Aihe: Soilworkin uus, Stabbing the drama.
1
koera
11.01.2005 23:09:14
Sain tuossa jo käsiini Soilworkin Helmikuun lopussa ilmestyvän "stabbing the drama"-levyn. Levy on tosiaan valmis ja medialle oli jaettu promokipaleita levystä. Pirun hyvältä kuulostaa mun korvaan. Onko ketä muita vielä kuullut levyä?
Se on huumori mikä naurattaa.
Torniojaws
11.01.2005 23:25:53

Erikoista, aivan muistin että siitä on jo keskustelut. Lieneekö sitten poistettu. Noh, omasta mielestä Soilwork menee aina vain huonompaan ja huonompaan suuntaan. Ei ole oikein mitään jäljellä vanhasta kunnon Soilworkista, melodista hevimetallia At the Gatesin suuntamilla, mutta vieläkin paremmilla rakenteilla ja riffeillä. Nykysuunta menee yksinkertaisiin poppibiiseihin, lähes radiomaisiin.

Levystä ei jää sitten yhtään mitään mieleen kun sen läpi kuuntelee. Jokaisesta biisistä jää vain "soittelun" tunnelma, biisi on, mutta siinä ei tapahdu mitään. Soolotkin ovat jääneet varjoihin. Laulaja on ainoa, jonka suunta on parantunut. Harmi sinänsä, Speed nykykunnossaan ja bändi 5 vuoden takaisessa kunnossa olisi murhaavan timmi poppoo.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
pehko
12.01.2005 08:17:51

oon paria biisiä kuullu...Distance ja sit joku toinen, en just muista nimeä. Mutta tuo ekamainittu on mielestäni ainakin saatanan hyvä biisi. Kyllä levy täytyy käydä pokkaamassa heti kun ilmestyy.
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Milkop
12.01.2005 08:56:53

Mä en oo kuullu ku Liitossa yhden piisin lopun, joten paha sanoa millaista on tulossa. Kyllä Figure Number Five on ilmestymisvuotensa parhaita levyjä ja se Devinin tuottama levy (oisko ollut Natural Born Chaos) on mukavaa meininkiä myös. En menis sanomaan, että bändi ainakaan FNF:lla huonompaan suuntaan meni.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Juzzu
12.01.2005 11:15:52
En menis sanomaan, että bändi ainakaan FNF:lla huonompaan suuntaan meni.

Kyllä mun mielestä FNF oli selkeästi köykäisempi kuin NBC monella tapaa. Soundit nyt ymmärtää kun ei Devin enää ollut tekemässä tanakkaa tavaraa, mutta käykäisempää oli mielestäni myös piisivalikoima, ei niin hyvää kamaa kuin Chaosilla. Saas nähdä minkälainen on sitten uusi pläjäys.
Mies juoksee lappiin mutta veuhkuissaan hukkuu tenojokeen
Johannes_t
12.01.2005 12:01:22

Soundit nyt ymmärtää kun ei Devin enää ollut tekemässä tanakkaa tavaraa

Ei tainnut Devinillä olla paljoa soundien kanssa tekemistä.
pehko
12.01.2005 13:40:55

Ei tainnut Devinillä olla paljoa soundien kanssa tekemistä.

Jotenki minustakin tuntuu hieman siltä.....Noissa kahessa uudessa piisissä, mitkä oon kuullu, ni ne ainaki vaikuttaa musiikillisesti taas vähän erilaiselta kun esim. FNF...ai sis sillai jännästi...
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Johannes_t
12.01.2005 14:08:11

Jotenki minustakin tuntuu hieman siltä....

Asiasta keskustelin Soilworkin basistin kanssa, olin näet valmis pistämään myös NBC:n laulumelodiat Devinin piikkiin, mutta niin vain herra väitti, että mr. Townsendin rooli oli lähinnä heitellä ideoita ja hengailla. Tiedä sitten.
Juzzu
12.01.2005 14:16:36 (muokattu 12.01.2005 14:17:06)
Asiasta keskustelin Soilworkin basistin kanssa, olin näet valmis pistämään myös NBC:n laulumelodiat Devinin piikkiin, mutta niin vain herra väitti, että mr. Townsendin rooli oli lähinnä heitellä ideoita ja hengailla. Tiedä sitten.

Kah, mun mielestä NBC:n soundimaailma on niin dewinmäinen että olin lähes varma että siellä on hullu kalaju pyöritellyt nappulaa niin pöydästä kuin vaffareistakin. FNF:n soundimaailma kun on taas huomattavan paljon 'kuivempi' ja kapeampi kun dewin ei ollut 'ideoimassa'.

Leppoisa mies muuten tuo Soilworkin jasisti, joskus tuli keikan jälkeen pienessä pyörteessä muutama sana vaihdettua.
lapio
12.01.2005 14:17:13

Kyllä Figure Number Five on ilmestymisvuotensa parhaita levyjä ja se Devinin tuottama levy (oisko ollut Natural Born Chaos) on mukavaa meininkiä myös. En menis sanomaan, että bändi ainakaan FNF:lla huonompaan suuntaan meni.

Samaa mieltä. Pidin FNF:stä kovasti. Vanhempi soilworkkin on kyllä mielestäni helvetin hyvää tavaraa. Mutta hyvä vaan etteivät ole jääneet polkemaan paikoilleen.

Olen kuullut uuden levyn ja ainakaan Figuresta ei ole menty kevyempään suuntaan. Levyllä on muutama biisi, jotka ovat kovastikkin parin edellisen levyn raskaimpia biisejä raskaampia.
Puhtaasti laulettuja kertsejä löytyy paljon. Useimmissa biiseissä paino on riffittelyllä. Natural Born Chaos tulee mieleen enemmän kuin Figure.
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
Juzzu
12.01.2005 14:18:06
Natural Born Chaos tulee mieleen enemmän kuin Figure.

Tuo passais mulle!
Majesty
12.01.2005 14:45:51
Mulle on ainakin laskenut kaikki Soilworkin levyt tasasesti ensimmäisestä viimeseen. Kyllä FNF on mielestäni uskomattoman hieno levy, vaikka on meininki hieman rauhoittunut vanhemmista, mutta mikäs siinä kun tekevät sen helvetin hyvin. Eli tulevan levyn ostan huoletta, vaikka en todennäkösesti kuule siltä biisiäkään ennen ilmestymistä. Eli sama juttu kun SYLin tulevan kanssa.
- 20.8.1966 - 8.12.2004 -
Johannes_t
12.01.2005 15:02:57

Kah, mun mielestä NBC:n soundimaailma on niin dewinmäinen että olin lähes varma että siellä on hullu kalaju pyöritellyt nappulaa niin pöydästä kuin vaffareistakin. FNF:n soundimaailma kun on taas huomattavan paljon 'kuivempi' ja kapeampi kun dewin ei ollut 'ideoimassa'.

On sieltä varmasti soundeihinkin jotain tarttunut, mutta luulisi, että enemmän soundimaailman muutoksiin vaikuttaa studion vaihto. Eikös levyt ole eri mestoissa nauhoitettu?
Deathrace King
12.01.2005 17:06:49

Minusta taas Figurella on parempi soundimaailma kuin Naturella. Rouheammat ja rankemmat soundit. Tykkään kyllä molemmista levyistä. Kyllä tuohon uuteenkin varmaan täytyy tutustua.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)