luopio 28.12.2004 23:06:28 | |
---|
Bodom taitaa olla tällä hetkellä se metallimusiikin muotibändi. Tämän huomaa varsinkin siitä että kaikki junnutkin kuuntelee sitä, koska se on "coolia". Tätä "Bodom on paras" juttua saa kuulla näiden suusta näilläkin sivuilla enemmän kuin riittämiin. Lisäksi Laiho alkaa olla joka haastattelussa ja jopa suosikki- ja fani-lehtien kansissa. Kauhukseni sain huomata yhtenä iltapäivänä kotiin tultuani että Raatikainen ja Laiho olivat jopa Buusterin vieraina. Mitäkähän nämä "suomideathmetallin" soittajat tekevät ohjelmassa joka on tietääkseni joku peruskoululaisille suunnattu lastenohjelma. Juuri tämä pisti miettimään. Luulen, että Laihon pahanpojan imago sekä "motherfucking"-sanotukset puhuttelevat juuri varhaisnuoria. Muoti ja menenstyminen kulkee usein käsi kädessä mutta COBHC:n kulku alkaa ikävä kyllä muistuttamaan enemmän ensimmäistä. Itse omistan bändin kaikki täysipitkät ja kannan päälläni joskus jopa bändin hupparia, joten ei sillä ettenkö siitä pitäisi, mutta sen tämänhetkinen imago on ruvennut mietityttämään. Aiheesta saa minun puolestani ottaa itteensä, avautua ja itkeäkin vähän, mutta haluaisin myös asiallisia kantaaottavia kommentteja. Kiitos. räppärit vituttaa |
Ben_D 28.12.2004 23:11:23 | |
---|
Nyt tökkäsit pahemman kerran muurahaispesään. Legioona teinejä on kohta niskassasi. No mutta. Oli muotibändi tai ei niin mä olen pitänyt aina Bodomin musiikista Something Wildesta lähtien. Mulle on aivan sama vaikka olisivat Regina kannessa kunhan homma toimii. |
Guitarist in the Night 28.12.2004 23:11:27 | |
---|
Minä pidän Bodomista. Mutta harmittaa se, kun siitä on tullut juuri tuollainen muoti-ilmiö. Olisi jotenkin vähän mukavampaa, jos pitäisi semmosista vähän tuntemattomammista bändeistä. Tuntee itsensä ihan massateiniksi, mitä en tietääkseni kuitenkaan ole. Ei voi mitään. Hevi on ihan hyvää. |
Deathrace King 28.12.2004 23:14:32 | |
---|
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
luopio 28.12.2004 23:15:19 | |
---|
Nyt tökkäsit pahemman kerran muurahaispesään. Legioona teinejä on kohta niskassasi. No mutta. Oli muotibändi tai ei niin mä olen pitänyt aina Bodomin musiikista Something Wildesta lähtien. Mulle on aivan sama vaikka olisivat Regina kannessa kunhan homma toimii. Tiiän, se oli jossain määri tarkotuski, mut kyl nyt lähiinä näitä asiallisia kommennteja kaipasin. Totta tuo viimeinekin lause. räppärit vituttaa |
luopio 28.12.2004 23:18:19 | |
---|
Jos nuoret tykkää, niin onko se poissuljettu että hiukan vanhemmat ei voisi tykätä? Eihän se ole. Mutta en nyt sitä tällä haekaan. räppärit vituttaa |
Deathrace King 28.12.2004 23:20:12 | |
---|
Muuten, eikö ole tärkeämpää se, mitä niissä haastatteluissa kerrotaan, kuin se että missä lehdissä niitä esiintyy? Itse nyt en ole Bodomin haastiksia lukenut kuin musalehdistä, mutta ovat olleet erittäin viihdyttäviä ja mielenkiintoisia tähän saakka. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
luopio 28.12.2004 23:29:41 | |
---|
Muuten, eikö ole tärkeämpää se, mitä niissä haastatteluissa kerrotaan, kuin se että missä lehdissä niitä esiintyy? Itse nyt en ole Bodomin haastiksia lukenut kuin musalehdistä, mutta ovat olleet erittäin viihdyttäviä ja mielenkiintoisia tähän saakka. No en oo täysin samaa mieltä, koska kohta alkaa olla Antti Tuiskua ja Alexi Laihoa samassa kannessa, jolloin ollaan kyllä MUN MIELESTÄ pahasti hakoteillä. Joo mut ootko miettiny ett musalehtien haastattelut voi olla hieman laadukkaampia kuin nämä Suosikkien jossa kysellään kysymyksiä tyyliin: "Onko seuraavan levyn kansi sitten keltainen?" Ja korostan vielä että tämä ei nyt ollut mikään hyökkäys Bodomia kohtaan. räppärit vituttaa |
miscage 28.12.2004 23:31:22 | |
---|
Vain musiikilla on merkitystä... - Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää) |
sub zero 28.12.2004 23:31:33 | |
---|
oisko tämä keskustelu mahdollisesti jo käyty? (esim. vanhan palstaliiton "COB - teinien suoiossa?" -topic) "Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras |
luopio 28.12.2004 23:33:13 | |
---|
oisko tämä keskustelu mahdollisesti jo käyty? (esim. vanhan palstaliiton "COB - teinien suoiossa?" -topic) Jahas, en tuommosta kyllä löytäny. Ja mikäs siinä jos aihe taas puhuttaa... räppärit vituttaa |
Jormaz 28.12.2004 23:33:48 | |
---|
Jos ei tää lopu niin alotan keskustelun otsikolla "CoBin genre?" Andrey Bolshakov - Master of Shred |
luopio 28.12.2004 23:35:03 | |
---|
Jos ei tää lopu niin alotan keskustelun otsikolla "CoBin genre?" :) räppärit vituttaa |
SDMF 28.12.2004 23:38:29 | |
---|
Minä pidän Bodomista. Mutta harmittaa se, kun siitä on tullut juuri tuollainen muoti-ilmiö. Olisi jotenkin vähän mukavampaa, jos pitäisi semmosista vähän tuntemattomammista bändeistä. Tuntee itsensä ihan massateiniksi, mitä en tietääkseni kuitenkaan ole. Ei voi mitään. älä muuta sano :/ R.I.P Dimebag darrell |
MV 28.12.2004 23:43:58 | |
---|
Ehdotan kyllä syvästi lukkoa näin paskalle ketjulle. Mahtaiskohan suosio johtua siitä että tämä on vitun hyvä bändi. Mun mielestä tä on niin helvetin naurettava puheenaihe et ihmettelen edes miksi tästä puhutaan... LUKKO mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Phobophile 28.12.2004 23:45:50 | |
---|
Jos ei tää lopu niin alotan keskustelun otsikolla "CoBin genre?" No mutta jo tuossa ekassa viestissä oli aika provosoivasti sanottu: "Suomideathmetallia". Ja kyllä voin myöntää pitäväni Bodomista vaikka se nykyään kovasti teinien suosiossa onkin. Minkäs ne jätkät sille itse mahtaa jos joku nuorempi pitää. Ja oikeastaan se on vaan hyvä asia että näitä "muotifaneja" on koska monet varmasti tutustuvat Bodomin kautta myös muuhun raskaampaan musiikkiin jostainhan se on aina aloitettava. I've been so bored since the string on my yo-yo broke. |
Deathrace King 28.12.2004 23:57:37 | |
---|
Joo mut ootko miettiny ett musalehtien haastattelut voi olla hieman laadukkaampia kuin nämä Suosikkien jossa kysellään kysymyksiä tyyliin: "Onko seuraavan levyn kansi sitten keltainen?" Ja korostan vielä että tämä ei nyt ollut mikään hyökkäys Bodomia kohtaan. No kuten jo edellisessä viestissäni ilmoitin, niin en ole lukenut muita kuin musalehtien haastatteluja. Toki ne ovat varmasti parempia kuin muut, mutta ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Vaivaahan tämä muoti-ilmiö nyt montaa muutakin "metalli"bändiä esim. Nightwishiä ja Sonata Arcticaa. Bodomista on kyllä jännällä tavalla tullut ihmeen suosittu nuorten keskuudessa, kompromisseja musiikillisesti/ulkomusiikillisesti se ei ole tehnyt, vaan on osoittanut sen että sillä omalla jutulla voi menestyä hyvin. DVD:kin taisi olla menestys, vaikka överiksihän siinäkin vedetään ;) Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Moratoria 29.12.2004 00:29:22 | |
---|
Meitsin oma juttu on se, että suosittuja bändejä ei kuunnella, oli musiikki hyvää, eli ei. Eli siis jos musiikki on hyvää mutta on suosittua niin et voi sitä kuunnella? Hoho! Tuplahoho! Triplahoho! |
Guitarist in the Night 29.12.2004 01:10:31 | |
---|
DVD:kin taisi olla menestys, vaikka överiksihän siinäkin vedetään ;) Missä vaiheessa Bodomilta on joku DVD ilmestynyt? :O Hevi on ihan hyvää. |
Antti1997 29.12.2004 01:12:01 | |
---|
Missä vaiheessa Bodomilta on joku DVD ilmestynyt? :O Varmaan tarkotetaan sitä Trashed, Lost & Strungout dvd-ep:tä. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" -Kiipparipalstan keskustelua |