Aihe: Ultimatiumin debyytti New dawn
1
jogo3000
19.10.2004 10:09:12 (muokattu 19.10.2004 10:11:20)

Oletteko kuulleet tätä plättyä? Powermetelin ystävät voinevat tästä tykätä paljonkin. Itse en niin paljoa kuuntele poweria, mutta sattuneesta syystä sain käsiini tämän albumin.

Hienoja melodioita löytyy koko lätyltä, jonkin verran kuitenkin häiritsee pari vähän täytebiisin kuuloista vetoa, erityisesti kolmas raita.

Laulaja vakuuttaa paitsi juurikin kolmosraidalla.

EDIT: Ainiin, makupaloja sun muuta osoitteessa www.ultimatium.com
"Et ole mikään seuramies." -Guderian
JCM
19.10.2004 10:52:28

Hienoja melodioita löytyy koko lätyltä, jonkin verran kuitenkin häiritsee pari vähän täytebiisin kuuloista vetoa, erityisesti kolmas raita.

www.ultimatium.com

Jep, Matti sai homman pyörimään ja levyn julkaistua, demoversioita olen kuullut levyn biiseistä, en kuitenkaan koko levyä vielä joten en arvioi sen enempää.

Tutustumisen arvoinen levy kyllä, varsinkin Powerin ystäville.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Zpochen
19.10.2004 12:31:21

Mökkireuhkajaisissa onnistuin vähän aikaa sitten levyä kuulemaan. Onpa kyllä huonompaakin poweria korviini virrannut.
Ikiyössä hevon vitussa! Hornan tuutissa karsinassa!
Anarkiapurilainen
19.10.2004 14:56:41

Oletteko kuulleet tätä plättyä? Powermetelin ystävät voinevat tästä tykätä paljonkin. Itse en niin paljoa kuuntele poweria, mutta sattuneesta syystä sain käsiini tämän albumin.

Laulaja vakuuttaa paitsi juurikin kolmosraidalla.

Itsekään en powern ystäviin lukeudu mutta onhan sitä kavereiden levyä pakko ollut kuunnella. Nopeat biisit vakuuttavat kovasti mutta tuo mainittu kolmosraita, "Cut Deep Eternally" laahaa aika ikävästi. Jotenkin se on turhan junnaava slovariksi jota laulumelodia vielä korostaa. Toisaalta, sitä seuraava instrumentaali Disfunctional onkin ainakin minulle levyn kohokohta (voinette arvata etten ole perinteisen heavylaulun suurimpia ystäviä..).

Kriitikotkin ovat tykänneet, 8/10 sekä Imperiumin että Suen arvosteluissa. Omassa genressään erittäin pätevää matskua.
Jebus
20.10.2004 14:32:18
Katos perkele kun kaverit yllättäen kehuu lättyä. Oottakaapa seuraavaa levytystä! Tulee musiikkia mahtavata
All right, Michael Knight
Anarkiapurilainen
20.10.2004 20:01:28

Tulee musiikkia mahtavata

Ai humppaa vai?
ultimatium
04.01.2005 11:58:05

Hyvä syy nostaa tämäkin ylös, ei viitti uutta topiikkia aloittaa tän takia mutta...

Käykääpäs kuuntelemassa kakkoskiekon demomateriaalia osoitteessa

www.ultimatium.com

Viiltolan laulusuorituksiin Dreamtalessa ja muissa bändeissä tottuneille tämä kyllä yllätti täysin itsenikin, ja ehdottoman positiivisesti...
Pulkkinen the keyboarding weirdo...
JCM
04.01.2005 12:08:48

Viiltolan laulusuorituksiin Dreamtalessa ja muissa bändeissä tottuneille tämä kyllä yllätti täysin itsenikin, ja ehdottoman positiivisesti...

Selkeää Viiltolaa tuo laulu, kuulee kuitenkin että kehitystä on tapahtunut niistä ajoista kun vielä yhdessä soiteltiin SANTHYRissä vaikka jo silloin Tomia saattoi helposti sanoa ihan huippulaulajaksi. Maamme kärkikastia, olen sanonut ja näin sanon edelleen. En ole lainkaan yllättynyt, tällaista Tomilta odotinkin, pikemminkin olen yllättynyt kokonaisuutena tuosta paketista. Sehän toimii paremmin kuin odotin!

Hyvän ja vahvan kuuloista matskua.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)