Ed The Ead 14.06.2004 18:00:17 | |
---|
Onko kyseisestä levystä olemassa muita painoksia kuin sellainen, jossa on kansissa hologrammit. Ostin nimittäin kyseisen levyn sellasien painoksen, jossa ei tuota hologrammia ole ja vihko sisältää kuvia jostain "huumori toolin levyistä, joita ei varmasti ole olemassakaan". Onko kyseessä siis jonkinlainen piraatti? You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
Lähikauppias 14.06.2004 18:06:37 | |
---|
Ei oo piraatti, vaan ihan yleisin Suomessa näkemäni versio ko. levystä. Ja hologrammiahan kansissa ei missään versiossa ole, vaan niitä sellaisia esim. nukkekodin telkkareita muistuttava, erityisellä tavalla tehty kuvan ja muovikotelon yhdistelmä, jossa kuva vaihtuu katselukulmaa vaihdettaessa. Se versio on ymmärtääkseni Aeniman jenkkiversio. |
tuukkah 14.06.2004 19:42:33 | |
---|
Mulla on tuo jenkkiversio. Hologrammista ei tosiaan ole kyse, vaan muovikannessa olevista skraiduista, jotka taittavat valoa. Kun kantta kallistelee, kuva näyttää liikkuvan. ain't it funky now. |
Heavy Metal Machine 15.06.2004 00:16:29 | |
---|
'Hologrammi' painos minultakin löytyy! Olen duunnnut sen niin että siinä on se silmä kansikuvana, ja ainakun kävelen cd kasan ohi niin se silmä seuraa minua! ;) Hei lennä pois, tyttöni pois |
Julmettu 15.06.2004 00:38:22 | |
---|
tool on ihan paska!1 Menisitkö johonkin ja ampuisit itseäsi naamaan 12/76 kaliiperisellä megamagnum metsästyshaulikolla? Itelläkin on tuo "hologrammi" pintainen. |
TiMiTheShiT 15.06.2004 01:31:41 | |
---|
hologrammi on mullakin, mutta tavallaan se vanha painos on tyylikkäämpi (paitsi cd:ssä se pentagrammi vääntö vähän hämää kun taas hologrammi versiossa on se ukko joikissa....). Ha, no jaa, maku kysymys. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |"kuinka moni oikeesti on sitä mieltä, että ihmisyys ja luonto on luotu raivattavaks tieltä?" -Jukka Poika-| |
paavi 15.06.2004 08:14:10 | |
---|
Menisitkö johonkin ja ampuisit itseäsi naamaan 12/76 kaliiperisellä megamagnum metsästyshaulikolla? Katsopa tuon maksalaatikon kuvausta... ;) Se on kai niin, että jokaiseen tool-keskusteluun pitää lisätä toi lause. Itelläkin on tuo "hologrammi" pintainen. Samma här. |
larinparaske 15.06.2004 08:57:38 | |
---|
Mulla on se konstailematon versio. Jaa, ne olikin huumori-levynkansia...oon etiskellyt Toolin Gay rodeota ja Bethlehem abortion clinic'iä joka paikasta. Damn. I want to be the king and queen of cheese |
reino 15.06.2004 10:15:37 | |
---|
"Hologrammi" meitsiltäkin löytyy. W00t? |
paranoid android 15.06.2004 15:16:23 | |
---|
Minulla on se vanhempi versio. En ole edes nähnyt semmoista hologrammikantta missään. |
sepeli 15.06.2004 16:56:38 | |
---|
Mulla on tuo jenkkiversio. Sama juttu. On yksi hienoimmista kansista jotka olen nähnyt. Ja parhaiden levyjen joukossa muutenkin. Jos omistaa 3D-lasit, sitä sisäkannen tekstiä voi katsella niillä. See you auntie. "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
psychodad 24.06.2004 12:23:12 | |
---|
Minulla on molemmat, jos vaikka kuluu käytössä. Olisipa kamala tilanne jos ei olisi toimivaa aenimaa! Toinen on siis euroversio ja tuo alkuperäinen "hologrammikansi" on jenkkiversio. Siitä tulikin mieleeni kun oleskelin Teksasissa ja selailin televisiokanavia, vastaan tuli joku jeesuskanava, missä pastori tai mikälie hengenmies rähjäsi isolle seurakunnalle Toolin aenima kädessään. Hän luonnollisesti vaati välitöntä kieltoa tuolle kannelle koska hänen mielestään kuvan mies ottaa itseltään suihin kun kantta liikuttaa. Kyllä nauratti. |
Kulkunen 24.06.2004 13:53:58 | |
---|
Hän luonnollisesti vaati välitöntä kieltoa tuolle kannelle koska hänen mielestään kuvan mies ottaa itseltään suihin kun kantta liikuttaa. Kyllä nauratti. Ihan faktahan se on, eikä mikään mielipide... Holorammiversio löytyy täältäkin. Sitä löytyy muuten hieman yllättäen myös Anttilasta. Eli ei se mitenkään hirmuspesiaalijenkkiversio ole. Hieno kumminki. Mää imeskelen mun lihapullat. |
psychodad 13.09.2004 16:15:30 | |
---|
Joo niinhän siinä kuvassa vihjataan, mutta ei sitä pelkän mielipiteen avulla saada kiellettyä, sitä tarkoitin. |
Mark-Ken 13.09.2004 23:00:06 | |
---|
Mistäs olette nämä "hologrammiversionne" ostaneet..? |
sepeli 14.09.2004 09:52:06 | |
---|
Mistäs olette nämä "hologrammiversionne" ostaneet..? - Sitä löytyy muuten hieman yllättäen myös Anttilasta. Itse ostin joskus kauan sitten juuri Anttilasta. En ollut varsinaisella levyreissulla, katsoin että kappas, tässähän on tämä ja otin mukaan. You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22 |
Absoluto 14.09.2004 09:55:45 | |
---|
Mistäs olette nämä "hologrammiversionne" ostaneet..? Itse ostin Vaasan Anttilasta. "Ja hän näki että se on hyvä." |
Henkeen ja Vereen 14.09.2004 13:10:49 | |
---|
"Hologrammi" -version omistan. Hienon kannen lisäksi myös mitä mainioin levy... I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable.
-J.Morrison- |
Aukikco 21.09.2004 13:26:00 (muokattu 21.09.2004 17:51:29) | |
---|
Melkeinpä vituttaa kun se hologrammiversio (jonka minäkin omistan) on muuten törkyhieno, mutta hologrammittoman version feikkilevynkannet ovat aivan loistava läppä... Saatanan bändit, pakotatte ostamaan vain kannen takia saman levyn kahteen kertaan! (edit: typo) |
Milkop 21.09.2004 14:15:50 (muokattu 21.09.2004 14:16:24) | |
---|
Melkeinpä vituttaa kun se hologrammeversio (jonka minäkin omistan) on muuten törkyhieno, mutta hologrammittoman version feikkilevynkannet ovat aivan loistava läppä... Saatanan bändit, pakotatte ostamaan vain kannen takia saman levyn kahteen kertaan! Kapitalismi jyllää...Itteltäni löytyy tuo "perusversio" feikkilevyineen. Gay Rodeo voisi olla aika kova levy. Mitenkäs yleisiä ovat Toolin vinyylit, kun juuri tuli levymessuilta hommattua 2lp versio Undertowsta? Joku 180g versio tuo näyttäisi olevan. Loistolevy ja vinyylinä mahtavat soundit. Sober on mahtava biisi. Why can't we not be sober? I just want to start this over. Why can't we drink forever. I just want to start things over. I am just a worthless liar. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |