Aihe: Yhteistyöllä keikkoja järkkäilemään
1
Aidan Fall
04.01.2005 22:12:32
Olin kahden vaiheilla, että laitanko tänne, vaiko bänditoimintaan, mutta aihepiiri on kuitenki lähempänä tätä aluetta..

Eli tarkoitus on kehittää yhteistyötä suomalaisten metallibändien välille ympäri maata, yhteiskeikkojen muodossa. Kasattaisiin muutamia sopivia bändipaketteja ja porukka järjestäisi yhdessä keikkoja, helpottuu keikkajärkkäys kaikkien osalta ja on valmis paketti jota tarjota. Kiinnostuneet voivat laittaa linkkiä s-postiin, tai jos inspaa niin myös promoa voi lähettää Codeonin kotisivuilta (www.codeon.org) löytyvään osoitteeseen. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole keksiä kaikille keikkaa, vaan sovitellaan muutama sopiva bändi ja ruvetaan järkkäämään. Etuna voi pitää sitä, että bändien musa on edes etäisesti samansuuntaista osastoa. Tämä siksi jotta bändit toimisivat yhdelle yleisölle.
Super-Jari
04.01.2005 22:21:42
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=27&t=37928&o=0&co=0

Laittakaa operaation paha velipuoli pystyyn.

Operaatio !eviL
Roll up, roll up for the mystery tour.
ShadowWalker
05.01.2005 00:46:48

Laittakaa operaation paha velipuoli pystyyn.

Operaatio !eviL

Konppi.
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Aidan Fall
05.01.2005 12:02:27
Jollakkin muullakin näköjään ollut samoja ideoita ja hyvin on näyttänyt homma lähteneen käyntiin. Operatio:Live:stä olen joskus kuullut, mutta en siihen sen tarkemmin ole tutustunut. Genrepohjakin hieman erilainen. Tuohon suuntaahan hommaa olisi tarkoitus viedä. Nyt vaan bändejä ympäri maan mukaan tekemään.
leka
05.01.2005 12:06:17
Jollakkin muullakin näköjään ollut samoja ideoita ja hyvin on näyttänyt homma lähteneen käyntiin. Operatio:Live:stä olen joskus kuullut, mutta en siihen sen tarkemmin ole tutustunut. Genrepohjakin hieman erilainen. Tuohon suuntaahan hommaa olisi tarkoitus viedä. Nyt vaan bändejä ympäri maan mukaan tekemään.

eihän tuossa Operaatio:livessä mitään genrerajoja ole. senkun vaan järjestämään.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Aegis
05.01.2005 16:56:46
Hienoa jätkät! Tässä on ollut puhetta että ruvettaisiin järkkäilemään hiukan keikkaa lappeenrannan suuntaan, eli jos homma saisi tuulta siipiensä alle, niin olisi mukava saada tänne päin myös hiukan kaukaisempia metallibändejä. Eli minua tämä homma kyllä kiinnostaa ja mailia saapi laittaa ja tänne kirjoitella kun infoa tulee lisää.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)