Joo kaveri soitti tätä jokin aika sitten. Sellasta naputustahan se oli, ei mitään kummosta mun mielestä. Kataplexia tulis tän viikon perjantaina tohon parin kilsan päähän näköjään keikallekin, saa nähä jaksaako lähteä kattelee.. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
Jeah, Hail Rodrigo! Kyllä lähtee, ja rumputulen ohessa ei paljon mikki heilu, ja välispiikit taattua El Salvador- laatua. ''Seurraava biiizzi on uuuzzzi biiizzzi ^ko%€ri%&&naa)//)/!!'' Ei ehkä uus Deepred mutta ainakin brutaali(vaikka kulunu termi onkin) ja hyvä kitaristi myös. Hello Kettle, my name is Pot. |
Joo kaveri soitti tätä jokin aika sitten. Sellasta naputustahan se oli, ei mitään kummosta mun mielestä. Kataplexia tulis tän viikon perjantaina tohon parin kilsan päähän näköjään keikallekin, saa nähä jaksaako lähteä kattelee.. Ei tuu, jos tuota Husaarin keikkaa meinasit. Meni perumaan keikkansa..aika hölmöö. ILMAN HUULIA EI VOI HYMYILLÄ! |
Mulla on Morgue's Reality lätty, jota ei hirveesti oo tullut kuunneltua. Semmoista perusmäiskettähän se on, ei hirveesti mitään uutta oo keksinyt. Hyvin hän kyllä soittaa. Se ketchupsong-intro on ihan hauska. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |