Aihe: Uutta The Hauntedia!
1
Incarnation
23.06.2004 14:33:55
http://www.centurymedia.de/specials/haunted.html

Tuossa linkki sivulle jossa voi kuunnella kyseisen biisin.

Perkeleen kovaa menoa mielestäni ja kyllä se Dolving laulaa osaa vaikka vähän epäilinkin..
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Akiman
23.06.2004 15:18:47

Jos kyseessä on tämä kappale nimeltään 99, niin se ei kyllä vakuuttanut millään tavalla. Ei niinkään huonoa, mutta ikävän keskitasoista menoa. Vaikuttaisi olevan hieman riffit lopussa, kun tällaisiin perusratkaisuihin pitää tyytyä. No, odottelenpa silti kiinnostuksella levyä, sillä eivät nuo näytteet ikinä kerro juuta eikä jaata. Tosin tässä asiassa harmittaa toinenkin asia.

Nimittäin juuri tuo paljon puhuttu vokalisointi. Olen niitä harvoja ihmisiä, jolle tuo ensimmäinen The Haunted on vähän keskitasoisempi levy, eikä millään tavalla mahtava. Sen sijaan edellinen One Kill Wonder oli suorastaan loistava muutamista jämäkappaleistaan huolimatta ja Aro on minusta mainion raivokas laulaja, jota on syytelty monesti tasapaksusta tulkinnasta ja vaikka mistä. No, kuten sanoin, odotellaan silti ihan mielenkiinnolla.

Aro on kuitenkin minulle se parempi vokalisti ja One Kill Wonder The Hauntedin paras levy. Lienenkö ainoa?
Sonos Metallicos ~ Kotimainen metallimedia ~ www.sonosmetallicos.net ~ Irkissä #sonosmetallicos @ ircnet
Playboy
23.06.2004 15:58:31
Minulla sama asia..mielestäni Aro olisi ollut täydellinen vokalisti the hauntediin ja one kill wonder paras levy..

Vähän harmittaa mutta ei voi muuta..
Ptäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
-JiiTee-
24.06.2004 13:01:35
Aro on kuitenkin minulle se parempi vokalisti ja One Kill Wonder The Hauntedin paras levy. Lienenkö ainoa?

Et varmasti ainoa... Mutta, itelle on ainakin se ihan ensimmäinen levy kolissu eniten.
Tuo uusi "99" kuulosti kyllä ihan lupaavalta, mukavaa rytmittelyä. Pitää kopata hyllyyn kun ilmestyy.
kuhta52
24.06.2004 13:01:58

Mielestäni Made Me Do It on selkeästi paras levy ja itse asiassa One Kill huonoin. Mielestäni jo Onekillilla oli havaittavissa, että nuo hienot melodisemmat riffit alkoivat kärsiä inflaatiosta. Kolmas saman tyylinen levy perään olisi ehkä liikaa. Mielestäni tuo Dolvingin laulutyyli myös tukee hieman paremmin sellaista vähemmän melodista junttaa jota ekalla lätyllä oli. Josta väistämättä tulee mieleen, että miltä Markon laulamat biisit kuulostaa Dolvingin suusta. Innolla odotan uutta lättyä ja mielestäni uusi biisi ei ollut "perusratkaisuja". Siinä oli hyviä riffejä, hieman erilaisia kuin kahdella aikaisemmalla levyllä mutta hyvin tehtyjä silti. Mielestäni paras lopputulos voitaisiin tälle uudelle saada sekoittamalla kahden ekan elementtejä ripauksella jotain uutta (Jota siinä alun outorytmisessä riffissä olikin) ja avot. Katsotaan!
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
Absoluto
24.06.2004 13:50:59
Eka levy ja Dolving = Parasta Hauntedia.

Mielestäni Aro on pahasti keskinkertainen ja persoonaton karjuja joka ei sopinut The Hauntediin kovinkaan hyvin. Made me do it-levy ei säväyttänyt juuri Aron takia enkä uusimmasta levystä innostunut ollenkaan. Nyt näyttää taas hyvältä kun Dolving on taas rähisemässä, toivottavasti ekan levyn ylivoimasta saadaan jotain mukaan seuraavalle lätylle.
"Ja hän näki että se on hyvä."
Incarnation
24.06.2004 14:18:57
Made Me Do It on kyllä mahtava thrash-levy, kertakaikkiaan.
One Kill Wonder sen sijaan aika vaikeasti nieltävää ja juuri tämän takia ei tule kuunneltua kyseistä levyä.
Ekaa en ole oikeastaan kuunnellutkaan. Kannattaisiko?
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Absoluto
24.06.2004 14:29:12
Ekaa en ole oikeastaan kuunnellutkaan. Kannattaisiko?

Eka on ylivoimaisesti paras The Haunted lätty. Parhaita rässi-kiekkoja ikinä, siinä ei ole yhtään paskaa biisia vaan joka kappale on täyttä murhaa.

"One million ways to hate!"
"Ja hän näki että se on hyvä."
Slemmu
24.06.2004 16:50:45

Olipas ihan mukavan kuuloinen kipale tuo ysiysi. Kyllä meitsi ainakin odottaa uutta rieskaa mielenkiinnolla, kun enemmän putoaa tuo eka levy ja Dolvingin staili. Vielä kun saatais uus Hate Song!
Ite ku tekee, ni tulee parempi!
Pontus
18.12.2004 16:44:15
Olipas ihan mukavan kuuloinen kipale tuo ysiysi. Kyllä meitsi ainakin odottaa uutta rieskaa mielenkiinnolla, kun enemmän putoaa tuo eka levy ja Dolvingin staili. Vielä kun saatais uus Hate Song!

Revolver on The Hauntedin paras levy, rullaa ku hirvi. Ja Dolving vetää Aroo perseeseen 6-0.
Vulgar display of liquor.
Deathrace King
18.12.2004 19:04:33

Revolver on The Hauntedin paras levy, rullaa ku hirvi. Ja Dolving vetää Aroo perseeseen 6-0.

Ja päätit sitten nostaa ikivanhan topicin ylös sanoaksesi tuon. Huhhuh!
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Pontus
20.12.2004 09:19:55
Ja päätit sitten nostaa ikivanhan topicin ylös sanoaksesi tuon. Huhhuh!

Kyllä vain kultaseni.
Vulgar display of liquor.
_Petri_
20.12.2004 10:44:27

Ysiysin kertsi on riehakkaan hauska! "Naidaan! Naidaan! Nais!"
juhopetteri
21.12.2004 11:49:19
Ysiysin kertsi on riehakkaan hauska! "Naidaan! Naidaan! Nais!"

hehe.kuolen nauruun
Born to lose Live to win
jcps
02.01.2005 05:31:50

Mielestäni Made Me Do It on selkeästi paras levy ja itse asiassa One Kill huonoin. Mielestäni jo Onekillilla oli havaittavissa, että nuo hienot melodisemmat riffit alkoivat kärsiä inflaatiosta. Kolmas saman tyylinen levy perään olisi ehkä liikaa. Mielestäni tuo Dolvingin laulutyyli myös tukee hieman paremmin sellaista vähemmän melodista junttaa jota ekalla lätyllä oli. Josta väistämättä tulee mieleen, että miltä Markon laulamat biisit kuulostaa Dolvingin suusta. Innolla odotan uutta lättyä ja mielestäni uusi biisi ei ollut "perusratkaisuja". Siinä oli hyviä riffejä, hieman erilaisia kuin kahdella aikaisemmalla levyllä mutta hyvin tehtyjä silti. Mielestäni paras lopputulos voitaisiin tälle uudelle saada sekoittamalla kahden ekan elementtejä ripauksella jotain uutta (Jota siinä alun outorytmisessä riffissä olikin) ja avot. Katsotaan!

täysin samaa mieltä, tuohon vielä kun lisää että arolla on hivenen liian persoonaton ääni ja laulutyyli että nousisi dolvingin ohi niin viestisi olisi täydellinen, plussaa napsahti
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)