Steve McBeach 08.10.2004 20:36:34 | |
---|
Onko kukaan kuunnellut hänen tuotantoaan? Luin juuri tässä huvikseni hänen haastattelunsa osoitteesta : http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=68 Aika ihme tyypiltä vaikuttaa kyllä.. mutta ilmeisesti aika helvetin nopea ja teknisesti taitava soittaja. Olisi kiva kuulla kommentteja, että onko tuo hänen musiikkinsa ihan tuubaa vai oikeasti kuunneltavaa. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Salaud 08.10.2004 22:46:30 | |
---|
Mulla oli joskus 80-luvulla vinyylinä neidin eka "Worship me or die" -LP ja kyseessä oli kyllä suuremman luokan tuubaa. Sellaista ö-luokan speediä. Mahtoikohan olla tilu-tilutkin vielä nopeutettuja, ei voi muistaa. The Meek Shall Inherit Nothing |
Acid_Punk 09.10.2004 00:49:58 (muokattu 09.10.2004 02:50:55) | |
---|
Muutaman biisin olen ko. neidolta kuullut ja niiden perusteella totesin musiikin olevan ranteenpaksuista saissea. Tiedä sitten kuinkas muut biisit.. edit: Anteeksi. Melko tyhjänpäiväinen kommentti. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
-Mickill- 09.10.2004 19:29:49 | |
---|
Heh, Great Kat, Miulla on jossain heavykokoelmavideolla jotain matskua tästä tapauksesta. Huvittava leidi, eipä muuta. Musa ei ainakaan oo koskaan napannut. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
Bilharzia 10.10.2004 05:31:40 | |
---|
Lollotin.. "vastasi joihinkin kysymyksiin huutamalla." Mahtava juttu www.LifeofDebauchery.Com |
Cletus Awreetus 10.10.2004 10:38:23 | |
---|
Oli aika vekkulinoloiset nettisivut neidillä ainaskin.. Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
leather rebel 10.10.2004 16:48:47 | |
---|
Great Kat on jumalatar. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Acid_Punk 10.10.2004 22:11:12 | |
---|
Lollotin.. "vastasi joihinkin kysymyksiin huutamalla." Mahtava juttu "- Beethovenin, Wagnerin ja muiden sietäisi kiittää minua polvillaan siitä hyvästä, että pidän heidän musiikkinsa elossa!!!" hehheh. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
Steve McBeach 10.10.2004 22:11:51 | |
---|
Joo, kaverilla oli koneella joku ihan kokonainen "biisi" tolta Katilta. Paskaahan se oli. Selvästi huvittava tapaus kyllä tämä nainen, nettisivu vaikutti hyvältä, ja tuossa haastattelussa oli kyllä kaikessa hupaisuudessaan asennetta; ei ainakaan pyytele anteeksi olemassaoloaan. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Steve McBeach 10.10.2004 22:19:39 | |
---|
"- Beethovenin, Wagnerin ja muiden sietäisi kiittää minua polvillaan siitä hyvästä, että pidän heidän musiikkinsa elossa!!!" hehheh. Joo, tää oli loistava kohta! Helvetti, jos Great Kat tulee joskus Suomeen, on varmaan pakko mennä kattomaan! I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Locrian 11.10.2004 10:03:20 | |
---|
Joo.Ysikytluvulla muija lähesty meitä promomatskulla ja tarjosi haastattelua.Tehtiin sitte semmonen diibadaaba-juttu joka ei ikinä päätyny mihinkään.Sekasin se oli.Sitten tossa puol vuotta sitten luin Lemmyn elämänkerran ,jossa herra Kilmister totesi Katin olleen erittäin rasittava paskanjauhaja jossain konferenssissa.En voinut muuta kuin naurahtaa ääneen sohvalla Lemmyn tarkkanäköisyydelle. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Deeku 11.10.2004 16:29:47 | |
---|
1980 - luvun lopulla hän uhosi haastattelussa, että kymmenen vuoden kuluttua kukaan ei muista sellaisia mitättömyyksiä kuin Metallica, Slayer tai R.E.M.. On vain Beethoven ja Great Kat. Hupaisa mimmi kertakaikkiaan. "Musiikki" on kyllä oma maailmansa hänellä. Olisi ehkä kannattanut pysyä viulistina, jona hän oli ilmeisen lahjakas. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Heart Of Steel 11.10.2004 18:24:46 | |
---|
Oon nähny sen Metal Messiah-videon jollain kokoelmalla jostain 80-luvulta. Aika järkyttävää paskaa, mutta ihan viihdyttävää kerran tai kaksi. Soittotaitoja en menisi kyllä ylistämään tuon perusteella, riffit on punkkia ja soolot puolisävelasteikkoa randomilla sormet sauhuten. Kuulin huhua että tuo oli joku viulisti joka opetteli "soittamaan" "heviä" kahdessa viikossa. "Nobody tells a Man how to play."
http:/www.mikseri.net/hmb |
Deeku 12.10.2004 17:29:23 | |
---|
Kuulin huhua että tuo oli joku viulisti joka opetteli "soittamaan" "heviä" kahdessa viikossa. Ilmeisesti Juilliardista (jos nyt noin kirjoitetaan) valmistunut viulisti. Oli kuulemma nähnyt Priestin videon ja päättänyt ruveta hevimimosaksi. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
HCW 14.10.2004 16:50:36 (muokattu 14.10.2004 20:18:54) | |
---|
Jeps, Juilliardin konservatorio New Yorkissa. Sama mesta jota Miles Davis kävi nuoruudessaan. Kyllä toi akka antaa itsestään niin totaalisen idiootin kuvan että voi kiesus sentään. Musaa en edes välitä kuulla. No meitä on joka junaan... Osta meän levy!!!
Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta:
http://www.strangefruitband.net |
HCW 14.10.2004 16:54:12 | |
---|
No, pitihän klippejä käydä kuuntelemassa. Oli ehkä hirveintä mitä oon kuullu pitkään aikaan. Osta meän levy!!!
Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta:
http://www.strangefruitband.net |
Axu 24.12.2004 13:21:27 | |
---|
Mun mielestä taasen Great Kat on vitun kovaa! Jos jollakulla on levyjä, myykää minulle! :D Death is certain
Life is not |
Lapis 25.12.2004 12:16:57 | |
---|
The Great Kat antoi 80-luvulla bändilleen (vai olisiko ollut pelkkä rumpali) kenkää kun ei jätkät muka osanneet soittaa tarpeeksi nopeasti. Kyllähän muija meni silloin joskus mukavana vitsinä mutta että edelleen??? Täytyy tutustua sivuihin ja verestää muistoja! :) |
Kimmo72 26.12.2004 22:44:29 | |
---|
En noin pikakatsauksella löytänyt sen sivuilta yhtään kuvaa jossa se olis ollu suu kiinni.. :) Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
Spiralmind 27.12.2004 06:59:46 | |
---|
Mun mielestä toi on vitsinäkin huono... I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |