivottavasti.
SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET
Torniojaws
15.08.2004 18:43:24

Kiertueella laulajan tehtävät hoitaa suomalaisen Charon-yhtyeen vokalisti Juha-Pekka Leppäluoto.

Ei kyllä JP:n ääni sovi sinnepäinkään Amorphiksen musiikissa.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
Tympee Huttunen
15.08.2004 18:55:56
Ei juuri korvilleni koskaan sopinut ex-vokalistin laulanta. JP sen sijaan on varsin vakuuttava laulaja. Tuskin hän tuli jäädäkseen bändiin silti?
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
aivokuolio
15.08.2004 19:54:13
Ei kyllä JP:n ääni sovi sinnepäinkään Amorphiksen musiikissa.

Olet varmasti ollut jo kuuntelemassa heidän yhteistyönsä hedelmiä?
simperi
15.08.2004 21:19:04
Ei juuri korvilleni koskaan sopinut ex-vokalistin laulanta. JP sen sijaan on varsin vakuuttava laulaja. Tuskin hän tuli jäädäkseen bändiin silti?

JP tosiaan on todella vakuuttava. En usko kyllä myöskään että hän Amorphikseen jää ihan vaan Charonin takia. Charonin takiahan JP lähti jo Poisonblackista.
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle
Super-Jari
15.08.2004 21:59:11
Jos vain olisi mahdollista että Tomi palaisi turisemaan niin maailma olisi taas hetken parempi paikka. Eipä taida sitä päivää nähdä, taitaa mennä nurin koko bändi, ovat jo sen verran alkaneet eri suuntiin repeilemään.
ihan vitun tottakai!
Incarnation
15.08.2004 22:21:50
Jos vain olisi mahdollista että Tomi palaisi turisemaan niin maailma olisi taas hetken parempi paikka.

Nimenomaan!

Voi olla, että Pasin lähtö vaikuttaa myös jotenkin Amojen musiikilliseen suuntaan...
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Super-Jari
15.08.2004 22:31:45
Nimenomaan!

Voi olla, että Pasin lähtö vaikuttaa myös jotenkin Amojen musiikilliseen suuntaan...

mulle kaks viimeistä ei ole enää tarjonnu mitään. toivottavasti keksivät jotain uutta.
ihan vitun tottakai!
Incarnation
16.08.2004 15:59:41
mulle kaks viimeistä ei ole enää tarjonnu mitään. toivottavasti keksivät jotain uutta.

Far from the Sun:ia en vaivautunut kuuntelemaan paria biisiä enempää ja Am Universum:kaan ei kauheasti toimi kun ei tuo perus rokki sinällään oikein iske.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
kunnasja
17.08.2004 10:15:26
Elegy on lähes nerokas tekele. Sitten tuli Tuonela, homma meni liian näpertelyksi, Universum on lattea, ja uusinta en edes ole kuullut. .... hohhoijaa. Pasi Koskisella on mahtava murinavokaalivarasto käytettävissään, mutta kaveri vetää tavanomaisella kliinillä. Kunpa olis sälli kiskonu Elegyllä noi kaikki murinat, olis ollu vielä parempi levy. Pidän henkkoht nimittäin huomattavasti enemmän hänen kuin Tomin murinasta. Mutta mielipiteitähän nämä...

Jospa pysyisivät nyt vaan kasassa, että saadaan uusi vokalisti kehiin ja aimo annos räväkkyyttä linjaan. Sillä se maailma paranee.
Visit http://www.helionprog.com - download http://www.helionprog.com/audio/Helion-GodofFire.mp3
Henko
17.08.2004 10:40:34

mulle kaks viimeistä ei ole enää tarjonnu mitään.

Mulle taas ainoastaan kaks ensimmäistä tarjosi joskus jotain.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
enemie
29.09.2004 16:57:11
no ei kyllä paljo haittaa!charonin laulaja on paljo kovempi vetäjä,ja sillä on parempi ääni!!
veeka
29.09.2004 18:04:30
Tässä kyseisessä bändissä on aina ahistanut tuo laulupolitiikka. Kuulostaa ponnettomalta ja livenä vire on vähän niin ja näin. Odotan mielenkiinnolla tulevaa yhteistyötä pohjoisen pojan kanssa. Jospa tässä olisi ainekset laajamittaisen diggailun aloittamiselle.
Onhan Cozy Powell mun iskä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)