Aihe: Dimebag Muistokonsertti Dvdlle
1
-lefa-
11.01.2005 14:56:50
Itse olen sitä mieltä että Dimebag Muistokonsertin pitäisi ehdottomasti tulla dvdlle!!

SAMAA MIELTÄ??!!

R.I.P Dimebag Darrell Abbott
DIRRRRRTY!!!!!
Herra Rapu
11.01.2005 15:00:25

Itse olen sitä mieltä että Dimebag Muistokonsertin pitäisi ehdottomasti tulla dvdlle!!

Niinhän se tuleekin. Ei varmaan vaan myyntiin asti vaan se luovutetaan Abbottin perheelle.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Torniojaws
11.01.2005 15:19:53

Rahastusta kuolleilla?
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Herra Rapu
11.01.2005 15:23:39

Rahastusta kuolleilla?

Päätarkoitus keikan kuvaamisella on lähettää tuo DVD Abbottin perheelle. Myynnistä ei ole mitään puhetta ollut, enkä todellakaan usko että tuota myyntiä on ketään edes miettinyt.
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
MrFunk
11.01.2005 17:57:46
Toivottavasti ei jotakin kautta joudu esim. nettilevitykseen... joskin kyllä haluaisin ks. keikan nähdä...
"Ensin vedetään tää riffi hitaasti ja sitten sama grindillä"
Jäsen X
11.01.2005 18:19:59
Toivottavasti ei jotakin kautta joudu esim. nettilevitykseen... joskin kyllä haluaisin ks. keikan nähdä...

En kyllä tajua mitä pahaa ja ei-toivottavaa siinä on?? Mun mielestä se olis aika reilua että kaikki sen saisi nähdä, vai harrastetaanko siellä saatananpalvontaa, rahanpesua, ja rituaalimurhia, sekä lopuksi häväistään Dimen ruumis? Eli tekijät jos sen viitsisi laittaa nettiin niin olis kiva.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)